Tja kip of het ei verhaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas bestaan zulke mannen ook echt
kom je dat ook brengen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:19 schreef Seaver het volgende:
Maar binnenkort is dus ook een soort mannendag. Steak en blowjob day
Zal me mannetje eens goed verwennen met een paar zelf gedraaide gehaktballen dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:19 schreef Seaver het volgende:
Maar binnenkort is dus ook een soort mannendag. Steak en blowjob day
Dan moet je vrouwendag in die landen gaan houden. Hier is het volstrekte onzin.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Er is gewoon een mannendag, omdat mannen in bepaalde landen nog niet zoveel vrijheden hebben als hier. Zo mogen ze bijvoorbeeld niet overal homo zijn met elkaar.
Al die dagen zijn onzin net als vader en moederdag. Maar ja, lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan moet je vrouwendag in die landen gaan houden. Hier is het volstrekte onzin.
Huh maar ik had het over mannendag :S wat lul je nou weer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan moet je vrouwendag in die landen gaan houden. Hier is het volstrekte onzin.
ik kom even niet op de naamquote:
Ja sorry, het is nog vroegquote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh maar ik had het over mannendag :S wat lul je nou weer.
Welke naam? Wat?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom even niet op de naam
ik herinner me de naam, maar nee, dat zal niet een seaver kloon zijn
Rtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Tattas die alles omrekenen in geld
Er zijn vrouwen die het ronduit jquote:Op dinsdag 8 maart 2016 07:12 schreef Crip het volgende:
Echt weer heel Facebook vol met een verzonnen dag om weer wat te kunnen vieren.
ja dat zet zoden na de dijk 1 dag per jaar er bij stil staan, kanker genees je ook met 100000 likesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die het ronduit jut hebben op de wereld. Daar mag je zeker bij stil staan.
Heb wel een ander account gehad ja, maar daar heb ik amper mee gepost omdat ik daar het wachtwoord kwijt van wasquote:
welke?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:19 schreef Seaver het volgende:
[..]
Heb wel een ander account gehad ja, maar daar heb ik amper mee gepost omdat ik daar het wachtwoord kwijt van was
mogguhquote:
hmm dit account is anders ook verdacht. elke paar jaar post je ineensquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:19 schreef Seaver het volgende:
[..]
Heb wel een ander account gehad ja, maar daar heb ik amper mee gepost omdat ik daar het wachtwoord kwijt van was
vertel meerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm dit account is anders ook verdacht. elke paar jaar post je ineens
Ach gut, wil je er over praten? Je hebt het er moeilijk meequote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm dit account is anders ook verdacht. elke paar jaar post je ineens
nee gestressde klaar-overs die mensen slaan met hun bordje is een goed planquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:33 schreef Kurovski het volgende:
Een cursus moeten volgen om klaarover te mogen zijn... Man man man.
ik heb t er niet moeilijk mee hoor. kloontjes opsporen is wat wij doen hier in de scquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:34 schreef Seaver het volgende:
[..]
Ach gut, wil je er over praten? Je hebt het er moeilijk mee
heej peruquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gestressde klaar-overs die mensen slaan met hun bordje is een goed plan
weet ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb t er niet moeilijk mee hoor. kloontjes opsporen is wat wij doen hier in de sc
Nooit? Wat nou als je moet herkansen of je diploma moet halen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
Hoera. Scriptie op school ingeleverd en nu ook online. Nooit meer naar school, ik ga naar bed om te gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |