Whaha die moet ik kijken, dat soort tv is echt grappig altijdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:17 schreef fathank het volgende:
Ik zag gister een trailer voor Shockdoc - 50 shades of granny voorbijkomen
Zat daar een oma te vertellen dat haar grootste gangbang met 50 kerels was
wtf
heey DeuceSap92stengel
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Tijdens de reclame van The blacklist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inb4 waarom kijk je dat op rtl5
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Dat tijdverspillingsargument is echt bijna net zo oud en achterhaald als jijzelf, Cor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alsof jij zo oud bent als ik.
Verder: commerciële zenders kijken is altijd verspilde tijd, onafhankelijk van je leeftijd.
Idem de diarree die hier soms ook gepost wordt.
Je hebt wel doorgetraind, mevrouw Puinhoopquote:Op maandag 7 maart 2016 16:38 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Gymchick in Victoria's secret zonder PINK
O nu weer bijbelquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:44 schreef Beach het volgende:
je ziel overgeven aan dat duivelse apparaat![]()
ik lees liever een stukje uit de bijbel
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:06 schreef seto het volgende:
volwassen mensen die nog in sprookjesboeken geloven
op de basisschool had ik al zoiets van welke idioot gelooft dit nou
Het neemt gewoon tijd in beslag. Zelfs met roids ga je in een maand niet veel groei zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb niet gekeken, maar denk je dat hij gewoon faalgenetics heeft of dat het met andere training+dieet beter had gekund?
Ajoaud.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het neemt gewoon tijd in beslag. Zelfs met roids ga je in een maand niet veel groei zien.
Daarnaast, hij loopt de hele tijd te verkondigen dat hij bourgondier is en niet lekker zou kunnen eten als "bodybuilder", wat een onzin. Goede voeding staat niet gelijk aan smaakloos en inspiratieloze kip met rijst en broccoli (champy u know what imsayin ).
En dan laten ze die Ajouad of hoe die Marokkaan ook heet zien, die staat te boksen (niveautje net een dag begonnen) en dan loopt te verkondigen dat een goed lichaam echt teveel discipline vergt en dat het niet leuk is. Laten ze een foto van die kerel zien, ecto als wat maar met zichtbare abs. Tegenwoordig loopt hij met een vetpens van 20+ BF% rond
Lekker hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het neemt gewoon tijd in beslag. Zelfs met roids ga je in een maand niet veel groei zien.
Daarnaast, hij loopt de hele tijd te verkondigen dat hij bourgondier is en niet lekker zou kunnen eten als "bodybuilder", wat een onzin. Goede voeding staat niet gelijk aan smaakloos en inspiratieloze kip met rijst en broccoli (champy u know what imsayin ).
En dan laten ze die Ajouad of hoe die Marokkaan ook heet zien, die staat te boksen (niveautje net een dag begonnen) en dan loopt te verkondigen dat een goed lichaam echt teveel discipline vergt en dat het niet leuk is. Laten ze een foto van die kerel zien, ecto als wat maar met zichtbare abs. Tegenwoordig loopt hij met een vetpens van 20+ BF% rond
Laat ze eens beginnen met naar Fox Gym o.i.d. te gaan i.p.v. een een of andere hippe Amsterdamse toko. Die gym uit aflevering 1 had een aanbieding: 3x trainen voor slechts 59 euro.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat was niet de essentie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:42 schreef Ethanolic het volgende:
God, komt Mr. Haat-op-alle-sportscholen-behalve-die-waar-ik-ben-geweest weer een plasje doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |