Fonetiese spelling.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dan is de context dus ontoereikend. Het ging in dit geval over iemand die met "tijden en datums" te maken heeft bij het programmeren. Geen mogelijkheid tot verwarring!
Ik houd mijn poot stijf. Door types als jij schrijven we buro en kado.
Dat snap ik, wou 'm alleen nog even onder je aandacht brengen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat valt dus wel mee. Ik volg hem niet op de voet maar er zijn verdomd weinig zaken die policy overschrijdend zijn. Er lopen wel maffere users rond.
Maar ik ga er niet al te inhoudelijk op in, dat snap je denk ik wel.
Amersfoort. Dus het zal van de kazernes in Soesterberg zijn denk ik. Indrukwekkend spul wel, ik kan mij voorstellen dat je als IS-strijder niet vrolijk bent als die dingen in het donker met gedoofde boordverlichting om je heen cirkelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Rotterdam?
Dan de mariniers natuurlijk, beetje het materiaal gebruiken.
Ik begreep van mensen die zijn uitgezonden naar Afghanistan in ieder geval dat de talibanstrijders het al in hun broek deden bij het horen van het geluid van een Apache in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Amersfoort. Dus het zal van de kazernes in Soesterberg zijn denk ik. Indrukwekkend spul wel, ik kan mij voorstellen dat je als IS-strijder niet vrolijk bent als die dingen in het donker met gedoofde boordverlichting om je heen cirkelen.
Oma Merkel.quote:
Ik denk dat ze POLSC lezen en bij elke user even langsgaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:04 schreef xpompompomx het volgende:
Zo te horen vlieger er hier nu ook apaches
Hier is de luchtvaart nog niet uitgevonden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat ze POLSC lezen en bij elke user even langsgaan.
Ik schoot ook in de lach toen ik de voorpagina van het NRC gadesloeg.quote:
Toen je de voorpagina van het NRC gadesloeg ja?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik schoot ook in de lach toen ik de voorpagina van het NRC gadesloeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |