80 euro, wtf. Die "kapper" gaat echt stuk nu.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
80 euro, wtf. Die "kapper" gaat echt stuk nu.
Ik moest zelf ook 3x kijken of het nu haar hoofd, een oksel of haar grot was
vriend je wil niet weten hoe duur haar verven bij een goede kapper kan wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Maar tis een slechte.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeg me niet dat dit idd een foto van jou is.
Is Faroer een digitale stalker/collector?
Is nog goedkoop.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Maar kun je ook wat, behalve excelletjes maken die toch niemand boeienquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.nba.nl/HRAweb/HRA1/201201/html/32947.htm
VGC A-130
Heeft ie je al ten huwelijk gevraagd?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
Faeroer is echt een engerd. Lurken, foto's bewaren die allang verwijderd waren. En blijf aub weg uit mijn dm, creep
Iewquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft ie je al ten huwelijk gevraagd?
Wat stuurt hij dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
kki jij bent echt vreemd de laatste tijd.
jij stuurt me ook rare shit uit het niets
MOB maatje MOB!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Idd, ik zie alleen een halve suikerspin.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
Faeroer is echt een engerd. Lurken, foto's bewaren die allang verwijderd waren. En blijf aub weg uit mijn dm, creep
wk alert.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:50 schreef seto het volgende:
[..]
vriend je wil niet weten hoe duur haar verven bij een goede kapper kan worden
afspraak was <80kg.quote:
Welkom op het internet. Wellicht moet je je veelgebruikte manipulatietechnieken toepassen op jouw ouders in plaats van anderen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ow lord, standaard bekeerling gone wild. Beetje raar om als getrouwde moslim foto's van anderen te bewaren om te gebruiken of kleurplaten te zenden naar meisjes van net 19. Of zonaar foto's van zijn lichaam naar mij. Naakt nog ookquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
hij vroeg me uit het niets of ik ook een kleurplaat wilde
en stuurde toen deze en zei dat ie vond dt hij wel goed gelukt was.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |