Kunnen jullie elders duelleren?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor wie probeer je je hier nou te bewijzen?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:04 schreef Chloroform het volgende:
Als ik tussen braddie en fylax moest kiezen, koos ik aids
Wat flauw, dat heb je alquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:04 schreef Chloroform het volgende:
Als ik tussen braddie en fylax moest kiezen, koos ik aids
Ik draag bij aan een seropositief fokquote:
Wil ik ookquote:
Zieke Butterfree heb ik wel gemaakt hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef HPLC het volgende:
1999 man man man, die Butterfree van TARDIS. is zelfs ouder
Braddie gestemd, ondanks dat ik 9/10 bans aan Fylax te danken heb.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
Poll: Wie is het irritantst aanwezig in de SC?
• Braddie
• Fylax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis WCH en VK. En zeer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
• Braddie
• Fylax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ja houd je bek nou maar, met je moederopmerkingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:05 schreef MrBradge het volgende:
Maar hey Fylax, ik nok met dit gedoe.
Veel plezier morgen op school, en vraag even aan je ma of ze bij je boterhammen met kaas ook nog je liga evergreen doet en je pakje melk niet vergeet. gr
Waar is optie "TARDIS."quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
• Braddie
• Fylax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Houdt je ma eigenlijk van dirty talk?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:07 schreef Fylax het volgende:
Ja houd je bek nou maar, met je moederopmerkingen.
Beste HPLC ik wil geen gebash/sneren/gevit meer zien op users / crew.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zieke Butterfree heb ik wel gemaakt hoor.
Niks mis met boterhammen met kaas, liga's en pakjes melk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja houd je bek nou maar, met je moederopmerkingen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks mis met boterhammen met kaas, liga's en pakjes melk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |