Jij was toch een lesbo?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IK heb iets met zaad, cant help it.
weekje vrijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:08 schreef Rozevla het volgende:
Moeten jullie niet naar je nest trouwens? Of zijn jullie allemaal uitkerings trekkers
ik ook niequote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang niet meer gespeeld
Goh.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:14 schreef Rozevla het volgende:
Post is altijd kut.
Kreeg nog een brief van de belasting
kreeg geld terug
12 euro![]()
Zeggen ze ja moeten we wel je rekeninnummer hebben want die weten we niet, ja doei dikke lul.
Kut roemeen !!!
bomen zijn relaxedquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:15 schreef Rozevla het volgende:
Wat is dat trouwens voor gelul als je een boom in je tuin heb, zo'n grote dan van weet ik veel? 100 jaar dat je de bomen dokter erbij moet halen.
Alsof een boom griep ken krijgen ofzo
wtf
Ik ga geen dokter bellen
Denkt ie dat ik een mongool ben!!
srs hahahhahah oeh oehp ehehequote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:17 schreef Rozevla het volgende:
Ja laatst ook een ja ik stuur een incasso hoor, ja fijn moet je doen.
Stuur ik m'n fiets
sturen we allebei wat
doei !
Hoe lang is ie al bezig?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deplorabel niveau alhier. Hopelijk is het over zo'n 8 uur wat beter
Verkopen op mp.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:22 schreef Rozevla het volgende:
Dus ik weet niet of jullie een limoenen pers willen kopen?
1 keer gebruikt
en ik denk 200 keer door de vorige eigenaaren
teringquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uur of 2 minstens, misschien wel 3
Voel je je eenzaam?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:23 schreef Rozevla het volgende:
Maak trouwens gewoon 1 pers
Nu zit je met een limoenen pers, knoflookpers, auto pers
je huis staat zo vol
met alleen maar persen!!
ah nee je lult manquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:23 schreef Rozevla het volgende:
Maak trouwens gewoon 1 pers
Nu zit je met een limoenen pers, knoflookpers, auto pers
je huis staat zo vol
met alleen maar persen!!
Tanks, kudos voor jouquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Perzische_Rijk
dus een negerin vind je lekkerder dan een melkflesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Vind chocoladevla wel lekkerder dan rozevla
Heb liever een caramel dan een bleekscheet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus een negerin vind je lekkerder dan een melkfles
Die kerel drukt mij twee tientjes in m`n handen voor een rit van 11km heen en 11km terugquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Tattas die alles omrekenen in geld
Is alleen voor de Fok!elitequote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat hebben mensen buiten abo aan deze link?
Ontgaat mij ook evenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat hebben mensen buiten abo aan deze link?
Geen reclame hebben, niet op bepaalde linkjes kunnen klikkenquote:
Geld betalen voor FOK!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen reclame hebben, niet op bepaalde linkjes kunnen klikken
Gun meneer Roodbol ook eens wat, laten we eerlijk zijn, je bent niet weg te slaan hier.quote:
Geen reclame willen hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen reclame hebben, niet op bepaalde linkjes kunnen klikken
Ik kan altijd MAHL vragen voor linkjesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:39 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Geen reclame willen hebben
Geen datingsites voor geile Russische hoertjes op je ads willen hebben
Eigenlijk meer in de lente, dan komt alles in bloei en de rokjes zie je korter wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:43 schreef Aardbei16 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de zomer?
Ja ook, maar toch vind ik zomer beter want dat is het heerlijk warm en kan ik op vakanfiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eigenlijk meer in de lente, dan komt alles in bloei en de rokjes zie je korter worden
Ik ga meestal buiten het zomerseizoen op vakantie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:52 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja ook, maar toch vind ik zomer beter want dat is het heerlijk warm en kan ik op vakanfie
Ik kan dan nooit want schoolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga meestal buiten het zomerseizoen op vakantie.
In 2012 was ik in januari op vakantie in Mexico en Guatemala, chillen door de jungles en alles, de hitte trotseren.
Kwam ik terug, vroor het 20 graden 's nachts hier
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gun meneer Roodbol ook eens wat, laten we eerlijk zijn, je bent niet weg te slaan hier.
jaquote:
nee... moet rennen vliegen springenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:04 schreef zeer het volgende:
als je nog een _heel_ erg slecht stuk wil lezen heden ochtend:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-fascist~a4258407/
ok dan niet man pfffffquote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja
[..]
nee... moet rennen vliegen springen
ltr pindarotsjes
Lolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:04 schreef zeer het volgende:
als je nog een _heel_ erg slecht stuk wil lezen heden ochtend:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-fascist~a4258407/
Mooi hoe die man even afrekent met dingen die niet kloppen met als argument dat ze niet kloppenquote:
En het is niet eens een ingezonden brief.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Mooi hoe die man even afrekent met dingen die niet kloppen met als argument dat ze niet kloppen.
Snap niet zo goed waarom zo'n stuk de Volkskrant haalt eigenlijk maar ja. Reden te meer om geen cent te betalen aan zulke "nieuwsvoorzieningen".quote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En het is niet eens een ingezonden brief.
Scholierquote:
Gefeliciteerd met vrouwendag Chai, hoop dat mozy een bloemmetje voor je haalt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En het is niet eens een ingezonden brief.
Gelukkig ben jij het maar die dit zegt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:12 schreef Crip het volgende:
Echt weer heel Facebook vol met een verzonnen dag om weer wat te kunnen vieren.
Inderdaad, wat een onzin weer zeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:12 schreef Crip het volgende:
okequote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:36 schreef Seaver het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een onzin weer zeg.
Het zou iedere dag vrouwendag moeten zijn.
ik ben altijd lief voor "jullie"quote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:42 schreef Seaver het volgende:
[..]
En juist op een dag als vandaag zou je dus lief voor ons moeten zijn, Giannipanni
Hoezo, er is toch ook geen mannendag?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:36 schreef Seaver het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een onzin weer zeg.
Het zou iedere dag vrouwendag moeten zijn.
Brengen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is goed, kom je langs of moet ik het brengen?
je lijkt mn moeder welquote:
waarheen?quote:
Er is gewoon een mannendag, omdat mannen in bepaalde landen nog niet zoveel vrijheden hebben als hier. Zo mogen ze bijvoorbeeld niet overal homo zijn met elkaar.quote:
Van die vrouwen die op Facebook 'grappige' plaatjes posten waarin ze de man afschilderen als een soort baby die van hen afhankelijk is?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:10 schreef Seaver het volgende:
[..]
Omdat wij vrouwen altijd voor jullie zorgen. Je moeder, je vriendin etc.
helaas bestaan zulke mannen ook echtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die vrouwen die op Facebook 'grappige' plaatjes posten waarin ze de man afschilderen als een soort baby die van hen afhankelijk is?
Ja, die ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die vrouwen die op Facebook 'grappige' plaatjes posten waarin ze de man afschilderen als een soort baby die van hen afhankelijk is?
Tja kip of het ei verhaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas bestaan zulke mannen ook echt
kom je dat ook brengen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:19 schreef Seaver het volgende:
Maar binnenkort is dus ook een soort mannendag. Steak en blowjob day
Zal me mannetje eens goed verwennen met een paar zelf gedraaide gehaktballen dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:19 schreef Seaver het volgende:
Maar binnenkort is dus ook een soort mannendag. Steak en blowjob day
Dan moet je vrouwendag in die landen gaan houden. Hier is het volstrekte onzin.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Er is gewoon een mannendag, omdat mannen in bepaalde landen nog niet zoveel vrijheden hebben als hier. Zo mogen ze bijvoorbeeld niet overal homo zijn met elkaar.
Al die dagen zijn onzin net als vader en moederdag. Maar ja, lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan moet je vrouwendag in die landen gaan houden. Hier is het volstrekte onzin.
Huh maar ik had het over mannendag :S wat lul je nou weer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan moet je vrouwendag in die landen gaan houden. Hier is het volstrekte onzin.
ik kom even niet op de naamquote:
Ja sorry, het is nog vroegquote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh maar ik had het over mannendag :S wat lul je nou weer.
Welke naam? Wat?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom even niet op de naam
ik herinner me de naam, maar nee, dat zal niet een seaver kloon zijn
Rtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Tattas die alles omrekenen in geld
Er zijn vrouwen die het ronduit jquote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:12 schreef Crip het volgende:
ja dat zet zoden na de dijk 1 dag per jaar er bij stil staan, kanker genees je ook met 100000 likesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die het ronduit jut hebben op de wereld. Daar mag je zeker bij stil staan.
Heb wel een ander account gehad ja, maar daar heb ik amper mee gepost omdat ik daar het wachtwoord kwijt van wasquote:
welke?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:19 schreef Seaver het volgende:
[..]
Heb wel een ander account gehad ja, maar daar heb ik amper mee gepost omdat ik daar het wachtwoord kwijt van was
mogguhquote:
hmm dit account is anders ook verdacht. elke paar jaar post je ineensquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:19 schreef Seaver het volgende:
[..]
Heb wel een ander account gehad ja, maar daar heb ik amper mee gepost omdat ik daar het wachtwoord kwijt van was
vertel meerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm dit account is anders ook verdacht. elke paar jaar post je ineens
Ach gut, wil je er over praten? Je hebt het er moeilijk meequote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm dit account is anders ook verdacht. elke paar jaar post je ineens
nee gestressde klaar-overs die mensen slaan met hun bordje is een goed planquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:33 schreef Kurovski het volgende:
Een cursus moeten volgen om klaarover te mogen zijn... Man man man.
ik heb t er niet moeilijk mee hoor. kloontjes opsporen is wat wij doen hier in de scquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:34 schreef Seaver het volgende:
[..]
Ach gut, wil je er over praten? Je hebt het er moeilijk mee
heej peruquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gestressde klaar-overs die mensen slaan met hun bordje is een goed plan
weet ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb t er niet moeilijk mee hoor. kloontjes opsporen is wat wij doen hier in de sc
Nooit? Wat nou als je moet herkansen of je diploma moet halen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
Hoera. Scriptie op school ingeleverd en nu ook online. Nooit meer naar school, ik ga naar bed om te gamen.
ola sidoniaquote:
ik snap hier helemaal niks vanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom heet je geen VliegendeKever of VerlorenKarel, dan ben je gewoon vk
geheel conform verwachtingquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:40 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ik snap hier helemaal niks van
wat is een TR?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik je TR, ben je dan voorgoed weg Karel?
ja en morgen gaat geert wilders voeten kussen in azc'squote:
Gezellig samen Chaturbatenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kijkt je vriendin ook wel eens mee MAHL?
Dit geloof ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en morgen gaat geert wilders voeten kussen in azc's
Ja moet sws verdedigen dus was eigenlijk een kutuitspraak.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nooit? Wat nou als je moet herkansen of je diploma moet halen?
geduldig wachten tot het morgen isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:48 schreef Kurovski het volgende:
Iemand nog wat leuks in de planning vandaag?
ik ga zo kwark etenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:48 schreef Kurovski het volgende:
Iemand nog wat leuks in de planning vandaag?
doorleren lijkt mij ook wel verstandigquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nooit? Wat nou als je moet herkansen of je diploma moet halen?
tr voor scheldenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja moet sws verdedigen dus was eigenlijk een kutuitspraak.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met rukken, blijf nou nog maar even zitten het duurt nog wel even.
ik hou juist van die romige smaakquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:50 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
bah. vanille is echt zo'n nietszeggende smaak
ah okquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja moet sws verdedigen dus was eigenlijk een kutuitspraak.
schandalig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin om je te verschroeien met een vergrootglas Karel!
Kijk uit voor diarree Niels.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:52 schreef Kurovski het volgende:
Die prei met pindasaus, cashewnoten en rijst was trouwens prima gelukt gister.
mooi zoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:52 schreef Kurovski het volgende:
Die prei met pindasaus, cashewnoten en rijst was trouwens prima gelukt gister.
valt wel mee toch? is meer dan alleen saai groenten kokenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekker simpel gerecht ook daar hou ik wel van.
Sluit goed aan op je persoonlijkheid he.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekker simpel gerecht ook daar hou ik wel van.
nou zeg doe anders gewoon normaalquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sluit goed aan op je persoonlijkheid he.
Nou die pindasaus had ik nog over van de chinees dus die hoefde ik niet te maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
valt wel mee toch? is meer dan alleen saai groenten koken
alle posts. jezus, kan de crew hier geen grapjes hebben ofzo?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:15 schreef hoink581 het volgende:
Eerst mijn post verwijderen en dan pas sluiten!
Het is over het algemeen een nogal humorloze bedoeling.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:16 schreef Karel_de_Kever het volgende:
alle posts. jezus, kan de crew hier geen grapjes hebben ofzo?
jammerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is over het algemeen een nogal humorloze bedoeling.
?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben jij die homo van niet lullen maar poetsen of zo.
gekkiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja ok wilde testen of jullie rebels waren om niet te klikken en woohoow nog erger dan Aryan brotherhood.
echt, rot opquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:10 schreef Rozevla het volgende:
WAT IS ER!!!!!
Maak dit Turk rijk.
Snapjetoch
Omdat ik er ook gewoon ervaring mee heb. En je zit verdomme in KLB.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:11 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Waarom anders zo denigrerend zijn over dingen waar je toch geen gebruik van maakt.
als hij homo is wil hij toch juist lullen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben jij die homo van niet lullen maar poetsen of zo.
In KLB is ook niet elke scheet een terechte klacht.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik er ook gewoon ervaring mee heb. En je zit verdomme in KLB.!
Vlees snapsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
nou, stuur ik je hele leuke snaps, ga je zo zitten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |