Jij moet srs stoppen met R&P, Chai.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee heb zelf liever friendzoners die je stiekem willen neuken, die aandacht is bevredigender.
Oh nou ja, dan is het einde oefening voor ons. Voor jou nog 100 anderen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee heb zelf liever friendzoners die je stiekem willen neuken, die aandacht is bevredigender.
Dickpic selfies maken?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mijn scrollvinger raakt zelden zo vermoeid buiten mijn fapsessies.
Beetje jammer.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben daar de laatste tijd bijna niet meer geweest, maar friendzone is best wel normaal fenomeen.quote:
Angel-Joy misschien?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:25 schreef Etsu het volgende:
jammer wel, ik wilde nog zo graag een Chinees in m'n verzameling hebben
ik wil wel maar mcg doet n beetje moeilijkquote:
Ik heb m wel, tis een kleine. Zal ik m doorsturen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil wel maar mcg doet n beetje moeilijk
hij zou mij ooit een dickpic sturen ofzo bij 2000 posts, heeft die nooit gedaan
Zit wel zo'n smerig PUA-sausje bij hoor, met dat stiekem willen neuken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben daar de laatste tijd bijna niet meer geweest, maar friendzone is best wel normaal fenomeen.
Was die al exposed? Die had toch een keer een foto gepost die een heel ander iemand leek dan ze normaal postte?quote:
Ik neem m'n neven mee :squote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is goed. DM tijd en plaats.
Wel graag buiten de spits, heb een dal abbo bij de NS.
ja graag, dan kan ik ff fappen voordat ik ga sportenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb m wel, tis een kleine. Zal ik m doorsturen?
Nee zo sta ik gewoon in het leven. #daddyissuesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit wel zo'n smerig PUA-sausje bij hoor, met dat stiekem willen neuken.
Ken er wel een die je kan doen, maar dan moet je wel even hetero wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:25 schreef Etsu het volgende:
jammer wel, ik wilde nog zo graag een Chinees in m'n verzameling hebben
Vraag me af welke Fienees je bedoeltquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ken er wel een die je kan doen, maar dan moet je wel even hetero worden
Nee vrouw, of iig in transitie daarnaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ken er wel een die je kan doen, maar dan moet je wel even hetero worden
Aan jouw foto's te zien heb je daarmee je hoofdhuid uitgeput in het verleden. Eerst heel veel haar en toen liep het langzaam terug.quote:
Gewoon smeren toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
probeer je me nou te vergiftigen?
Ik heb het in 2 stappen kortgemaakt. Zat maar een week tussen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Aan jouw foto's te zien heb je daarmee je hoofdhuid uitgeput in het verleden. Eerst heel veel haar en toen liep het langzaam terug.
Ik probeerde als grapje je hoofd te vergelijken met bodem.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het in 2 stappen kortgemaakt. Zat maar een week tussen.
wat een rommel weer, moet juffrouw jannie maar even komen opruimenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah ok... had je dat niet eerder kunnen zeggen, kots net heel mijn werkplek onder
Excuses.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah ok... had je dat niet eerder kunnen zeggen, kots net heel mijn werkplek onder
zonder pokon?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Of nee doe maar niet, straks is ze zwanger zit ik weer zonder
Wel prima skateweer hierquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:43 schreef Kurovski het volgende:
Pff, verveel me kapot. Echt nergens zin in.
Analyses van Ouder1.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:31 schreef Ouder1 het volgende:
Even heel kort door de bocht en generaliserend:
Mannen willen een relatie voor de seks en de verzorging.
Vrouwen zoeken geborgenheid en bescherming.
Sinds de seksuele revolutie heeft de man geen relatie meer nodig om aan seks te komen en 'why buy the cow when you can get the milk for free'.
Anderzijds begint er nu een kentering af te spelen omdat vrouwen financieel steeds minder afhankelijk zijn van een man.
Gevolg is dat het voor mannen steeds lastiger wordt om seks te krijgen en voor vrouwen steeds lastiger wordt om geborgenheid (een relatie) te vinden.
Vrouwen die wat minder goed in de relatiemarkt liggen (minder mooi, zelfstandig, intelligent) zullen eerder proberen een relatie te vinden via seks en mannen weten dat dus benaderen eerder dat soort vrouwen.
Vrouwen die goed in de relatiemarkt liggen stellen echter hogere eisen aan een man, ook voor 'gewoon' een potje seks en krijgen daardoor minder snel een relatie.
Daarnaast speelt nog steeds een rol dat het voor een man 'niet prettig' schijnt te zijn wanneer zijn vrouw/vriendin meer inkomsten heeft en intelligenter is. Blijkbaar tast dat hun 'mannelijkheid' aan of misschien zelfs hun macht over hun partner waardoor ze meer last hebben van jaloezie.
Minder zuupenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ben een beetje brak vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |