Zeiken?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar ik zeik dan ook niet over anderen dat ze niets toevoegen. Dat doe jij wel, dus; Wat heb jij dan toegevoegd?
Tuurlijk joh. En niet zo hypocriet doen qua TR's.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zeiken?Fylax srs. Dat is toch niet zeiken wat ik net deed ?
Anders ga je eerst even een LOI cursus zeiken doen, en daar boven op doe je een cursus "Hoe ga ik om met mensen met een mening "
quote:
Jij stelde de vraag eerder dan ik. Beetje hypocriet Fylaxquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar ik zeik dan ook niet over anderen dat ze niets toevoegen. Dat doe jij wel, dus; Wat heb jij dan toegevoegd?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. En niet zo hypocriet doen qua TR's.
Hahahahaha. Leuk man.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]Is goed vriend
Je zusje belde mij net, ik moet langs komen om je luier te verschonen. gr gr en tot zo
Dit gaat een inkoppertje wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. En niet zo hypocriet doen qua TR's.
Dat doet z'n moeder ongevoelige oen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]Is goed vriend
Je zusje belde mij net, ik moet langs komen om je luier te verschonen. gr gr en tot zo
Deze grap niet kennenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahahahaha. Leuk man.
Ik heb geen zusje.
Special Olympicsquote:
Nou nou nou nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doet z'n moeder ongevoelige oen.
Voor wie probeer je je hier nou te bewijzen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze grap niet kennen
Kan je natuurlijk ook niet verwachten van iemand die in 1999 is geboren.
Butterfreequote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef HPLC het volgende:
1999 man man man, die Butterfree van TARDIS. is zelfs ouder
Voor niemand, dat is een verloren zaak.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor wie probeer je je hier nou te bewijzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |