quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon HPLC vragenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha homo's en gays
Ik moet echt een bestgayfriend vinden
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:19 schreef HPLC het volgende:
[..]Wil je m'n gaybff worden, ik moest dit namens mcg vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:19 schreef HPLC het volgende:
[..]Nee fout. Je moet van die beeldverneukende groteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.s gebruiken en dan 20 achter elkaar.
En als ik YouTube link post blijft er "bezig..." staan rechteronder in postveld, moet ik topicupdate klikken rechtsonder om m'n post te zien, en vervolgens topic refreshen voordat die "bezig..." weggaatquote:
Is dat de oude modus? Dat heb ik nooit gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee fout. Je moet van die beeldverneukende grotes gebruiken en dan 20 achter elkaar.
kies mijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha homo's en gays
Ik moet echt een bestgayfriend vinden
Vanaf volgende week ben ik weer homoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je m'n gaybff worden, ik moest dit namens mcg vragen
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat de oude modus? Dat heb ik nooit gezien

wow, wat heb jij zaterdag met me gedaan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof jij het zaterdag niet lekker vond____!
ja doe dan maar ik moet zo wel wegquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben echt zo sad kan ik je appen.
Zal in mijn agenda kijken, maar volgens mij was TARDIS. als eerste aan de beurtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je mij dan als t eerst neuken? dat zou ik erg leuk vinden
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben echt zo sad kan ik je appen.
Begrijp ik nou dat je jaloers bent?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Door hoeveel dames word je momenteel geëxploiteerd als gaybff?
Niks, jij deed dingen met mijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, wat heb jij zaterdag met me gedaan?
KutTARDIS.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal in mijn agenda kijken, maar volgens mij was TARDIS. als eerste aan de beurt
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geslaagd voor de gaybff test, er voor mij zijn.
Mijn scrollvinger raakt zelden zo vermoeid buiten mijn fapsessies.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |