Sowieso slaat het nergens op dat eten nee. Als je een single digit bodyfat IFBB pro bent dan heeft elke verandering invloed, maar als je een lokale amateursjonnie bent die graag breed wil zijn op Mysteryland dan kun je gewoon normaal eten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het neemt gewoon tijd in beslag. Zelfs met roids ga je in een maand niet veel groei zien.
Daarnaast, hij loopt de hele tijd te verkondigen dat hij bourgondier is en niet lekker zou kunnen eten als "bodybuilder", wat een onzin. Goede voeding staat niet gelijk aan smaakloos en inspiratieloze kip met rijst en broccoli (champy u know what imsayin ).
En dan laten ze die Ajouad of hoe die Marokkaan ook heet zien, die staat te boksen (niveautje net een dag begonnen) en dan loopt te verkondigen dat een goed lichaam echt teveel discipline vergt en dat het niet leuk is. Laten ze een foto van die kerel zien, ecto als wat maar met zichtbare abs. Tegenwoordig loopt hij met een vetpens van 20+ BF% rond
Je bedoelt letterlijk 3 keer gaan is 60 eur?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat was niet de essentie.
Ben ik dan de enige die een sportschoolaanbieding van 3x trainen voor 59 euro nogal duur vindt?
En ik ben nog nooit bij Fox geweest, fyi.
Kreeg jij ook altijd zo'n stroopwafel van je grote broer bij dat winkeltje in de Bezemstraat Den Haag in de buurt van die vismarkt winkel met die zielige kreeften in het aquarium die je dan wilde bevrijden omdat je Free Willy op film had gezien dat was diezelfde vismarkt winkel die nu is overgenomen door dat gedrocht wat zichzelf Simonis noemt met die gore import kibbeling?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:06 schreef seto het volgende:
laat bredebroeder dit maar niet horen vriend, die krijgt al een hartverzakking van een stroopwafel
Das niet duur om genaaid te worden. Een hoer kost meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bedoelt letterlijk 3 keer gaan is 60 eur?
dude was dit niet iets van 20 jaar geleden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kreeg jij ook altijd zo'n stroopwafel van je grote broer bij dat winkeltje in de Bezemstraat Den Haag in de buurt van die vismarkt winkel met die zielige kreeften in het aquarium die je dan wilde bevrijden omdat je Free Willy op film had gezien dat was diezelfde vismarkt winkel die nu is overgenomen door dat gedrocht wat zichzelf Simonis noemt met die gore import kibbeling?
Die stroopwafel CEO is alweer 11 jaar in de hemel. Geen enkele stroopwafel die ik nu eet kan daar aan tippen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:19 schreef seto het volgende:
[..]
dude was dit niet iets van 20 jaar geleden?
ahwquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Die stroopwafel CEO is alweer 11 jaar in de hemel. Geen enkele stroopwafel die ik nu eet kan daar aan tippen.
Die tijd komt nooit meer terug.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:26 schreef seto het volgende:
[..]
ahwik kreeg altijd zo'n zakje met van die stroopwafelkruimels
Dan zit je wel ongeveer op 2000 kcal ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:17 schreef fathank het volgende:
Echt van dat ectovoer stroopwafels
'Ik kan eten wat ik wil maar ik kom niet aan'
En dan 2 witte boterhammen chocopasta eten en een half pak stroopwafels en een liter ijsthee.
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:56 schreef Faeroer het volgende:
Je kan wel ¤ 100/maand voor een gestyled hok met gratis Quinoa kutjes uitgeven, maar dat is een hele berg met kip dat je daar van kan kopen. Gewoon ouderwets ijzer heb je veel meer aan.
Yep, only in het hippe Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bedoelt letterlijk 3 keer gaan is 60 eur?
K/E/V 100/0/0quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:17 schreef fathank het volgende:
Echt van dat ectovoer stroopwafels
'Ik kan eten wat ik wil maar ik kom niet aan'
En dan 2 witte boterhammen chocopasta eten en een half pak stroopwafels en een liter ijsthee.
>tfw wanneer je hier in eerste instantie verhouding vv/ev inzietquote:
ayyyyquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:42 schreef Ethanolic het volgende:
God, komt Mr. Haat-op-alle-sportscholen-behalve-die-waar-ik-ben-geweest weer een plasje doen.
Dat vond ik ook zo irritant. Laat die coach hem ook elke dag een pak eiren, tien een kilo kipfilet, en weet ik veel wat eten. Ja dan zou ik na een week ook zoiets hebben van laat maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het neemt gewoon tijd in beslag. Zelfs met roids ga je in een maand niet veel groei zien.
Daarnaast, hij loopt de hele tijd te verkondigen dat hij bourgondier is en niet lekker zou kunnen eten als "bodybuilder", wat een onzin. Goede voeding staat niet gelijk aan smaakloos en inspiratieloze kip met rijst en broccoli (champy u know what imsayin ).
En dan laten ze die Ajouad of hoe die Marokkaan ook heet zien, die staat te boksen (niveautje net een dag begonnen) en dan loopt te verkondigen dat een goed lichaam echt teveel discipline vergt en dat het niet leuk is. Laten ze een foto van die kerel zien, ecto als wat maar met zichtbare abs. Tegenwoordig loopt hij met een vetpens van 20+ BF% rond
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus dan ga je toch ergens anders je koala stroopwafels kopen. Stelletje homo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |