Jij moet srs stoppen met R&P, Chai.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee heb zelf liever friendzoners die je stiekem willen neuken, die aandacht is bevredigender.
Oh nou ja, dan is het einde oefening voor ons. Voor jou nog 100 anderen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee heb zelf liever friendzoners die je stiekem willen neuken, die aandacht is bevredigender.
Dickpic selfies maken?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mijn scrollvinger raakt zelden zo vermoeid buiten mijn fapsessies.
Beetje jammer.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben daar de laatste tijd bijna niet meer geweest, maar friendzone is best wel normaal fenomeen.quote:
Angel-Joy misschien?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:25 schreef Etsu het volgende:
jammer wel, ik wilde nog zo graag een Chinees in m'n verzameling hebben
ik wil wel maar mcg doet n beetje moeilijkquote:
Ik heb m wel, tis een kleine. Zal ik m doorsturen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil wel maar mcg doet n beetje moeilijk
hij zou mij ooit een dickpic sturen ofzo bij 2000 posts, heeft die nooit gedaan
Zit wel zo'n smerig PUA-sausje bij hoor, met dat stiekem willen neuken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben daar de laatste tijd bijna niet meer geweest, maar friendzone is best wel normaal fenomeen.
Was die al exposed? Die had toch een keer een foto gepost die een heel ander iemand leek dan ze normaal postte?quote:
Ik neem m'n neven mee :squote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is goed. DM tijd en plaats.
Wel graag buiten de spits, heb een dal abbo bij de NS.
ja graag, dan kan ik ff fappen voordat ik ga sportenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb m wel, tis een kleine. Zal ik m doorsturen?
Nee zo sta ik gewoon in het leven. #daddyissuesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit wel zo'n smerig PUA-sausje bij hoor, met dat stiekem willen neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |