Jij was toch een lesbo?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IK heb iets met zaad, cant help it.
weekje vrijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:08 schreef Rozevla het volgende:
Moeten jullie niet naar je nest trouwens? Of zijn jullie allemaal uitkerings trekkers
ik ook niequote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang niet meer gespeeld
Goh.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:14 schreef Rozevla het volgende:
Post is altijd kut.
Kreeg nog een brief van de belasting
kreeg geld terug
12 euro![]()
Zeggen ze ja moeten we wel je rekeninnummer hebben want die weten we niet, ja doei dikke lul.
Kut roemeen !!!
bomen zijn relaxedquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:15 schreef Rozevla het volgende:
Wat is dat trouwens voor gelul als je een boom in je tuin heb, zo'n grote dan van weet ik veel? 100 jaar dat je de bomen dokter erbij moet halen.
Alsof een boom griep ken krijgen ofzo
wtf
Ik ga geen dokter bellen
Denkt ie dat ik een mongool ben!!
srs hahahhahah oeh oehp ehehequote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:17 schreef Rozevla het volgende:
Ja laatst ook een ja ik stuur een incasso hoor, ja fijn moet je doen.
Stuur ik m'n fiets
sturen we allebei wat
doei !
Hoe lang is ie al bezig?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deplorabel niveau alhier. Hopelijk is het over zo'n 8 uur wat beter
Verkopen op mp.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:22 schreef Rozevla het volgende:
Dus ik weet niet of jullie een limoenen pers willen kopen?
1 keer gebruikt
en ik denk 200 keer door de vorige eigenaaren
teringquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uur of 2 minstens, misschien wel 3
Voel je je eenzaam?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:23 schreef Rozevla het volgende:
Maak trouwens gewoon 1 pers
Nu zit je met een limoenen pers, knoflookpers, auto pers
je huis staat zo vol
met alleen maar persen!!
ah nee je lult manquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:23 schreef Rozevla het volgende:
Maak trouwens gewoon 1 pers
Nu zit je met een limoenen pers, knoflookpers, auto pers
je huis staat zo vol
met alleen maar persen!!
Tanks, kudos voor jouquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Perzische_Rijk
dus een negerin vind je lekkerder dan een melkflesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Vind chocoladevla wel lekkerder dan rozevla
Heb liever een caramel dan een bleekscheet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus een negerin vind je lekkerder dan een melkfles
Die kerel drukt mij twee tientjes in m`n handen voor een rit van 11km heen en 11km terugquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Tattas die alles omrekenen in geld
Is alleen voor de Fok!elitequote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat hebben mensen buiten abo aan deze link?
Ontgaat mij ook evenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat hebben mensen buiten abo aan deze link?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |