Ja jeetje, die Butterfree vliegt steeds wegquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij zal nooit een goede Pokémon-catcher worden
En doei maar weerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:48 schreef Fylax het volgende:
Ik zie dat ik een legendarisch moment heb gemist. Ff janken.
Eh ok.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
tr, alleen Hermann mag die woorden van mij kopiëren
Volgens mij ben jij koning der bansquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:49 schreef hoink581 het volgende:
En de vele bans die tong80 hebben tegen gewerkt worden niet eens vernoemd.
Allemaal onterechtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:49 schreef hoink581 het volgende:
En de vele bans die tong80 hebben tegen gewerkt worden niet eens vernoemd.
Stel die vraag eens aan jezelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:53 schreef MrBradge het volgende:
wow, 600,000 posts
Tong 80
Wat post die man nou wat echt inhoud heeft en wat echt FOK! waardig is?
Nee, jij dan. Op FOK! Zitten vanaf je 14equote:
Julliequote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, jij dan. Op FOK! Zitten vanaf je 14e
Maar ik zeik dan ook niet over anderen dat ze niets toevoegen. Dat doe jij wel, dus; Wat heb jij dan toegevoegd?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, jij dan. Op FOK! Zitten vanaf je 14e
Iedereen die ook maar een opmerking maakt die jij niet vind kunnen gelijk TRenMr Butthurt himself.
Heb die vraag afgelopen weekend aan mezelf gesteld terwijl ik in de spiegel keek.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En vooral aan jezelf. Vraag je je niet eens af waarom je nog steeds in KLB SC post?
Zeiken?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar ik zeik dan ook niet over anderen dat ze niets toevoegen. Dat doe jij wel, dus; Wat heb jij dan toegevoegd?
Tuurlijk joh. En niet zo hypocriet doen qua TR's.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zeiken?Fylax srs. Dat is toch niet zeiken wat ik net deed ?
Anders ga je eerst even een LOI cursus zeiken doen, en daar boven op doe je een cursus "Hoe ga ik om met mensen met een mening "
quote:
Jij stelde de vraag eerder dan ik. Beetje hypocriet Fylaxquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar ik zeik dan ook niet over anderen dat ze niets toevoegen. Dat doe jij wel, dus; Wat heb jij dan toegevoegd?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. En niet zo hypocriet doen qua TR's.
Hahahahaha. Leuk man.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]Is goed vriend
Je zusje belde mij net, ik moet langs komen om je luier te verschonen. gr gr en tot zo
Dit gaat een inkoppertje wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. En niet zo hypocriet doen qua TR's.
Dat doet z'n moeder ongevoelige oen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]Is goed vriend
Je zusje belde mij net, ik moet langs komen om je luier te verschonen. gr gr en tot zo
Deze grap niet kennenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahahahaha. Leuk man.
Ik heb geen zusje.
Special Olympicsquote:
Nou nou nou nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doet z'n moeder ongevoelige oen.
Voor wie probeer je je hier nou te bewijzen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze grap niet kennen
Kan je natuurlijk ook niet verwachten van iemand die in 1999 is geboren.
Butterfreequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef HPLC het volgende:
1999 man man man, die Butterfree van TARDIS. is zelfs ouder
Voor niemand, dat is een verloren zaak.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor wie probeer je je hier nou te bewijzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |