het is maar goed dat ze zegt even heel kort door de bocht...quote:
Geniet je van deze "waarheidsvinding" ja?quote:
Is dit 1 categorie op zichzelf of losstaande eigenschappen?quote:Vrouwen die wat minder goed in de relatiemarkt liggen (minder mooi, zelfstandig, intelligent) zullen eerder proberen een relatie te vinden via seks
Ja ben erg benieuwd wat Halina Reijn van deze analyse vindt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geniet je van deze "waarheidsvinding" ja?
Linkje naar zijn dashcam avonturen ?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:48 schreef hoink581 het volgende:
Bericht voor MrBradge:
Hang je dashcam wat hoger. Je hoeft de naam van het apparaat niet te eren door de helft van het dashboard in het kader te hangen.
Zonder jou was het 5 sterren...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:08 schreef Rozevla het volgende:
Ik geef deze topik 4 sterren op kudo lijst top 100.
Deze topic is echt goei, ik word helemaal .....
WAK!!!
Zonder jou was het 5 sterren...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:08 schreef Rozevla het volgende:
WAK!!!
WAK!!!
Heb je je auto al terug? En ga je vanavond Fox?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geniet je van deze "waarheidsvinding" ja?
Teringquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:17 schreef KREEFTx het volgende:
Ritsen noemen we dat braddie, invoegen. Neem nog een rijlessa.
Zonder jou was het 5 michelinsterren...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:08 schreef Rozevla het volgende:
WAK!!!
die buitenlander komt uit een uitritconstructie dus moet gewoon aan alles en iedereen voorrang verlenenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:17 schreef KREEFTx het volgende:
kan nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zonder jou was het 5 michelinsterren...
en dan braddie een mongool noemen, kijk eens goed johquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:17 schreef KREEFTx het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:31 schreef gianni61 het volgende:
de frontpage heeft een nieuw dieptepunt bereikt
FOK!god bereikt mijlpaal
quote:Het is te hopen dat we nog lang van de posts van tong80 mogen genieten, op naar de miljoen!
Maar de mods en FA's haten tong80 toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:31 schreef gianni61 het volgende:
FOK!god bereikt mijlpaal
Jammer dat ze hem niet een perm hebben gegeven op 599.999quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:31 schreef gianni61 het volgende:
FOK!god bereikt mijlpaal
Zou TARDIS. opgeven om dat te zien gebeuren. Al is dat nu te laatquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem niet een perm hebben gegeven op 599.999
dat is niet te merken aan hoe er in zijn topic gemod wordtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar de mods en FA's haten tong80 toch?
Omdat ze geen zin hebben om dood door schuld aan hun broek te krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem niet een perm hebben gegeven op 599.999
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |