doe normaal tegen HPLC man...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Tijd om naar delta te gaan hplc. Je begint zelfs tegen jezelf te praten.
Wist niet dat je al 80 wasquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hey HPLC, ik heb gisteren de bingo gewonnen!
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
inb4 ik laat nooit scheten, daarvoor moet je een dichte anus hebben.
Wel een kleintje dan, was amper te zienquote:
Nooit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal tegen HPLC man...
Kreeg gewoon een een leuk cadeautje en een pint hoor!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:14 schreef HPLC het volgende:
Op dinsdag 8 maart 2016 11:13 schreef McGrath het volgende:
Ben je weer bezig, ja?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kreeg gewoon een een leuk cadeautje en een pint hoor!
Ga maar weer werken, secreetquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Het zit hem allemaal al zo tegen
Volgens mij ruft ik bovengemiddeld veel. Las ooit dat men er gemiddeld 15 per dag laat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je zo'n open rondje hebt vliegt het toch gewoon weg :s
Goede quote man, maar gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kreeg gewoon een een leuk cadeautje en een pint hoor!
Ik heb vaak met multiquoten dat hij bij die 2e quote ergens middenin springt ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:18 schreef McGrath het volgende:
Stelletje homo's, dat die quotes soms verneukt worden komt door Danny
precies.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb vaak met multiquoten dat hij bij die 2e quote ergens middenin springt ofzo.
good luck with thatquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha homo's en gays
Ik moet echt een bestgayfriend vinden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon HPLC vragenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha homo's en gays
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:19 schreef HPLC het volgende:
[..]Wil je m'n gaybff worden, ik moest dit namens mcg vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:19 schreef HPLC het volgende:
[..]Nee fout. Je moet van die beeldverneukende groteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.s gebruiken en dan 20 achter elkaar.
En als ik YouTube link post blijft er "bezig..." staan rechteronder in postveld, moet ik topicupdate klikken rechtsonder om m'n post te zien, en vervolgens topic refreshen voordat die "bezig..." weggaatquote:
Is dat de oude modus? Dat heb ik nooit gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee fout. Je moet van die beeldverneukende grotes gebruiken en dan 20 achter elkaar.
kies mijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha homo's en gays
Vanaf volgende week ben ik weer homoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je m'n gaybff worden, ik moest dit namens mcg vragen
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat de oude modus? Dat heb ik nooit gezien

wow, wat heb jij zaterdag met me gedaan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof jij het zaterdag niet lekker vond____!
ja doe dan maar ik moet zo wel wegquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben echt zo sad kan ik je appen.
Zal in mijn agenda kijken, maar volgens mij was TARDIS. als eerste aan de beurtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je mij dan als t eerst neuken? dat zou ik erg leuk vinden
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben echt zo sad kan ik je appen.
Begrijp ik nou dat je jaloers bent?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Door hoeveel dames word je momenteel geëxploiteerd als gaybff?
Niks, jij deed dingen met mijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, wat heb jij zaterdag met me gedaan?
KutTARDIS.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal in mijn agenda kijken, maar volgens mij was TARDIS. als eerste aan de beurt
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geslaagd voor de gaybff test, er voor mij zijn.
Mijn scrollvinger raakt zelden zo vermoeid buiten mijn fapsessies.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij moet srs stoppen met R&P, Chai.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee heb zelf liever friendzoners die je stiekem willen neuken, die aandacht is bevredigender.
Oh nou ja, dan is het einde oefening voor ons. Voor jou nog 100 anderen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee heb zelf liever friendzoners die je stiekem willen neuken, die aandacht is bevredigender.
Dickpic selfies maken?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mijn scrollvinger raakt zelden zo vermoeid buiten mijn fapsessies.
Beetje jammer.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben daar de laatste tijd bijna niet meer geweest, maar friendzone is best wel normaal fenomeen.quote:
Angel-Joy misschien?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:25 schreef Etsu het volgende:
jammer wel, ik wilde nog zo graag een Chinees in m'n verzameling hebben
ik wil wel maar mcg doet n beetje moeilijkquote:
Ik heb m wel, tis een kleine. Zal ik m doorsturen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil wel maar mcg doet n beetje moeilijk
hij zou mij ooit een dickpic sturen ofzo bij 2000 posts, heeft die nooit gedaan
Zit wel zo'n smerig PUA-sausje bij hoor, met dat stiekem willen neuken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben daar de laatste tijd bijna niet meer geweest, maar friendzone is best wel normaal fenomeen.
Was die al exposed? Die had toch een keer een foto gepost die een heel ander iemand leek dan ze normaal postte?quote:
Ik neem m'n neven mee :squote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is goed. DM tijd en plaats.
Wel graag buiten de spits, heb een dal abbo bij de NS.
ja graag, dan kan ik ff fappen voordat ik ga sportenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb m wel, tis een kleine. Zal ik m doorsturen?
Nee zo sta ik gewoon in het leven. #daddyissuesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit wel zo'n smerig PUA-sausje bij hoor, met dat stiekem willen neuken.
Ken er wel een die je kan doen, maar dan moet je wel even hetero wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:25 schreef Etsu het volgende:
jammer wel, ik wilde nog zo graag een Chinees in m'n verzameling hebben
Vraag me af welke Fienees je bedoeltquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ken er wel een die je kan doen, maar dan moet je wel even hetero worden
Nee vrouw, of iig in transitie daarnaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ken er wel een die je kan doen, maar dan moet je wel even hetero worden
Aan jouw foto's te zien heb je daarmee je hoofdhuid uitgeput in het verleden. Eerst heel veel haar en toen liep het langzaam terug.quote:
Gewoon smeren toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
probeer je me nou te vergiftigen?
Ik heb het in 2 stappen kortgemaakt. Zat maar een week tussen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Aan jouw foto's te zien heb je daarmee je hoofdhuid uitgeput in het verleden. Eerst heel veel haar en toen liep het langzaam terug.
Ik probeerde als grapje je hoofd te vergelijken met bodem.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het in 2 stappen kortgemaakt. Zat maar een week tussen.
wat een rommel weer, moet juffrouw jannie maar even komen opruimenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah ok... had je dat niet eerder kunnen zeggen, kots net heel mijn werkplek onder
Excuses.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah ok... had je dat niet eerder kunnen zeggen, kots net heel mijn werkplek onder
zonder pokon?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Of nee doe maar niet, straks is ze zwanger zit ik weer zonder
Wel prima skateweer hierquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:43 schreef Kurovski het volgende:
Pff, verveel me kapot. Echt nergens zin in.
Analyses van Ouder1.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:31 schreef Ouder1 het volgende:
Even heel kort door de bocht en generaliserend:
Mannen willen een relatie voor de seks en de verzorging.
Vrouwen zoeken geborgenheid en bescherming.
Sinds de seksuele revolutie heeft de man geen relatie meer nodig om aan seks te komen en 'why buy the cow when you can get the milk for free'.
Anderzijds begint er nu een kentering af te spelen omdat vrouwen financieel steeds minder afhankelijk zijn van een man.
Gevolg is dat het voor mannen steeds lastiger wordt om seks te krijgen en voor vrouwen steeds lastiger wordt om geborgenheid (een relatie) te vinden.
Vrouwen die wat minder goed in de relatiemarkt liggen (minder mooi, zelfstandig, intelligent) zullen eerder proberen een relatie te vinden via seks en mannen weten dat dus benaderen eerder dat soort vrouwen.
Vrouwen die goed in de relatiemarkt liggen stellen echter hogere eisen aan een man, ook voor 'gewoon' een potje seks en krijgen daardoor minder snel een relatie.
Daarnaast speelt nog steeds een rol dat het voor een man 'niet prettig' schijnt te zijn wanneer zijn vrouw/vriendin meer inkomsten heeft en intelligenter is. Blijkbaar tast dat hun 'mannelijkheid' aan of misschien zelfs hun macht over hun partner waardoor ze meer last hebben van jaloezie.
Minder zuupenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ben een beetje brak vandaag.
het is maar goed dat ze zegt even heel kort door de bocht...quote:
Geniet je van deze "waarheidsvinding" ja?quote:
Is dit 1 categorie op zichzelf of losstaande eigenschappen?quote:Vrouwen die wat minder goed in de relatiemarkt liggen (minder mooi, zelfstandig, intelligent) zullen eerder proberen een relatie te vinden via seks
Ja ben erg benieuwd wat Halina Reijn van deze analyse vindt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geniet je van deze "waarheidsvinding" ja?
Linkje naar zijn dashcam avonturen ?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:48 schreef hoink581 het volgende:
Bericht voor MrBradge:
Hang je dashcam wat hoger. Je hoeft de naam van het apparaat niet te eren door de helft van het dashboard in het kader te hangen.
Zonder jou was het 5 sterren...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:08 schreef Rozevla het volgende:
Ik geef deze topik 4 sterren op kudo lijst top 100.
Deze topic is echt goei, ik word helemaal .....
WAK!!!
Zonder jou was het 5 sterren...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:08 schreef Rozevla het volgende:
WAK!!!
WAK!!!
Heb je je auto al terug? En ga je vanavond Fox?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geniet je van deze "waarheidsvinding" ja?
Teringquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:17 schreef KREEFTx het volgende:
Ritsen noemen we dat braddie, invoegen. Neem nog een rijlessa.
Zonder jou was het 5 michelinsterren...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:08 schreef Rozevla het volgende:
WAK!!!
die buitenlander komt uit een uitritconstructie dus moet gewoon aan alles en iedereen voorrang verlenenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:17 schreef KREEFTx het volgende:
kan nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zonder jou was het 5 michelinsterren...
en dan braddie een mongool noemen, kijk eens goed johquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:17 schreef KREEFTx het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:31 schreef gianni61 het volgende:
de frontpage heeft een nieuw dieptepunt bereikt
FOK!god bereikt mijlpaal
quote:Het is te hopen dat we nog lang van de posts van tong80 mogen genieten, op naar de miljoen!
Maar de mods en FA's haten tong80 toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:31 schreef gianni61 het volgende:
FOK!god bereikt mijlpaal
Jammer dat ze hem niet een perm hebben gegeven op 599.999quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:31 schreef gianni61 het volgende:
FOK!god bereikt mijlpaal
Zou TARDIS. opgeven om dat te zien gebeuren. Al is dat nu te laatquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem niet een perm hebben gegeven op 599.999
dat is niet te merken aan hoe er in zijn topic gemod wordtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar de mods en FA's haten tong80 toch?
Omdat ze geen zin hebben om dood door schuld aan hun broek te krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem niet een perm hebben gegeven op 599.999
Ja jeetje, die Butterfree vliegt steeds wegquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij zal nooit een goede Pokémon-catcher worden
En doei maar weerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:48 schreef Fylax het volgende:
Ik zie dat ik een legendarisch moment heb gemist. Ff janken.
Eh ok.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
tr, alleen Hermann mag die woorden van mij kopiëren
Volgens mij ben jij koning der bansquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:49 schreef hoink581 het volgende:
En de vele bans die tong80 hebben tegen gewerkt worden niet eens vernoemd.
Allemaal onterechtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:49 schreef hoink581 het volgende:
En de vele bans die tong80 hebben tegen gewerkt worden niet eens vernoemd.
Stel die vraag eens aan jezelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:53 schreef MrBradge het volgende:
wow, 600,000 posts
Tong 80
Wat post die man nou wat echt inhoud heeft en wat echt FOK! waardig is?
Nee, jij dan. Op FOK! Zitten vanaf je 14equote:
Julliequote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, jij dan. Op FOK! Zitten vanaf je 14e
Maar ik zeik dan ook niet over anderen dat ze niets toevoegen. Dat doe jij wel, dus; Wat heb jij dan toegevoegd?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, jij dan. Op FOK! Zitten vanaf je 14e
Iedereen die ook maar een opmerking maakt die jij niet vind kunnen gelijk TRenMr Butthurt himself.
Heb die vraag afgelopen weekend aan mezelf gesteld terwijl ik in de spiegel keek.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En vooral aan jezelf. Vraag je je niet eens af waarom je nog steeds in KLB SC post?
Zeiken?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar ik zeik dan ook niet over anderen dat ze niets toevoegen. Dat doe jij wel, dus; Wat heb jij dan toegevoegd?
Tuurlijk joh. En niet zo hypocriet doen qua TR's.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zeiken?Fylax srs. Dat is toch niet zeiken wat ik net deed ?
Anders ga je eerst even een LOI cursus zeiken doen, en daar boven op doe je een cursus "Hoe ga ik om met mensen met een mening "
quote:
Jij stelde de vraag eerder dan ik. Beetje hypocriet Fylaxquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar ik zeik dan ook niet over anderen dat ze niets toevoegen. Dat doe jij wel, dus; Wat heb jij dan toegevoegd?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. En niet zo hypocriet doen qua TR's.
Hahahahaha. Leuk man.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]Is goed vriend
Je zusje belde mij net, ik moet langs komen om je luier te verschonen. gr gr en tot zo
Dit gaat een inkoppertje wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. En niet zo hypocriet doen qua TR's.
Dat doet z'n moeder ongevoelige oen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]Is goed vriend
Je zusje belde mij net, ik moet langs komen om je luier te verschonen. gr gr en tot zo
Deze grap niet kennenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahahahaha. Leuk man.
Ik heb geen zusje.
Special Olympicsquote:
Nou nou nou nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doet z'n moeder ongevoelige oen.
Voor wie probeer je je hier nou te bewijzen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze grap niet kennen
Kan je natuurlijk ook niet verwachten van iemand die in 1999 is geboren.
Butterfreequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef HPLC het volgende:
1999 man man man, die Butterfree van TARDIS. is zelfs ouder
Voor niemand, dat is een verloren zaak.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor wie probeer je je hier nou te bewijzen?
Kunnen jullie elders duelleren?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor wie probeer je je hier nou te bewijzen?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:04 schreef Chloroform het volgende:
Als ik tussen braddie en fylax moest kiezen, koos ik aids
Wat flauw, dat heb je alquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:04 schreef Chloroform het volgende:
Als ik tussen braddie en fylax moest kiezen, koos ik aids
Ik draag bij aan een seropositief fokquote:
Wil ik ookquote:
Zieke Butterfree heb ik wel gemaakt hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef HPLC het volgende:
1999 man man man, die Butterfree van TARDIS. is zelfs ouder
Braddie gestemd, ondanks dat ik 9/10 bans aan Fylax te danken heb.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
Poll: Wie is het irritantst aanwezig in de SC?
• Braddie
• Fylax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis WCH en VK. En zeer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
• Braddie
• Fylax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ja houd je bek nou maar, met je moederopmerkingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:05 schreef MrBradge het volgende:
Maar hey Fylax, ik nok met dit gedoe.
Veel plezier morgen op school, en vraag even aan je ma of ze bij je boterhammen met kaas ook nog je liga evergreen doet en je pakje melk niet vergeet. gr
Waar is optie "TARDIS."quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
• Braddie
• Fylax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Houdt je ma eigenlijk van dirty talk?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:07 schreef Fylax het volgende:
Ja houd je bek nou maar, met je moederopmerkingen.
Beste HPLC ik wil geen gebash/sneren/gevit meer zien op users / crew.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zieke Butterfree heb ik wel gemaakt hoor.
Niks mis met boterhammen met kaas, liga's en pakjes melk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja houd je bek nou maar, met je moederopmerkingen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks mis met boterhammen met kaas, liga's en pakjes melk.
Hjbquote:
Wow wel spannend hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
• Braddie
• Fylax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Samson en Gert koekjesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alles is daar mis mee als je kunt kiezen voor milkbreaks, chocomelk en bammetjes met pindakaas.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:08 schreef Chloroform het volgende:
De originele Kapitein Koekquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Samson en Gert koekjes. Kapitein Koek
.
Mensen met een goede jeugd weten.
Ah je gaat op de zwakkere door? De bollie tegen de 16 jarige.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:05 schreef MrBradge het volgende:
Maar hey Fylax, ik nok met dit gedoe.
Veel plezier morgen op school, en vraag even aan je ma of ze bij je boterhammen met kaas ook nog je liga evergreen doet en je pakje melk niet vergeet. gr
Ik neem nog steeds milkbreaks mee naar schoolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alles is daar mis mee als je kunt kiezen voor milkbreaks, chocomelk en bammetjes met pindakaas.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik neem nog steeds milkbreaks mee naar school
Melkuniequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alles is daar mis mee als je kunt kiezen voor milkbreaks, chocomelk en bammetjes met pindakaas.
Swsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Stimo moet ook even haar aandeel hebben
Kapitein koek was wel beste jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Samson en Gert koekjes. Kapitein Koek
.
Mensen met een goede jeugd weten.
Kapitein Koekquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De originele Kapitein Koek
Tevens de eerste website waar ik ooit geweest ben
Kapitein Koek merchandisequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De originele Kapitein Koek
Tevens de eerste website waar ik ooit geweest ben
quote:
Hou van jullie <3.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kapitein Koek![]()
Dat was die echte shit!
Bofkont.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik neem nog steeds milkbreaks mee naar school
lobiquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kapitein Koek merchandise.
[..]
[..]
Hou van jullie <3.
Haha braddiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
• Braddie
• Fylax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dag poepie, veel plezierquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aardig.Ik ga nu gamen dus jullie kunnen weer ff zonder me.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent gek. Braadslee is komedie, Fylax is androgene chick die eh, ja, dat.
Gewoon elke week met alle users uit de OP tot we over een paar maanden geen SC meer hebben en iedereen weer iets nuttigs met z'n leven kan doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk moet het niet zijn 'Wie is het irritantst aanwezig' maar 'Wie moet per direct vertrekken uit SC en nooit meer terugkomen'
Dan zou Fylax met voorsprong winnen
Misschien? De hormonen spelen duidelijk op bij julliequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien koesteren we stiekem een beetje moedergevoelens.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
Het is Braadvet tegenwoordig trouwens, niet Braadslee.
net?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Chloroform het volgende:
Kijk, en dan is fylax weer weg. Opgelost.
Braddie is net een chronische ziekte
Braddie is een goedaardige chronische ziekte, Fylax is een kwaadaardige tumorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Chloroform het volgende:
Kijk, en dan is fylax weer weg. Opgelost.
Braddie is net een chronische ziekte
Zou z'n broodjes smeren 10/10quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien koesteren we stiekem een beetje moedergevoelens.
Je vader is Braadvet vriend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
TR dan maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
net?
Ik BEN een chronische ziekte, daar zit het verschil.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Braddie is een goedaardige chronische ziekte, Fylax is een kwaadaardige tumor
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ben ook allergisch voor die netniethumor. Fylax weet tenminste dat hij niet de grappigste is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
net?
Ik BEN een chronische ziekte, daar zit het verschil.
Dat kan dat hij dat weet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben ook allergisch voor die netniethumor. Fylax weet tenminste dat hij niet de grappigste is.
Fylax komt hier echt zelden man, en hij zal nog wel wat van z'n leven gaan maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Braddie is een goedaardige chronische ziekte, Fylax is een kwaadaardige tumor
Toch heb ik regelmatig moeten lachen op autoweek.nlquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat kan dat hij dat weet.
Ik weet ook dat ik niet grappig ben, maar toch probeer ik het wel #Nevergiveup
Met halfstilstaand verkeerd? Ik laat ze dan gewoon ff ervoor omdat dit soort mongolen maar door blijven rijden waardoor zij er een half uur moeten staanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die buitenlander komt uit een uitritconstructie dus moet gewoon aan alles en iedereen voorrang verlenen
Ja precies dit ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben ook allergisch voor die netniethumor. Fylax weet tenminste dat hij niet de grappigste is.
Ik zag alleen die post van Stimo maar die wil Braddie gewoon voor zichzelf maar hij wil haar niet. Heb ik gehoord.quote:
Ik ga nu stuk omdat ik me al kan inbeelden hoe jij een filmpje opneemt waarin je The Lion Sleeps Tonight doetquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
HAHAHAHIHIHIHOHOOHEHEHEHUEHUEHUEHUEHUE ()
Dat is dan uit goedheid van jou maar dat betekent niet dat Braddie verkeerd zit. Integendeel, de Duitser in de witte bak moet gewoon wachten tot hij ruimte heeft om over te stekenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:18 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Met halfstilstaand verkeerd? Ik laat ze dan gewoon ff ervoor omdat dit soort mongolen maar door blijven rijden waardoor zij er een half uur moeten staan
En Fylax post in meerdere SC's, dus niet minimaal 1 post per minuut in deze SC in de tijd dat hij aanwezig is.quote:
Livestreampie opzetten. Ik zeg doen. Elke nieuwe reeks halen we 1 UI uit de OP, en als degene daar niet over heeft gejankt in FB voor de 5e pagina, dan wordt hij eruit geknald.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon elke week met alle users uit de OP tot we over een paar maanden geen SC meer hebben en iedereen weer iets nuttigs met z'n leven kan doen.
Wie de fuck ben jij om zoiets te melden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jullie maar lachen terwijl dat jong gewoon diepe problemen heeft met alles.
MMG wintquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Livestreampie opzetten. Ik zeg doen. Elke nieuwe reeks halen we 1 UI uit de OP, en als degene daar niet over heeft gejankt in FB voor de 5e pagina, dan wordt hij eruit geknald.
Idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En Fylax post in meerdere SC's, dus niet minimaal 1 post per minuut in deze SC in de tijd dat hij aanwezig is.
Eh?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga nu stuk omdat ik me al kan inbeelden hoe jij een filmpje opneemt waarin je The Lion Sleeps Tonight doet.
Dit soort zwart-wit denken is zo hinderlijk in het verkeer. Anticiperen op andermans onhandigheid is meestal beter dan je voorrang/ruimte opeisen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is dan uit goedheid van jou maar dat betekent niet dat Braddie verkeerd zit. Integendeel, de Duitser in de witte bak moet gewoon wachten tot hij ruimte heeft om over te steken
Paupertje pls, ik ben wel het laatste probleem waar jij je druk om moet makenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij om zoiets te melden?![]()
Diepe problemen met alles? Het enige waar ik écht problemen mee heb is met jou gedrag tegenover bepaalde users, niet in de laatste plaats tegen mij.
Met je verzuurde kattenkut.
Waarom zeg je zulke dingen op een forum vol autisten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit soort zwart-wit denken is zo hinderlijk in het verkeer. Anticiperen op andermans onhandigheid is meestal beter dan je voorrang/ruimte opeisen.
RTquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fylax komt hier echt zelden man, en hij zal nog wel wat van z'n leven gaan maken.
Braadvet is gewoon niet eens grappig, het is gewoon triest. En jullie maar lachen terwijl dat jong gewoon diepe problemen heeft met alles.
Wilde eigenlijk gewoon even lekker zwaaismileyen, maar die ben ik vergeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom zeg je zulke dingen op een forum vol autisten.
Het gaat erom dat hij Braddie beschuldigd van de regels niet kennen... Terwijl Braddie hier geen regel overtreedt, enkel had Braddie wellicht aardiger kunnen zijn door de mof door te laten op naar zijn volgende fietsdiefstal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit soort zwart-wit denken is zo hinderlijk in het verkeer. Anticiperen op andermans onhandigheid is meestal beter dan je voorrang/ruimte opeisen.
Het is toch Eend die dat zegt, dus boeiend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij Braddie beschuldigd van de regels niet kennen... Terwijl Braddie hier geen regel overtreedt, enkel had Braddie wellicht aardiger kunnen zijn door de mof door te laten op naar zijn volgende fietsdiefstal.
Maar ik heb maar 3 pagina'squote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Livestreampie opzetten. Ik zeg doen. Elke nieuwe reeks halen we 1 UI uit de OP, en als degene daar niet over heeft gejankt in FB voor de 5e pagina, dan wordt hij eruit geknald.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk gewoon even lekker zwaaismileyen, maar die ben ik vergeten.
Volgens mij heeft hij nog geen rijbewijs neequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch Eend die dat zegt, dus boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |