Ik denk het een karig avondje gaat worden voor de geenstijlfrustibingospeler.quote:
Ik hang na het lezen van deze bingo alweer in de gordijnen.quote:
Gelukkig ben je nog lichter dan een gordijn, anders was je helemaal naar de grond gekletterd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hang na het lezen van deze bingo alweer in de gordijnen.
Beatrice de Graaf: terroristen zijn geen terroristen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:02 schreef luxerobots het volgende:
Beatrice de Graaf: vluchtelingen zijn geen terroristen.
Nou, na die Maestro burger, McChicken en Chili Chicken voel ik mij toch geen Rasmussen meer.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog lichter dan een gordijn, anders was je helemaal naar de grond gekletterd.
Vertel je ons dan ook dat je ergens bent waar je in feite helemaal niet bent?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, na die Maestro burger, McChicken en Chili Chicken voel ik mij toch geen Rasmussen meer.
Ik heb die fragmenten ooit jaren geleden geupload, ik ben er nog steeds enorm trots op.quote:
Peter R de Vries draait overurenquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een gezeik over dat hoofd man. Nu weten we het wel.
Ik hang op dit moment inderdaad niet echt in de gordijnen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel je ons dan ook dat je ergens bent waar je in feite helemaal niet bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |