AOquote:
Idd.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:18 schreef Beach het volgende:
[..]
beter voorbereid zijn op de massale moslim instroom inderdaad
maar daar heb je in groningen toch geen last van
Welk wijf?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een poffertjesporum heeft dat wijf.
Teveel on-topic?quote:
Er is natuurlijk een groot verschil tussen een gym vrouw en een gym kweeniequote:Op maandag 7 maart 2016 13:38 schreef Eleiko het volgende:
Nee, dan die opgeblazen, gesoepte en verminkte ghettosluts
Dit is in ieder geval een vrouw die de gym vaker van binnen gezien heeft dan de meeste meuk die hier gepost wordt.
En jouw suggestie is...?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een groot verschil tussen een gym vrouw en een gym kweenie
Loop in NL in een willekeurige 100.000+ inwoners stad de straat op en je komt uitgebreid aan je trekken.quote:
Ziet er uit alsof ze niet echt van piemels houdt dus ik schat je kans niet zo hoog in.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:38 schreef Eleiko het volgende:
Nee, dan die opgeblazen, gesoepte en verminkte ghettosluts
Dit is in ieder geval een vrouw die de gym vaker van binnen gezien heeft dan de meeste meuk die hier gepost wordt.
voor het volgende topic okeequote:Op maandag 7 maart 2016 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Deze staat ook in de gym
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voelt wel goed om je pener denk ikquote:
Groningen heeft 200.000+ inwoners...quote:Op maandag 7 maart 2016 13:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Loop in NL in een willekeurige 100.000+ inwoners stad de straat op en je komt uitgebreid aan je trekken.
Heb je meer van haar zoete assertje?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Deze staat ook in de gym
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet, train niet meer bij Kneets. Mocro/MMA test gehalte werd mij echt te hoog. Nu Fox-Gym Rotterdam voor benen/rug en de rest bij Steelworks DHquote:Op maandag 7 maart 2016 14:01 schreef seto het volgende:
hnng die broek
bij kneets traint ook zo'n chick met die broek maar dan in roze
heb je die weleens gezien faeroertje
is wel beetje een anita maar die billen jonge zohohoquote:Op maandag 7 maart 2016 14:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Weet niet, train niet meer bij Kneets. Mocro/MMA test gehalte werd mij echt te hoog. Nu Fox-Gym Rotterdam voor benen/rug en de rest bij Steelworks DH
Die lippenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/thisisn/
Hellow, u like work with logic? Cor relateert de kans om een dergelijk iemand tegen te komen positief aan het aantal inwoners. Hij stelt daarbij dat je vanaf 100k dit wel tegenkomt. Groningen heeft 200k, maar daar kom je dit niet tegen.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
200.000+ is ook 100.000+
hellow u like work wit numbers??
Nee, natuurlijk talent.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:27 schreef seto het volgende:
echt een goede impersonatie van een autist klokov
vaak geoefend?
Als je ook zo duidelijk bent in je rapportages wordt het niet echt wat, Klokov.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hellow, u like work with logic? Cor relateert de kans om een dergelijk iemand tegen te komen positief aan het aantal inwoners. Hij stelt daarbij dat je vanaf 100k dit wel tegenkomt. Groningen heeft 200k, maar daar kom je dit niet tegen.
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
200.000+ is ook 100.000+
hellow u like work wit numbers??
Die komen toch ook in een gym. Hellowww :Squote:Op maandag 7 maart 2016 13:51 schreef Eleiko het volgende:
Kom dan zelf eens met gymchicks.
Dus niet bovengenoemde meuk en geen quinoa-kut-Basic-Fit-Ecto-duckface-selfies.
godverquote:Op maandag 7 maart 2016 13:34 schreef Eleiko het volgende:
Chicksuggesties:
[ afbeelding ]
Mascottesuggestie:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mascottes zijn van de Arnold Classic afgelopen weekend.
Inderdaad Dima. Dan nog liever de herder van m'n ouders.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
godver
hier wil je niet toch door afgelebberd worden
Ben jij accountant bij BDO? ≠ is mooier, dan hoef je niet zoveel te lezen haha ja tog latersquote:Op maandag 7 maart 2016 14:31 schreef Klokov het volgende:
Ik zet hem bij de lijst:
GYM =/= Rapportages
GYM =/= AO
Eens, echter: ik moet de eerste pic van een normale vrouw nog door jou gepost zien worden.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
godver
hier wil je niet toch door afgelebberd worden
Groningen zit vol met mooie studentes man, wat lul je nou.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hellow, u like work with logic? Cor relateert de kans om een dergelijk iemand tegen te komen positief aan het aantal inwoners. Hij stelt daarbij dat je vanaf 100k dit wel tegenkomt. Groningen heeft 200k, maar daar kom je dit niet tegen.
Volgens mij is ze net 1,40 hoog.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een poffertjesporum heeft dat wijf.
Dat denk ik ook.quote:
Doe mij en mijn vrouw een goede baan in Stad en we gaan terug.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Groningen zit vol met mooie studentes man, wat lul je nou.
Echt heel interessant mag ik vragen als je hier meer over kan vertellen, bij voorkeur ondersteunt met een spreadsheet.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:31 schreef Klokov het volgende:
Ik zet hem bij de lijst:
GYM =/= Rapportages
GYM =/= AO
Dm eens wat je zoekt? Ik heb in sommige branches redelijke connecties zitten.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doe mij en mijn vrouw een goede baan in Stad en we gaan terug.
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doe mij en mijn vrouw een goede baan in Stad en we gaan terug.
Waar woonde jij ook alweer?quote:Op maandag 7 maart 2016 15:03 schreef fathank het volgende:
Om in Groningen te gaan wonen. Leuk als je student bent om je dop schraal te neuken maar dan heb je het ook wel gehad
Arnhem.quote:
Nee, dat is de place-to-be.quote:
Stoer hoor. Iedereen weet dat je in elke stad een uitkering kunt krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]verhuizen voor een baan
de baan verhuist maar voor mij
stelletje homo's
Zou ook wel in Arnhem willen wonen denk ik.quote:
Het is in ieder geval niet overal een pleuriseind vandaan. Alleen al de kans op een baan is een factor 10 hoger tov Groningen. Vastgoedprijzen zijn nog redelijk normaal tov de Randstad. Alleen de bereikbaarheid is niet optimaal maar dat moet ook een stuk beter worden als de A15 is doorgetrokken en je direct vanaf de Duitse grens naar Nijmegen kan ipv over Arnhem te moeten.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eens, echter: ik moet de eerste pic van een normale vrouw nog door jou gepost zien worden.
volgens cor is een gymchick pas een gymchick als ze een grotere clit heeft als hij een penerquote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
volgens cor is een gymchick pas een gymchick als ze een grotere clit heeft als hij een pener
zij is natty dus geen gymchick
Volgens mij schrik je je dan helemaal het leplazerus.quote:
Idd. Maar hoor ook niemand over al die propaganda op de vele basisscholen in NL en de EU vlaggen voor kleine kindjes die nog harder geïndoctrineerd worden dan de vroegere Hitlerjugend.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:28 schreef fathank het volgende:
Erdolf lacht zich rot
Heb ook niemand van de EU gehoord over die krant onder staatstoezicht.
Vertel.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Idd. Maar hoor ook niemand over al die propaganda op de vele basisscholen in NL en de EU vlaggen voor kleine kindjes die nog harder geïndoctrineerd worden dan de vroegere Hitlerjugend.
Novelty factor.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:49 schreef Snakey het volgende:
Van Matt Kroc naar Janea Kroc. Zouden jullie hem haar doen?![]()
[ afbeelding ]
https://www.t-nation.com/(...)campaign=article4436
Loop even naar de basisschool van je kinderen en vraag naar het lespakket. Veel leesplezier.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vertel.
(niet dat je MSM moet geloven).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.europeesparlem(...)n/en_ten_europa.html
http://www.eppgroup.eu/cult
http://www.eupika.mfdps.s(...)20final%20report.pdf
http://citizensofeurope.org/ GB
http://www.welt.de/finanz(...)recht-in-Gefahr.html Tegen immigratie zijn > Kinderen worden afgenomen en gepropt onder een Duitse EU-pro 'jeugdzorg' familie
Mmmm lekker genieten.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:38 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Gymchick in Victoria's secret zonder PINK
Lekkere asser, geyle pijplipjes, mmm.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
heyquote:Op maandag 7 maart 2016 16:17 schreef Faeroer het volgende:
http://www.politico.eu/ar(...)is-schengen-borders/
Hey Beach
Wat een afgang, 6 miljard per jaar en een wissel van illegalen waarvan de identiteit niet eens te bewijzen valt
lol zelfs mijn insta krijgt meer likes.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In Hongarije? Betwijfel het. Daar heb je of spieren, of geld nodig (of goede looks en baardje hahaquote:Op maandag 7 maart 2016 16:38 schreef seto het volgende:
tfw hij waarschijnlijk alsnog meer vrouwen zou kunnen regelen dan de pro bodybuilders
how zag de gemiddelde concurrentie daar uit?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
In Hongarije? Betwijfel het. Daar heb je of spieren, of geld nodig (of goede looks en baardje haha)
Ja alleen jou zou ik niet met je mond om mijn pener willenquote:Op maandag 7 maart 2016 17:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol zelfs mijn insta krijgt meer likes.
Het is niet gay als het een vrouwelijke penis is.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja alleen jou zou ik niet met je mond om mijn pener willen
okay misschien wel
nohomo
sowwwwwwwww wie is datquote:Op maandag 7 maart 2016 16:38 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/anllela_sagra/quote:Op maandag 7 maart 2016 17:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sowwwwwwwww wie is dat
zou hier wel raad mee weten ( kont onder spuiten )
quote:Op maandag 7 maart 2016 17:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sowwwwwwwww wie is dat
zou hier wel raad mee weten ( kont onder spuiten )
Samenvatting? Ik vind deze twee wel mooie boekje:quote:Op maandag 7 maart 2016 17:04 schreef Beach het volgende:
[..]
hey
ik ben toevallig gisteren begonnen aan Onderwerping van Holleboueq (spelling)
mooi om te wennen voor als de moslims aan de macht komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke plaatjes en soms pak ik dan mijn soldaatjes erbij en ga helemaal los en film ik het zodat ik het op youtube kan zetten
quote:Op maandag 7 maart 2016 16:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Loop even naar de basisschool van je kinderen en vraag naar het lespakket. Veel leesplezier.Je leest teveel suggestieve anti-EU sites, bro. Het kan incidenteel misschien enigszins kloppen, algemeen is dit 100% poep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.europeesparlem(...)n/en_ten_europa.html
http://www.eppgroup.eu/cult
http://www.eupika.mfdps.s(...)20final%20report.pdf
http://citizensofeurope.org/ GB
http://www.welt.de/finanz(...)recht-in-Gefahr.html Tegen immigratie zijn > Kinderen worden afgenomen en gepropt onder een Duitse EU-pro 'jeugdzorg' familie
NB: Ik ben ook best sceptisch over het huidige EU, maar bedenk ook wie er het meest gebaat is bij een uiteenvallende EU.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ach, het is weer eens wat anders dan overal pro-EU te moeten zien zonder (eerlijk) tegengeluid.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je leest teveel suggestieve anti-EU sites, bro. Het kan incidenteel misschien enigszins kloppen, algemeen is dit 100% poep.
NB: Ik ben ook best sceptisch over het huidige EU, maar bedenk ook wie er het meest gebaat is bij een uiteenvallende EU.
jij leest serieus de posts van faeroer nog?quote:Op maandag 7 maart 2016 19:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je leest teveel suggestieve anti-EU sites, bro. Het kan incidenteel misschien enigszins kloppen, algemeen is dit 100% poep.
NB: Ik ben ook best sceptisch over het huidige EU, maar bedenk ook wie er het meest gebaat is bij een uiteenvallende EU.
is hij natty?quote:Op maandag 7 maart 2016 16:37 schreef Eleiko het volgende:
BTW: alvast een mascotte voor het volgende topic:
[ afbeelding ]
quote:
Om allerlei dode users die wellicht hebben ingesteld dat ze mail willen indien ze ge-PM-d worden weer tot leven te wekken (gokje).quote:Op maandag 7 maart 2016 22:30 schreef Ethanolic het volgende:
Wow heb gewoon een PM van Danny gekregen. Kan alleen niet reageren. Danny waarom stuurde je dat uit het niets???
de vraag wie er het minst mee gebaat is vind ik veel interessanter. Follow the money.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat hij het lichaam van een 40-jarige man had, en dat ik sexy gespierd ben. Toen vroeg ze of ik testosteron spuit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat hij het lichaam van een 40-jarige man had, en dat ik sexy gespierd ben. Toen vroeg ze of ik testosteron spuit.ayyy wincest haha ja tog latersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind overigens meer dat hij het lichaam van een 14-jarig jochie heeft dan van een 40-jarige man.
Hangt er vanaf waar je naartoe gaat. Echte Hongaarse club waar je geen enkele buitenlander tegenkomt zal veel meer gevuld zijn met anabooltjes, maar de meeste kroegen zijn gewoon gevuld met ecto's.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
how zag de gemiddelde concurrentie daar uit?
Allemaal van die anabooltjes??
Grappig, alleen jammer van die halfgare remix.quote:
Net als hier dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je naartoe gaat. Echte Hongaarse club waar je geen enkele buitenlander tegenkomt zal veel meer gevuld zijn met anabooltjes, maar de meeste kroegen zijn gewoon gevuld met ecto's.
Heb niet gekeken, maar denk je dat hij gewoon faalgenetics heeft of dat het met andere training+dieet beter had gekund?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef Drinky het volgende:
Haha kk, die filemon, zelfs met roids blijft het een ecto![]()
Harde cringe als ik hem zie trainen.
Een van de redenen waarom ik nooit met openbaar transport ga.quote:
Het is in basis een ecto. Kan echt wel wat worden, maar dan heb je meer tijd nodig dan een paar maanden (zoals elk jaar vele wannabe-beachboys ervaren als ze in maart/april naar de sportschool rennen).quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb niet gekeken, maar denk je dat hij gewoon faalgenetics heeft of dat het met andere training+dieet beter had gekund?
is tog laggequote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:03 schreef seto het volgende:
waarom kijken jullie überhaupt naar die filemon shit
is zeker ook nog eens op BNN
M.a.w.: ze lijkt misschien goedkoop, maar is het niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh dat "neukertje" van jou heeft de auto wel erg vaak nodig.
Doe zelf eens wat kijksuggesties.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:03 schreef seto het volgende:
waarom kijken jullie überhaupt naar die filemon shit
is zeker ook nog eens op BNN
TV kijken is niet meer van deze tijd ouwequote:
hey stimo goedemorgenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh dat "neukertje" van jou heeft de auto wel erg vaak nodig.
Het zegt meer iets over jou dat je je kennelijk tot tv beperkt voelt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:09 schreef seto het volgende:
[..]
TV kijken is niet meer van deze tijd ouwe
[..]
hey stimo goedemorgen
zou je hier meer over kunnen vertellen
Meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:09 schreef seto het volgende:
[..]
TV kijken is niet meer van deze tijd ouwe
[..]
hey stimo goedemorgen
zou je hier meer over kunnen vertellen
mwahquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het zegt meer iets over jou dat je je kennelijk tot tv beperkt voelt.
TV kijken is niet meer van deze tijd ouwequote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het zegt meer iets over jou dat je je kennelijk tot tv beperkt voelt.
Ah oké. Had er even niet aan gedacht dat hij sws maar heel kort zou trainen, omdat tv.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het is in basis een ecto. Kan echt wel wat worden, maar dan heb je meer tijd nodig dan een paar maanden (zoals elk jaar vele wannabe-beachboys ervaren als ze in maart/april naar de sportschool rennen).
Edit: die PT-er heeft het best goed begrepen, IMHO.
Lolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.a.w.: ze lijkt misschien goedkoop, maar is het niet.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:17 schreef fathank het volgende:
Ik zag gister een trailer voor Shockdoc - 50 shades of granny voorbijkomen
Zat daar een oma te vertellen dat haar grootste gangbang met 50 kerels was
wtf
heey DeuceSap92stengel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Wij zitten op 1 lijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
mwah
Ned1 2 en 3 hier thats it
En Netflix
Want?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:16 schreef Ethanolic het volgende:
Geen Temptation Island volgenwhat is wrong with you people
Alsof jij zo oud bent als ik.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:45 schreef kaasplankje het volgende:
ik vind de programma's op de commerciëlen echt tenenkrommend, een paar uitzonderingen.
die feels idd toen ik 8 wasquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:02 schreef seto het volgende:
tfw je nog nooit een vrouw hebt laten kreunen
Dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:02 schreef seto het volgende:
ik denk dat je moeder wel kreunde bij je geboortequote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:02 schreef seto het volgende:
denk het ook jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:06 schreef Beach het volgende:
[..]
ik denk dat je moeder wel kreunde bij je geboorte
Whaha die moet ik kijken, dat soort tv is echt grappig altijdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:17 schreef fathank het volgende:
Ik zag gister een trailer voor Shockdoc - 50 shades of granny voorbijkomen
Zat daar een oma te vertellen dat haar grootste gangbang met 50 kerels was
wtf
heey DeuceSap92stengel
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Tijdens de reclame van The blacklist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inb4 waarom kijk je dat op rtl5
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Dat tijdverspillingsargument is echt bijna net zo oud en achterhaald als jijzelf, Cor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alsof jij zo oud bent als ik.
Verder: commerciële zenders kijken is altijd verspilde tijd, onafhankelijk van je leeftijd.
Idem de diarree die hier soms ook gepost wordt.
Je hebt wel doorgetraind, mevrouw Puinhoopquote:Op maandag 7 maart 2016 16:38 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
O nu weer bijbelquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:44 schreef Beach het volgende:
je ziel overgeven aan dat duivelse apparaat![]()
ik lees liever een stukje uit de bijbel
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:06 schreef seto het volgende:
volwassen mensen die nog in sprookjesboeken geloven
op de basisschool had ik al zoiets van welke idioot gelooft dit nou
Het neemt gewoon tijd in beslag. Zelfs met roids ga je in een maand niet veel groei zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb niet gekeken, maar denk je dat hij gewoon faalgenetics heeft of dat het met andere training+dieet beter had gekund?
Ajoaud.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het neemt gewoon tijd in beslag. Zelfs met roids ga je in een maand niet veel groei zien.
Daarnaast, hij loopt de hele tijd te verkondigen dat hij bourgondier is en niet lekker zou kunnen eten als "bodybuilder", wat een onzin. Goede voeding staat niet gelijk aan smaakloos en inspiratieloze kip met rijst en broccoli (champy u know what imsayin ).
En dan laten ze die Ajouad of hoe die Marokkaan ook heet zien, die staat te boksen (niveautje net een dag begonnen) en dan loopt te verkondigen dat een goed lichaam echt teveel discipline vergt en dat het niet leuk is. Laten ze een foto van die kerel zien, ecto als wat maar met zichtbare abs. Tegenwoordig loopt hij met een vetpens van 20+ BF% rond
Lekker hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het neemt gewoon tijd in beslag. Zelfs met roids ga je in een maand niet veel groei zien.
Daarnaast, hij loopt de hele tijd te verkondigen dat hij bourgondier is en niet lekker zou kunnen eten als "bodybuilder", wat een onzin. Goede voeding staat niet gelijk aan smaakloos en inspiratieloze kip met rijst en broccoli (champy u know what imsayin ).
En dan laten ze die Ajouad of hoe die Marokkaan ook heet zien, die staat te boksen (niveautje net een dag begonnen) en dan loopt te verkondigen dat een goed lichaam echt teveel discipline vergt en dat het niet leuk is. Laten ze een foto van die kerel zien, ecto als wat maar met zichtbare abs. Tegenwoordig loopt hij met een vetpens van 20+ BF% rond
Laat ze eens beginnen met naar Fox Gym o.i.d. te gaan i.p.v. een een of andere hippe Amsterdamse toko. Die gym uit aflevering 1 had een aanbieding: 3x trainen voor slechts 59 euro.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat was niet de essentie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:42 schreef Ethanolic het volgende:
God, komt Mr. Haat-op-alle-sportscholen-behalve-die-waar-ik-ben-geweest weer een plasje doen.
Sowieso slaat het nergens op dat eten nee. Als je een single digit bodyfat IFBB pro bent dan heeft elke verandering invloed, maar als je een lokale amateursjonnie bent die graag breed wil zijn op Mysteryland dan kun je gewoon normaal eten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je bedoelt letterlijk 3 keer gaan is 60 eur?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat was niet de essentie.
Ben ik dan de enige die een sportschoolaanbieding van 3x trainen voor 59 euro nogal duur vindt?
En ik ben nog nooit bij Fox geweest, fyi.
Kreeg jij ook altijd zo'n stroopwafel van je grote broer bij dat winkeltje in de Bezemstraat Den Haag in de buurt van die vismarkt winkel met die zielige kreeften in het aquarium die je dan wilde bevrijden omdat je Free Willy op film had gezien dat was diezelfde vismarkt winkel die nu is overgenomen door dat gedrocht wat zichzelf Simonis noemt met die gore import kibbeling?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:06 schreef seto het volgende:
laat bredebroeder dit maar niet horen vriend, die krijgt al een hartverzakking van een stroopwafel
Das niet duur om genaaid te worden. Een hoer kost meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bedoelt letterlijk 3 keer gaan is 60 eur?
dude was dit niet iets van 20 jaar geleden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kreeg jij ook altijd zo'n stroopwafel van je grote broer bij dat winkeltje in de Bezemstraat Den Haag in de buurt van die vismarkt winkel met die zielige kreeften in het aquarium die je dan wilde bevrijden omdat je Free Willy op film had gezien dat was diezelfde vismarkt winkel die nu is overgenomen door dat gedrocht wat zichzelf Simonis noemt met die gore import kibbeling?
Die stroopwafel CEO is alweer 11 jaar in de hemel. Geen enkele stroopwafel die ik nu eet kan daar aan tippen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:19 schreef seto het volgende:
[..]
dude was dit niet iets van 20 jaar geleden?
ahwquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Die stroopwafel CEO is alweer 11 jaar in de hemel. Geen enkele stroopwafel die ik nu eet kan daar aan tippen.
Die tijd komt nooit meer terug.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef seto het volgende:
[..]
ahwik kreeg altijd zo'n zakje met van die stroopwafelkruimels
Dan zit je wel ongeveer op 2000 kcal ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:17 schreef fathank het volgende:
Echt van dat ectovoer stroopwafels
'Ik kan eten wat ik wil maar ik kom niet aan'
En dan 2 witte boterhammen chocopasta eten en een half pak stroopwafels en een liter ijsthee.
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:56 schreef Faeroer het volgende:
Je kan wel ¤ 100/maand voor een gestyled hok met gratis Quinoa kutjes uitgeven, maar dat is een hele berg met kip dat je daar van kan kopen. Gewoon ouderwets ijzer heb je veel meer aan.
Yep, only in het hippe Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bedoelt letterlijk 3 keer gaan is 60 eur?
K/E/V 100/0/0quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:17 schreef fathank het volgende:
Echt van dat ectovoer stroopwafels
'Ik kan eten wat ik wil maar ik kom niet aan'
En dan 2 witte boterhammen chocopasta eten en een half pak stroopwafels en een liter ijsthee.
>tfw wanneer je hier in eerste instantie verhouding vv/ev inzietquote:
ayyyyquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:42 schreef Ethanolic het volgende:
God, komt Mr. Haat-op-alle-sportscholen-behalve-die-waar-ik-ben-geweest weer een plasje doen.
Dat vond ik ook zo irritant. Laat die coach hem ook elke dag een pak eiren, tien een kilo kipfilet, en weet ik veel wat eten. Ja dan zou ik na een week ook zoiets hebben van laat maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus dan ga je toch ergens anders je koala stroopwafels kopen. Stelletje homo's
Geen idee, al tijden niet meer gegeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry?!! Geen vet in stroopwafels?Kijk nog maar eens goed.
En nihil bruikbare voedingsstoffen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan zit je wel ongeveer op 2000 kcal ofzo
Niet grappigquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:11 schreef Faeroer het volgende:
Je komt niet aan Bezemstraat stroopwafels! Praat niet over stroopwafels als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over fat of carbs als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!
Waar is dat ffsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Yep, only in het hippe Amsterdam.
En vergeet niet: dat was een aanbieding.
Dat je iets niet eet, wil niet zeggen dat niet weet hoe iets is samengesteld.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Geen idee, al tijden niet meer gegeten.
Je weet niet hoe ik eruit zie dus dit maakt je opmerking simpel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jouw strijd met de zwaartekracht ook niet.
Idd, ik zie alleen een halve suikerspin.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie dus dit maakt je opmerking simpel.
Nee, is nu beter. Waarom bewaar jij foto's?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd, ik zie alleen een halve suikerspin.
https://www.nba.nl/HRAweb/HRA1/201201/html/32947.htmquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, is nu beter. Waarom bewaar jij foto's?
Niet gelezen. blijft simpel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.nba.nl/HRAweb/HRA1/201201/html/32947.htm
VGC A-130
komt door al dat qat kauwenquote:"Het is wel een rustige jongen", zei ze.
Hij zal wel een grote pener hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:35 schreef Deuce92 het volgende:
Man man man man. Iets over tienermoeders op BNN.
19 jaar, vriend van 25, Somalier. Zit vast voor een huisinbraak.
"Het is wel een rustige jongen", zei ze.
Hey Awesome.
Zeg me niet dat dit idd een foto van jou is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, is nu beter. Waarom bewaar jij foto's?
KLB / [KLB SC] Frass <3 Skyequote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeg me niet dat dit idd een foto van jou is.
Is Faroer een digitale stalker/collector?
80 euro, wtf. Die "kapper" gaat echt stuk nu.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
80 euro, wtf. Die "kapper" gaat echt stuk nu.
Ik moest zelf ook 3x kijken of het nu haar hoofd, een oksel of haar grot was
vriend je wil niet weten hoe duur haar verven bij een goede kapper kan wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Maar tis een slechte.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeg me niet dat dit idd een foto van jou is.
Is Faroer een digitale stalker/collector?
Is nog goedkoop.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Maar kun je ook wat, behalve excelletjes maken die toch niemand boeienquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.nba.nl/HRAweb/HRA1/201201/html/32947.htm
VGC A-130
Heeft ie je al ten huwelijk gevraagd?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
Faeroer is echt een engerd. Lurken, foto's bewaren die allang verwijderd waren. En blijf aub weg uit mijn dm, creep
Iewquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft ie je al ten huwelijk gevraagd?
Wat stuurt hij dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
kki jij bent echt vreemd de laatste tijd.
jij stuurt me ook rare shit uit het niets
MOB maatje MOB!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Idd, ik zie alleen een halve suikerspin.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
Faeroer is echt een engerd. Lurken, foto's bewaren die allang verwijderd waren. En blijf aub weg uit mijn dm, creep
wk alert.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:50 schreef seto het volgende:
[..]
vriend je wil niet weten hoe duur haar verven bij een goede kapper kan worden
afspraak was <80kg.quote:
Welkom op het internet. Wellicht moet je je veelgebruikte manipulatietechnieken toepassen op jouw ouders in plaats van anderen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ow lord, standaard bekeerling gone wild. Beetje raar om als getrouwde moslim foto's van anderen te bewaren om te gebruiken of kleurplaten te zenden naar meisjes van net 19. Of zonaar foto's van zijn lichaam naar mij. Naakt nog ookquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
hij vroeg me uit het niets of ik ook een kleurplaat wilde
en stuurde toen deze en zei dat ie vond dt hij wel goed gelukt was.
[ afbeelding ]
Zou je die hier kunnen posten, ben wel benieuwd of ik progressie heb gemaakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow lord, standaard bekeerling gone wild. Beetje raar om als getrouwde moslim foto's van anderen te bewaren om te gebruiken of kleurplaten te zenden naar meisjes van net 19. Of zonaar foto's van zijn lichaam naar mij. Naakt nog ookJe bent getrouwd ffs!
Onlogische reactie. Ga maar in op jouw gecreep.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Welkom op het internet. Wellicht moet je je veelgebruikte manipulatietechnieken toepassen op jouw ouders in plaats van anderen.
Dan krijg ik een ban. Dat weet je.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zou je die hier kunnen posten, ben wel benieuwd of ik progressie heb gemaakt.
Faer heeft hoge standard, die zal niet snel fotos naar jou sturen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow lord, standaard bekeerling gone wild. Beetje raar om als getrouwde moslim foto's van anderen te bewaren om te gebruiken of kleurplaten te zenden naar meisjes van net 19. Of zonaar foto's van zijn lichaam naar mij. Naakt nog ookJe bent getrouwd ffs!
Was het bij een Basic Fist?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:18 schreef Drinky het volgende:
In b4 corrie met "moet je niet naar een paupergym gaan"
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
Jammer, je imgur link kent geen pics meer.
Heb wel een domme video waarvan de inhoud niet verwijderd is. Ben jij dit?,
Stuurde je daarom luffy tuffy dmmetjes dat je mijn nummer wil etc? Jammer dat ik niet mag posten. echt tyfes jammer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Faer heeft hoge standard, die zal niet snel fotos naar jou sturen.
ik heb die van deuce zou ik m doorsturen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:24 schreef Eleiko het volgende:
Er is nog niemand die een naaktfoto van zichzelf naar mij ge-DM/PMd heeft.
Ja.quote:
ik geef je hierbij toestemming, post ze dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuurde je daarom luffy tuffy dmmetjes dat je mijn nummer wil etc? Jammer dat ik niet mag posten. echt tyfes jammer.
Prima.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb die van deuce zou ik m doorsturen?
Zal ik die dm posten waarin je nog bleert, dit ga je zeker tegen mij gebruiken in het forum?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik geef je hierbij toestemming, post ze dan.
Wat voor shampoo gebruik je?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
heb last van een jeukende/branderige gevoelige hoofdhuid, heb je tips voor me brah.
Is goed DjeDjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zal ik die dm posten waarin je nog bleert, dit ga je zeker tegen mij gebruiken in het forum?
Nee joh gekkie, zo ben ik niet. Ik post het niet hoorrrrr
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:27 schreef seto het volgende:
ik ben best bereid om een echt sappige dm voor iemand te posten en de ban te vangen
Watquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb alleen juicy dm's van stimorol/ambipur...was heel anders toen, zou je bijna niet herkennen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb ze opgeslagen maar ik ruil alleen tegen ander beeldmateriaal
Ik heb al bijna 2.5 jaar een vriend. Do not think so bro. Sws ben jij mijn type niet, had al gezegd: mannen die niet verder komen dan oogcontact in de metro trekken mijn aandacht niet, dima IIquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is goed DjeDje
Trouwens die liefdesverklaring van jou was ook niet mis.
Kijk naar die aflevering van Floortje naar het einde van de wereld met die alfavrouw in Nieuw-Zeeland.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
heb last van een jeukende/branderige gevoelige hoofdhuid, heb je tips voor me brah.
Hoe sappig op een schaal van 1 tot Stimo's suikerspin?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:27 schreef seto het volgende:
ik ben best bereid om een echt sappige dm voor iemand te posten en de ban te vangen
Post ze. Nog beter stuur mensen een dm met de foto's van dms.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb alleen juicy dm's van stimorol/ambipur...was heel anders toen, zou je bijna niet herkennen.
nou jij bent ook anders in dm hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb alleen juicy dm's van stimorol/ambipur...was heel anders toen, zou je bijna niet herkennen.
Net zo sappig als jouw gecreep als moslim man die getrouwd is. Weirdo.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hoe sappig op een schaal van 1 tot Stimo's suikerspin?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 2.5 jaar een vriend. Do not think so bro. Sws ben jij mijn type niet, had al gezegd: mannen die niet verder komen dan oogcontact in de metro trekken mijn aandacht niet, dima II
pic van douche69 pener?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb ze opgeslagen maar ik ruil alleen tegen ander beeldmateriaal
Ok Mr Scheve Mislukte Lichaamquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kun je geen samenvatting gevenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kijk naar die aflevering van Floortje naar het einde van de wereld met die alfavrouw in Nieuw-Zeeland.
op het niveau van nulty die woest werd dat fanta had onthuld dat hij een neger isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Onthuld?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:32 schreef seto het volgende:
[..]
op het niveau van nulty die woest werd dat fanta had onthuld dat hij een neger is
Hoe kom je daar aan? Toen jij toegang kreeg tot KPD was die allang weg. Viespeukje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb die van deuce zou ik m doorsturen?
Lolzquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:32 schreef seto het volgende:
[..]
op het niveau van nulty die woest werd dat fanta had onthuld dat hij een neger is
Ow man wat een tijden...hele DM reeks, met banaan, sloot allesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:32 schreef seto het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Montelly dat soort dingen doet, maar als jij het zegt blijft het ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuurde je daarom luffy tuffy dmmetjes dat je mijn nummer wil etc? Jammer dat ik niet mag posten. echt tyfes jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |