Theo van Gogh had niets met dat soort symboliek en samenscholing. Vond hij ook van de 4 mei herdenking.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben toen wel naar het protest lawaai gegaan omdat ik dan misschien op tv zou komen, maar helaas kwam ik niet in beeld.
Sommige mensen hebben daar talent en het hoofd voor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben toen wel naar het protest lawaai gegaan omdat ik dan misschien op tv zou komen, maar helaas kwam ik niet in beeld.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar talent voor.
[ afbeelding ]
Een hoofd voorquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je dan ook de helft van je jaarlijkse kopvoddentaks terug krijgen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Draagt de vrouw van het slachtoffer eigenlijk een kopvod?
Wat doet Jan Kooijermans daar?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij kan nu iniedergeval het hoofd van haar man dragen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Draagt de vrouw van het slachtoffer eigenlijk een kopvod?
Carbidschieten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:16 schreef Pascalus het volgende:
Wat zou jij doen als je een los hoofd bij je had?
Wat gaat er nu door je heen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:16 schreef Pascalus het volgende:
Wat zou jij doen als je een los hoofd bij je had?
Iedere shisha lounge is link.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:18 schreef Karina het volgende:
Ik loop daar vaak langs, geen idee dat het een gevaarlijke plek was
Als je slachtofferhulp wil, moet je het maar zeggen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:18 schreef Karina het volgende:
Ik loop daar vaak langs, geen idee dat het een gevaarlijke plek was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |