Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier is de luchtvaart nog niet uitgevonden.
Daar staat deze foto op denk ik?. En Volkskrant waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Toen je de voorpagina van het NRC gadesloeg ja?
Ik ben Bob aan het plagen dat ie geforceerd woorden gebruikt die niet voorkomen in zijn gesproken taalgebruik.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar staat deze foto op denk ik?. En Volkskrant waarschijnlijk ook.
Oh sorry. Ik lette niet echt op. Carry on.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ben Bob aan het plagen dat ie geforceerd woorden gebruikt die niet voorkomen in zijn gesproken taalgebruik.
Mwah, eerst zien, dan geloven (zoals een blinde vriend van mijn vader altijd zegtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef Gutmensch het volgende:
Mooi, een aanklacht op vier gronden tegen Wilders. Daarvan zal er toch wel tenminste één bewezen kunnen worden.
Het proces is in oktober, dus midden in de campagne voor de volgende parlementsverkiezingen, dat is wel jammer. Ze hadden het beter in het voorjaar of de zomer kunnen plannen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, eerst zien, dan geloven (zoals een blinde vriend van mijn vader altijd zegt).
Ja, hij zal er z'n underdogpositie wel mee versterken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het proces is in oktober, dus midden in de campagne voor de volgende parlementsverkiezingen, dat is wel jammer. Ze hadden het beter in het voorjaar of de zomer kunnen plannen.
De enige goede uitkomst kan zijn dat Wilders wordt veroordeeld en zijn partij verboden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hij zal er z'n underdogpositie wel mee versterken.
En zoals Van der Staaij zei bij de nabeschouwing van de laatste verkiezingen. Heel Staphorst in rep en roer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, eerst zien, dan geloven (zoals een blinde vriend van mijn vader altijd zegt).
quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
En zoals Van der Staaij zei bij de nabeschouwing van de laatste verkiezingen. Heel Staphorst in rep en roer.
Classic.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
En zoals Van der Staaij zei bij de nabeschouwing van de laatste verkiezingen. Heel Staphorst in rep en roer.
Even scannen op verdachte activiteit ja. Ik vroeg mij al af hoe ze wisten dat ik bij mijn moeder zat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat ze POLSC lezen en bij elke user even langsgaan.
Ik hoop het niet, dat soort zaken werken alleen maar averechts en ik vind het ook niet passen in vrijheid van meningsuiting. Bij een veroordeling ga ik misschien ook wel op Wilders stemmen (en dan ook echt alleen op Wilders, niet op de PVVquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef Gutmensch het volgende:
Mooi, een aanklacht op vier gronden tegen Wilders. Daarvan zal er toch wel tenminste één bewezen kunnen worden.
Verklaar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:12 schreef Kowloon het volgende:
(en dan ook echt alleen op Wilders, niet op de PVV )
Daarmee wil ik extra aangeven dat ik de standpunten van de PVV niet deel. Wilders als persoon dus, en niet Wilders in zijn hoedanigheid als PVV-lijsttrekker.quote:
Je vindt dan waarschijnlijk ook dat de NSB nooit verboden had moeten worden?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dat soort zaken werken alleen maar averechts en ik vind het ook niet passen in vrijheid van meningsuiting. Bij een veroordeling ga ik misschien ook wel op Wilders stemmen (en dan ook echt alleen op Wilders, niet op de PVV), puur uit protest.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daarmee wil ik extra aangeven dat ik de standpunten van de PVV niet deel. Wilders als persoon dus, en niet Wilders in zijn hoedanigheid als PVV-lijsttrekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |