abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160533594

Jeroen Pauw gaat in zijn eentje verder nu zijn soulmate Paul Witteman het hazenpad genomen heeft. Paultje houdt namelijk niet zo van nachtbraken en het late tijdstip. Dat komt ook mede door zijn leeftijd. Jeroen Pauw stopt nog lang niet. Die neemt elke dag weer wat vrouwen mee naar huis om de motor bij te tanken.

Het concept van Pauw blijft gewoon hetzelfde. Ouwehoeren over de waan en de urgentie van de dag. Van het geweld in het Midden-Oosten tot het geweld in het Oostblok. Van sport tot de politieke gebeurtenissen. Nu meer met een links kleurtje. Elke werkdag 23:00: Pauw!

Het geile Jeroen Pauw Twitteracount
Ik wil meer weten over Jeroen Pauw
Een koel linkje naar de site

pi_160533690
Met apen die niet van slingeren houden

Die had ik als TT ingezet. :)
  woensdag 9 maart 2016 @ 00:11:57 #3
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_160533697
O wee als Fresku, Zarayda en Soundos voor zichzelf opkomen. "Doe als die Chinees. Kop dicht en werken!"
pi_160533720
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:11 schreef Heufd het volgende:
O wee als Fresku, Zarayda en Soundos voor zichzelf opkomen. "Doe als die Chinees. Kop dicht en werken!"
Iedere mongool weet dat dit juist averechts werkt en er door dat continue gejammer meer tweedeling ontstaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 00:15:53 ]
pi_160533728
quote:
Gewoon leven en laten leven.
pi_160533760
"Door de uitspraken van Wilders ontstaat er angst"

Ik denk niet dat het de uitspraken zijn van Wilders waardoor omaatjes niet over straat durven.
pi_160533906
Je vraagt je toch af waarom het komt dat aziatische immigranten vele malen beter meekomen in de samenleving dan andere, of mag je je dat niet afvragen?
  woensdag 9 maart 2016 @ 00:31:20 #8
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_160534003
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:24 schreef opreis het volgende:
Je vraagt je toch af waarom het komt dat aziatische immigranten vele malen beter meekomen in de samenleving dan andere, of mag je je dat niet afvragen?
Nee. Racist.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_160534015
Deze aflevering is toch echt wel een dieptepunt van Pauw hoor wat mij betreft. Alleen maar gasten die elkaar naar de mond praten. Waarom niet een gast uitnodigen voor wat tegengeluid?
pi_160534197
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:31 schreef RobbieRonald het volgende:
Deze aflevering is toch echt wel een dieptepunt van Pauw hoor wat mij betreft. Alleen maar gasten die elkaar naar de mond praten. Waarom niet een gast uitnodigen voor wat tegengeluid?
Wilders wilde niet komen helaas. Maar het mag soms inderdaad wel wat rechtser bij de NPO
pi_160534339
Godverdomme die Chinees is wel echt een held he _O_ dat Surinaamse vrouwtje meteen helemaal van der stuk gebracht.
pi_160536379
Was weer een walgelijke aflevering gisteravond.
Ik heb 'm uitgezet toen dat walgelijke zeurfilmpje van Sylvana weer aan bod kwam.

Je zou er toch bijna terug door gaan verlangen naar die twee EO pipo's.

Even maar weer een tijdje geen Pauw meer kijken.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_160539368
quote:
Maarten Spanjer vertelt dertig jaar verhalen

Maarten Spanje beheerst de kunst van het verhalen vertellen. Hij doet het in de kroeg, maar vooral op papier. Hij debuteerde in 1986 met zijn bundel ‘Eigen Schuld’ en is sindsdien nooit meer opgehouden met vertellen. Zijn talent om dagelijkse situaties in een verhaal te gieten levert keer op keer een hilarisch en ontroerend resultaat op. In ‘Spanjer in stukken’, zijn nieuwste bundel, zijn al deze markante, ontluisterende verhalen gebundeld. Over zijn familie, over zijn werk in film en op tv, en over Bekende Nederlanders. Maarten is vanavond bij ons te gast en onthult: Wat is een goed verhaal en hoe vertel je dat?
  woensdag 9 maart 2016 @ 13:24:08 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160540156
Ik zou het goed op die zarayda kunnen
Laffe huichelaar
  woensdag 9 maart 2016 @ 13:38:27 #16
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160540474
Sorry, ik bedoelde op dat zwartje
Laffe huichelaar
pi_160541048
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:24 schreef timmmmm het volgende:
En op tante Es?
pi_160541625
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:24 schreef opreis het volgende:
'Aziaten' is vrij breed uiteraard. Maar Chinezen integreren juist helemaal niet zo goed. De eerste generatie spreekt vaak slecht Nederlands, en de 2e generatie gaat vooral met andere Chinezen om. Ik merk ook vaak mee dat ze onbekend zijn met gezegdes en uitspraken en ironie en sarcasme slecht begrijpen als het inderdaad mensen zijn die minder vaak met niet-Chinezen omgaan.

Criminaliteit is er ook gewoon, maar vooral gericht tegen de eigen groep, dus daar hebben we geen last van. Verder zijn ze beter georganiseerd en richten ze zich ook vaak op witteboordencriminaliteit en dus lastiger te pakken.

quote:
Je leeft wel in een andere wereld wanneer je een miljard op je rekening hebt staan uiteraard. Verder worden Chinezen anders benaderd dan negers of Marokkanen. Dus die vergelijking gaat ook niet op. In de VS is er ook een heel ding over dat Aziaten geen kans krijgen in Hollywood en worden zaken als white washing ook voor Aziaten gewoon opgemerkt, plus de stereotype Chinees met grote voortanden en een gekke bril wordt eveneens gezien als racistisch. Dat Won Yip met een voorbeeld kwam als toen met Gordon, blijkt dat zelfs over een onschuldig voorbeeld hij het ook niet leuk vind en richting Gordon met een vergelijking kwam over iets met kaas die eigenlijk niet zo sterk was.

Kortom er is een verschil tussen 'acceptabele allochtonen' qua uiterlijk en minder acceptabele allochtonen. Een neger bij je in huis of een Chinees is wel een verschil volgens velen, puur en alleen op basis van het uiterlijk. Daar komen dan de stereotypen bij.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:16 schreef DrDentz het volgende:
"Door de uitspraken van Wilders ontstaat er angst"

Ik denk niet dat het de uitspraken zijn van Wilders waardoor omaatjes niet over straat durven.
Het neemt voor velen wel een objectief oordeel weg. Voor grote groepen maakte hij een idee over de Islam als per definitie een onderwerpende ideologie die als doel heeft het hier over te nemen en dat iedere moslim daarin gelooft, een absolute waarheid. En als gevolg van dat simpele eenduidige idee over een onderwerp dat velen helemaal denken door te hebben krijg je een generalisatie over alles wat lijkt op iets dat best wel eens moslim zou kunnen zijn. Tint, geen kroeshaar --> Moslim, gelooft bepaalde dingen en vervolgens heb je een mening over die persoon. En dat gaat ook door naar onderwerpen die hier niets mee te maken hebben. Zo wordt dat zwarte piet verhaal ook verbonden aan het idee dat de buitenlanders alles naar hun zin moeten hebben en onze cultuur vernietigen oid.

Het belang van de kracht van het argument of de vrijheid van meningsuiting is daarmee irrelevant gemaakt.

De Nederlandse identiteit is dan ook voorbehouden aan de blanke groep op deze manier. Dit zie je ook aan hoe mensen vanuit de eigen groep ok zijn met hoe Wilders kamerleden op hun etniciteit aanvalt. En ondertussen hoor je hem nooit over andere etniciteiten die geen probleem vormen en dat er een verschil is. Wel over het simpele niet-westerse allochtonen, waar overigens Chinezen ook bij horen.

[ Bericht 26% gewijzigd door Djoetma op 09-03-2016 14:41:52 ]
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:36:48 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160541772
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:04 schreef Joezi het volgende:

[..]

En op tante Es?
lekker in de snor kriebelen
Laffe huichelaar
pi_160543439
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:24 schreef timmmmm het volgende:
Leuke vrouw is dat en ik vond haar inhoudelijk ook sterk. O+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_160544197
Grote huilie-huilie show gisteren bij Pauw zeg
Soundos :r
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:27:52 #22
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160544359
Blijf me toch altijd verbazen over de reacties als discussies ter tafel komen die betrekking hebben op afkomst...

Het schijnt dat je niet op een normale manier hierover kunt discussiėren, want je bent gelijk een zeurpiet of slachtoffer, maar juist die reacties bewijzen des te meer dat we het erover moeten hebben.
  Moderator woensdag 9 maart 2016 @ 16:34:06 #23
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_160544503
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:27 schreef vincenzo78 het volgende:
Blijf me toch altijd verbazen over de reacties als discussies ter tafel komen die betrekking hebben op afkomst...

Het schijnt dat je niet op een normale manier hierover kunt discussiėren, want je bent gelijk een zeurpiet of slachtoffer, maar juist die reacties bewijzen des te meer dat we het erover moeten hebben.
Wat een onzin dit weer, als ik zeg dat dat volk van gister zich aanstelt zegt dat niks over wat ik van allochtonen in het algemeen vind.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_160544580
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:27 schreef vincenzo78 het volgende:

Die chinees liet toch gewoon zien hoe het moest?
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:37:46 #25
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160544587
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Wat een onzin dit weer, als ik zeg dat dat volk van gister zich aanstelt zegt dat niks over wat ik van allochtonen in het algemeen vind.
Dat volk van gister...wie bedoelt u precies? Want ik was het ook niet eens met alle personen aan tafel, maar Fresku en Zarayda hadden gisteren goede punten....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')