Geen idee, al tijden niet meer gegeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry?!! Geen vet in stroopwafels?Kijk nog maar eens goed.
En nihil bruikbare voedingsstoffen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan zit je wel ongeveer op 2000 kcal ofzo
Niet grappigquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:11 schreef Faeroer het volgende:
Je komt niet aan Bezemstraat stroopwafels! Praat niet over stroopwafels als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over fat of carbs als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!
Waar is dat ffsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Yep, only in het hippe Amsterdam.
En vergeet niet: dat was een aanbieding.
Dat je iets niet eet, wil niet zeggen dat niet weet hoe iets is samengesteld.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Geen idee, al tijden niet meer gegeten.
Je weet niet hoe ik eruit zie dus dit maakt je opmerking simpel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jouw strijd met de zwaartekracht ook niet.
Idd, ik zie alleen een halve suikerspin.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie dus dit maakt je opmerking simpel.
Nee, is nu beter. Waarom bewaar jij foto's?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd, ik zie alleen een halve suikerspin.
https://www.nba.nl/HRAweb/HRA1/201201/html/32947.htmquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, is nu beter. Waarom bewaar jij foto's?
Niet gelezen. blijft simpel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.nba.nl/HRAweb/HRA1/201201/html/32947.htm
VGC A-130
komt door al dat qat kauwenquote:"Het is wel een rustige jongen", zei ze.
Hij zal wel een grote pener hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:35 schreef Deuce92 het volgende:
Man man man man. Iets over tienermoeders op BNN.
19 jaar, vriend van 25, Somalier. Zit vast voor een huisinbraak.
"Het is wel een rustige jongen", zei ze.
Hey Awesome.
Zeg me niet dat dit idd een foto van jou is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, is nu beter. Waarom bewaar jij foto's?
KLB / [KLB SC] Frass <3 Skyequote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeg me niet dat dit idd een foto van jou is.
Is Faroer een digitale stalker/collector?
80 euro, wtf. Die "kapper" gaat echt stuk nu.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
80 euro, wtf. Die "kapper" gaat echt stuk nu.
Ik moest zelf ook 3x kijken of het nu haar hoofd, een oksel of haar grot was
vriend je wil niet weten hoe duur haar verven bij een goede kapper kan wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Maar tis een slechte.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeg me niet dat dit idd een foto van jou is.
Is Faroer een digitale stalker/collector?
Is nog goedkoop.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Maar kun je ook wat, behalve excelletjes maken die toch niemand boeienquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.nba.nl/HRAweb/HRA1/201201/html/32947.htm
VGC A-130
Heeft ie je al ten huwelijk gevraagd?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
Faeroer is echt een engerd. Lurken, foto's bewaren die allang verwijderd waren. En blijf aub weg uit mijn dm, creep
Iewquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft ie je al ten huwelijk gevraagd?
Wat stuurt hij dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
kki jij bent echt vreemd de laatste tijd.
jij stuurt me ook rare shit uit het niets
MOB maatje MOB!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Idd, ik zie alleen een halve suikerspin.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
Faeroer is echt een engerd. Lurken, foto's bewaren die allang verwijderd waren. En blijf aub weg uit mijn dm, creep
wk alert.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:50 schreef seto het volgende:
[..]
vriend je wil niet weten hoe duur haar verven bij een goede kapper kan worden
afspraak was <80kg.quote:
Welkom op het internet. Wellicht moet je je veelgebruikte manipulatietechnieken toepassen op jouw ouders in plaats van anderen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ow lord, standaard bekeerling gone wild. Beetje raar om als getrouwde moslim foto's van anderen te bewaren om te gebruiken of kleurplaten te zenden naar meisjes van net 19. Of zonaar foto's van zijn lichaam naar mij. Naakt nog ookquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
hij vroeg me uit het niets of ik ook een kleurplaat wilde
en stuurde toen deze en zei dat ie vond dt hij wel goed gelukt was.
[ afbeelding ]
Zou je die hier kunnen posten, ben wel benieuwd of ik progressie heb gemaakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow lord, standaard bekeerling gone wild. Beetje raar om als getrouwde moslim foto's van anderen te bewaren om te gebruiken of kleurplaten te zenden naar meisjes van net 19. Of zonaar foto's van zijn lichaam naar mij. Naakt nog ookJe bent getrouwd ffs!
Onlogische reactie. Ga maar in op jouw gecreep.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Welkom op het internet. Wellicht moet je je veelgebruikte manipulatietechnieken toepassen op jouw ouders in plaats van anderen.
Dan krijg ik een ban. Dat weet je.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zou je die hier kunnen posten, ben wel benieuwd of ik progressie heb gemaakt.
Faer heeft hoge standard, die zal niet snel fotos naar jou sturen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow lord, standaard bekeerling gone wild. Beetje raar om als getrouwde moslim foto's van anderen te bewaren om te gebruiken of kleurplaten te zenden naar meisjes van net 19. Of zonaar foto's van zijn lichaam naar mij. Naakt nog ookJe bent getrouwd ffs!
Was het bij een Basic Fist?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:18 schreef Drinky het volgende:
In b4 corrie met "moet je niet naar een paupergym gaan"
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
Jammer, je imgur link kent geen pics meer.
Heb wel een domme video waarvan de inhoud niet verwijderd is. Ben jij dit?,
Stuurde je daarom luffy tuffy dmmetjes dat je mijn nummer wil etc? Jammer dat ik niet mag posten. echt tyfes jammer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Faer heeft hoge standard, die zal niet snel fotos naar jou sturen.
ik heb die van deuce zou ik m doorsturen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:24 schreef Eleiko het volgende:
Er is nog niemand die een naaktfoto van zichzelf naar mij ge-DM/PMd heeft.
Ja.quote:
ik geef je hierbij toestemming, post ze dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuurde je daarom luffy tuffy dmmetjes dat je mijn nummer wil etc? Jammer dat ik niet mag posten. echt tyfes jammer.
Prima.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb die van deuce zou ik m doorsturen?
Zal ik die dm posten waarin je nog bleert, dit ga je zeker tegen mij gebruiken in het forum?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik geef je hierbij toestemming, post ze dan.
Wat voor shampoo gebruik je?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
heb last van een jeukende/branderige gevoelige hoofdhuid, heb je tips voor me brah.
Is goed DjeDjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zal ik die dm posten waarin je nog bleert, dit ga je zeker tegen mij gebruiken in het forum?
Nee joh gekkie, zo ben ik niet. Ik post het niet hoorrrrr
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:27 schreef seto het volgende:
ik ben best bereid om een echt sappige dm voor iemand te posten en de ban te vangen
Watquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb alleen juicy dm's van stimorol/ambipur...was heel anders toen, zou je bijna niet herkennen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb ze opgeslagen maar ik ruil alleen tegen ander beeldmateriaal
Ik heb al bijna 2.5 jaar een vriend. Do not think so bro. Sws ben jij mijn type niet, had al gezegd: mannen die niet verder komen dan oogcontact in de metro trekken mijn aandacht niet, dima IIquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is goed DjeDje
Trouwens die liefdesverklaring van jou was ook niet mis.
Kijk naar die aflevering van Floortje naar het einde van de wereld met die alfavrouw in Nieuw-Zeeland.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
heb last van een jeukende/branderige gevoelige hoofdhuid, heb je tips voor me brah.
Hoe sappig op een schaal van 1 tot Stimo's suikerspin?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:27 schreef seto het volgende:
ik ben best bereid om een echt sappige dm voor iemand te posten en de ban te vangen
Post ze. Nog beter stuur mensen een dm met de foto's van dms.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb alleen juicy dm's van stimorol/ambipur...was heel anders toen, zou je bijna niet herkennen.
nou jij bent ook anders in dm hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb alleen juicy dm's van stimorol/ambipur...was heel anders toen, zou je bijna niet herkennen.
Net zo sappig als jouw gecreep als moslim man die getrouwd is. Weirdo.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hoe sappig op een schaal van 1 tot Stimo's suikerspin?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 2.5 jaar een vriend. Do not think so bro. Sws ben jij mijn type niet, had al gezegd: mannen die niet verder komen dan oogcontact in de metro trekken mijn aandacht niet, dima II
pic van douche69 pener?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb ze opgeslagen maar ik ruil alleen tegen ander beeldmateriaal
Ok Mr Scheve Mislukte Lichaamquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kun je geen samenvatting gevenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kijk naar die aflevering van Floortje naar het einde van de wereld met die alfavrouw in Nieuw-Zeeland.
op het niveau van nulty die woest werd dat fanta had onthuld dat hij een neger isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Onthuld?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:32 schreef seto het volgende:
[..]
op het niveau van nulty die woest werd dat fanta had onthuld dat hij een neger is
Hoe kom je daar aan? Toen jij toegang kreeg tot KPD was die allang weg. Viespeukje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb die van deuce zou ik m doorsturen?
Lolzquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:32 schreef seto het volgende:
[..]
op het niveau van nulty die woest werd dat fanta had onthuld dat hij een neger is
Ow man wat een tijden...hele DM reeks, met banaan, sloot allesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:32 schreef seto het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Montelly dat soort dingen doet, maar als jij het zegt blijft het ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuurde je daarom luffy tuffy dmmetjes dat je mijn nummer wil etc? Jammer dat ik niet mag posten. echt tyfes jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |