Heb wel een ander account gehad ja, maar daar heb ik amper mee gepost omdat ik daar het wachtwoord kwijt van wasquote:
welke?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:19 schreef Seaver het volgende:
[..]
Heb wel een ander account gehad ja, maar daar heb ik amper mee gepost omdat ik daar het wachtwoord kwijt van was
mogguhquote:
hmm dit account is anders ook verdacht. elke paar jaar post je ineensquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:19 schreef Seaver het volgende:
[..]
Heb wel een ander account gehad ja, maar daar heb ik amper mee gepost omdat ik daar het wachtwoord kwijt van was
vertel meerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm dit account is anders ook verdacht. elke paar jaar post je ineens
Ach gut, wil je er over praten? Je hebt het er moeilijk meequote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm dit account is anders ook verdacht. elke paar jaar post je ineens
nee gestressde klaar-overs die mensen slaan met hun bordje is een goed planquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:33 schreef Kurovski het volgende:
Een cursus moeten volgen om klaarover te mogen zijn... Man man man.
ik heb t er niet moeilijk mee hoor. kloontjes opsporen is wat wij doen hier in de scquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:34 schreef Seaver het volgende:
[..]
Ach gut, wil je er over praten? Je hebt het er moeilijk mee
heej peruquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gestressde klaar-overs die mensen slaan met hun bordje is een goed plan
weet ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb t er niet moeilijk mee hoor. kloontjes opsporen is wat wij doen hier in de sc
Nooit? Wat nou als je moet herkansen of je diploma moet halen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
Hoera. Scriptie op school ingeleverd en nu ook online. Nooit meer naar school, ik ga naar bed om te gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |