Oma Merkel.quote:
Ik denk dat ze POLSC lezen en bij elke user even langsgaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:04 schreef xpompompomx het volgende:
Zo te horen vlieger er hier nu ook apaches
Hier is de luchtvaart nog niet uitgevonden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat ze POLSC lezen en bij elke user even langsgaan.
Ik schoot ook in de lach toen ik de voorpagina van het NRC gadesloeg.quote:
Toen je de voorpagina van het NRC gadesloeg ja?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik schoot ook in de lach toen ik de voorpagina van het NRC gadesloeg.
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier is de luchtvaart nog niet uitgevonden.
Daar staat deze foto op denk ik?. En Volkskrant waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Toen je de voorpagina van het NRC gadesloeg ja?
Ik ben Bob aan het plagen dat ie geforceerd woorden gebruikt die niet voorkomen in zijn gesproken taalgebruik.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar staat deze foto op denk ik?. En Volkskrant waarschijnlijk ook.
Oh sorry. Ik lette niet echt op. Carry on.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ben Bob aan het plagen dat ie geforceerd woorden gebruikt die niet voorkomen in zijn gesproken taalgebruik.
Mwah, eerst zien, dan geloven (zoals een blinde vriend van mijn vader altijd zegtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:51 schreef Gutmensch het volgende:
Mooi, een aanklacht op vier gronden tegen Wilders. Daarvan zal er toch wel tenminste één bewezen kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |