Kunnen jullie elders duelleren?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor wie probeer je je hier nou te bewijzen?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:04 schreef Chloroform het volgende:
Als ik tussen braddie en fylax moest kiezen, koos ik aids
Wat flauw, dat heb je alquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:04 schreef Chloroform het volgende:
Als ik tussen braddie en fylax moest kiezen, koos ik aids
Ik draag bij aan een seropositief fokquote:
Wil ik ookquote:
Zieke Butterfree heb ik wel gemaakt hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef HPLC het volgende:
1999 man man man, die Butterfree van TARDIS. is zelfs ouder
Braddie gestemd, ondanks dat ik 9/10 bans aan Fylax te danken heb.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
Poll: Wie is het irritantst aanwezig in de SC?
• Braddie
• Fylax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis WCH en VK. En zeer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
• Braddie
• Fylax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ja houd je bek nou maar, met je moederopmerkingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:05 schreef MrBradge het volgende:
Maar hey Fylax, ik nok met dit gedoe.
Veel plezier morgen op school, en vraag even aan je ma of ze bij je boterhammen met kaas ook nog je liga evergreen doet en je pakje melk niet vergeet. gr
Waar is optie "TARDIS."quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
• Braddie
• Fylax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Houdt je ma eigenlijk van dirty talk?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:07 schreef Fylax het volgende:
Ja houd je bek nou maar, met je moederopmerkingen.
Beste HPLC ik wil geen gebash/sneren/gevit meer zien op users / crew.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zieke Butterfree heb ik wel gemaakt hoor.
Niks mis met boterhammen met kaas, liga's en pakjes melk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja houd je bek nou maar, met je moederopmerkingen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks mis met boterhammen met kaas, liga's en pakjes melk.
Hjbquote:
Wow wel spannend hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
• Braddie
• Fylax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Samson en Gert koekjesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alles is daar mis mee als je kunt kiezen voor milkbreaks, chocomelk en bammetjes met pindakaas.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:08 schreef Chloroform het volgende:
De originele Kapitein Koekquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Samson en Gert koekjes. Kapitein Koek
.
Mensen met een goede jeugd weten.
Ah je gaat op de zwakkere door? De bollie tegen de 16 jarige.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:05 schreef MrBradge het volgende:
Maar hey Fylax, ik nok met dit gedoe.
Veel plezier morgen op school, en vraag even aan je ma of ze bij je boterhammen met kaas ook nog je liga evergreen doet en je pakje melk niet vergeet. gr
Ik neem nog steeds milkbreaks mee naar schoolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alles is daar mis mee als je kunt kiezen voor milkbreaks, chocomelk en bammetjes met pindakaas.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik neem nog steeds milkbreaks mee naar school
Melkuniequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alles is daar mis mee als je kunt kiezen voor milkbreaks, chocomelk en bammetjes met pindakaas.
Swsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Stimo moet ook even haar aandeel hebben
Kapitein koek was wel beste jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Samson en Gert koekjes. Kapitein Koek
.
Mensen met een goede jeugd weten.
Kapitein Koekquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De originele Kapitein Koek
Tevens de eerste website waar ik ooit geweest ben
Kapitein Koek merchandisequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De originele Kapitein Koek
Tevens de eerste website waar ik ooit geweest ben
quote:
Hou van jullie <3.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kapitein Koek![]()
Dat was die echte shit!
Bofkont.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik neem nog steeds milkbreaks mee naar school
lobiquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kapitein Koek merchandise.
[..]
[..]
Hou van jullie <3.
Haha braddiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
• Braddie
• Fylax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dag poepie, veel plezierquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aardig.Ik ga nu gamen dus jullie kunnen weer ff zonder me.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent gek. Braadslee is komedie, Fylax is androgene chick die eh, ja, dat.
Gewoon elke week met alle users uit de OP tot we over een paar maanden geen SC meer hebben en iedereen weer iets nuttigs met z'n leven kan doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk moet het niet zijn 'Wie is het irritantst aanwezig' maar 'Wie moet per direct vertrekken uit SC en nooit meer terugkomen'
Dan zou Fylax met voorsprong winnen
Misschien? De hormonen spelen duidelijk op bij julliequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien koesteren we stiekem een beetje moedergevoelens.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
Het is Braadvet tegenwoordig trouwens, niet Braadslee.
net?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Chloroform het volgende:
Kijk, en dan is fylax weer weg. Opgelost.
Braddie is net een chronische ziekte
Braddie is een goedaardige chronische ziekte, Fylax is een kwaadaardige tumorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Chloroform het volgende:
Kijk, en dan is fylax weer weg. Opgelost.
Braddie is net een chronische ziekte
Zou z'n broodjes smeren 10/10quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien koesteren we stiekem een beetje moedergevoelens.
Je vader is Braadvet vriend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
TR dan maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
net?
Ik BEN een chronische ziekte, daar zit het verschil.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Braddie is een goedaardige chronische ziekte, Fylax is een kwaadaardige tumor
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ben ook allergisch voor die netniethumor. Fylax weet tenminste dat hij niet de grappigste is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
net?
Ik BEN een chronische ziekte, daar zit het verschil.
Dat kan dat hij dat weet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben ook allergisch voor die netniethumor. Fylax weet tenminste dat hij niet de grappigste is.
Fylax komt hier echt zelden man, en hij zal nog wel wat van z'n leven gaan maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Braddie is een goedaardige chronische ziekte, Fylax is een kwaadaardige tumor
Toch heb ik regelmatig moeten lachen op autoweek.nlquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat kan dat hij dat weet.
Ik weet ook dat ik niet grappig ben, maar toch probeer ik het wel #Nevergiveup
Met halfstilstaand verkeerd? Ik laat ze dan gewoon ff ervoor omdat dit soort mongolen maar door blijven rijden waardoor zij er een half uur moeten staanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die buitenlander komt uit een uitritconstructie dus moet gewoon aan alles en iedereen voorrang verlenen
Ja precies dit ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben ook allergisch voor die netniethumor. Fylax weet tenminste dat hij niet de grappigste is.
Ik zag alleen die post van Stimo maar die wil Braddie gewoon voor zichzelf maar hij wil haar niet. Heb ik gehoord.quote:
Ik ga nu stuk omdat ik me al kan inbeelden hoe jij een filmpje opneemt waarin je The Lion Sleeps Tonight doetquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
HAHAHAHIHIHIHOHOOHEHEHEHUEHUEHUEHUEHUE ()
Dat is dan uit goedheid van jou maar dat betekent niet dat Braddie verkeerd zit. Integendeel, de Duitser in de witte bak moet gewoon wachten tot hij ruimte heeft om over te stekenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:18 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Met halfstilstaand verkeerd? Ik laat ze dan gewoon ff ervoor omdat dit soort mongolen maar door blijven rijden waardoor zij er een half uur moeten staan
En Fylax post in meerdere SC's, dus niet minimaal 1 post per minuut in deze SC in de tijd dat hij aanwezig is.quote:
Livestreampie opzetten. Ik zeg doen. Elke nieuwe reeks halen we 1 UI uit de OP, en als degene daar niet over heeft gejankt in FB voor de 5e pagina, dan wordt hij eruit geknald.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon elke week met alle users uit de OP tot we over een paar maanden geen SC meer hebben en iedereen weer iets nuttigs met z'n leven kan doen.
Wie de fuck ben jij om zoiets te melden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jullie maar lachen terwijl dat jong gewoon diepe problemen heeft met alles.
MMG wintquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Livestreampie opzetten. Ik zeg doen. Elke nieuwe reeks halen we 1 UI uit de OP, en als degene daar niet over heeft gejankt in FB voor de 5e pagina, dan wordt hij eruit geknald.
Idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En Fylax post in meerdere SC's, dus niet minimaal 1 post per minuut in deze SC in de tijd dat hij aanwezig is.
Eh?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga nu stuk omdat ik me al kan inbeelden hoe jij een filmpje opneemt waarin je The Lion Sleeps Tonight doet.
Dit soort zwart-wit denken is zo hinderlijk in het verkeer. Anticiperen op andermans onhandigheid is meestal beter dan je voorrang/ruimte opeisen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is dan uit goedheid van jou maar dat betekent niet dat Braddie verkeerd zit. Integendeel, de Duitser in de witte bak moet gewoon wachten tot hij ruimte heeft om over te steken
Paupertje pls, ik ben wel het laatste probleem waar jij je druk om moet makenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij om zoiets te melden?![]()
Diepe problemen met alles? Het enige waar ik écht problemen mee heb is met jou gedrag tegenover bepaalde users, niet in de laatste plaats tegen mij.
Met je verzuurde kattenkut.
Waarom zeg je zulke dingen op een forum vol autisten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit soort zwart-wit denken is zo hinderlijk in het verkeer. Anticiperen op andermans onhandigheid is meestal beter dan je voorrang/ruimte opeisen.
RTquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fylax komt hier echt zelden man, en hij zal nog wel wat van z'n leven gaan maken.
Braadvet is gewoon niet eens grappig, het is gewoon triest. En jullie maar lachen terwijl dat jong gewoon diepe problemen heeft met alles.
Wilde eigenlijk gewoon even lekker zwaaismileyen, maar die ben ik vergeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom zeg je zulke dingen op een forum vol autisten.
Het gaat erom dat hij Braddie beschuldigd van de regels niet kennen... Terwijl Braddie hier geen regel overtreedt, enkel had Braddie wellicht aardiger kunnen zijn door de mof door te laten op naar zijn volgende fietsdiefstal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit soort zwart-wit denken is zo hinderlijk in het verkeer. Anticiperen op andermans onhandigheid is meestal beter dan je voorrang/ruimte opeisen.
Het is toch Eend die dat zegt, dus boeiend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij Braddie beschuldigd van de regels niet kennen... Terwijl Braddie hier geen regel overtreedt, enkel had Braddie wellicht aardiger kunnen zijn door de mof door te laten op naar zijn volgende fietsdiefstal.
Maar ik heb maar 3 pagina'squote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Livestreampie opzetten. Ik zeg doen. Elke nieuwe reeks halen we 1 UI uit de OP, en als degene daar niet over heeft gejankt in FB voor de 5e pagina, dan wordt hij eruit geknald.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk gewoon even lekker zwaaismileyen, maar die ben ik vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |