quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:27 schreef seto het volgende:
ik ben best bereid om een echt sappige dm voor iemand te posten en de ban te vangen
Watquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow lord, standaard bekeerling gone wild. Beetje raar om als getrouwde moslim foto's van anderen te bewaren om te gebruiken of kleurplaten te zenden naar meisjes van net 19. Of zonaar foto's van zijn lichaam naar mij. Naakt nog ookJe bent getrouwd ffs!
Ik heb alleen juicy dm's van stimorol/ambipur...was heel anders toen, zou je bijna niet herkennen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb ze opgeslagen maar ik ruil alleen tegen ander beeldmateriaal
Ik heb al bijna 2.5 jaar een vriend. Do not think so bro. Sws ben jij mijn type niet, had al gezegd: mannen die niet verder komen dan oogcontact in de metro trekken mijn aandacht niet, dima IIquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is goed DjeDje
Trouwens die liefdesverklaring van jou was ook niet mis.
Kijk naar die aflevering van Floortje naar het einde van de wereld met die alfavrouw in Nieuw-Zeeland.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
heb last van een jeukende/branderige gevoelige hoofdhuid, heb je tips voor me brah.
Hoe sappig op een schaal van 1 tot Stimo's suikerspin?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:27 schreef seto het volgende:
ik ben best bereid om een echt sappige dm voor iemand te posten en de ban te vangen
Post ze. Nog beter stuur mensen een dm met de foto's van dms.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb alleen juicy dm's van stimorol/ambipur...was heel anders toen, zou je bijna niet herkennen.
nou jij bent ook anders in dm hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb alleen juicy dm's van stimorol/ambipur...was heel anders toen, zou je bijna niet herkennen.
Net zo sappig als jouw gecreep als moslim man die getrouwd is. Weirdo.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hoe sappig op een schaal van 1 tot Stimo's suikerspin?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 2.5 jaar een vriend. Do not think so bro. Sws ben jij mijn type niet, had al gezegd: mannen die niet verder komen dan oogcontact in de metro trekken mijn aandacht niet, dima II
pic van douche69 pener?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb ze opgeslagen maar ik ruil alleen tegen ander beeldmateriaal
Ok Mr Scheve Mislukte Lichaamquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kun je geen samenvatting gevenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kijk naar die aflevering van Floortje naar het einde van de wereld met die alfavrouw in Nieuw-Zeeland.
op het niveau van nulty die woest werd dat fanta had onthuld dat hij een neger isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Onthuld?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:32 schreef seto het volgende:
[..]
op het niveau van nulty die woest werd dat fanta had onthuld dat hij een neger is
Hoe kom je daar aan? Toen jij toegang kreeg tot KPD was die allang weg. Viespeukje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb die van deuce zou ik m doorsturen?
Lolzquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:32 schreef seto het volgende:
[..]
op het niveau van nulty die woest werd dat fanta had onthuld dat hij een neger is
Ow man wat een tijden...hele DM reeks, met banaan, sloot allesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:32 schreef seto het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Montelly dat soort dingen doet, maar als jij het zegt blijft het ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuurde je daarom luffy tuffy dmmetjes dat je mijn nummer wil etc? Jammer dat ik niet mag posten. echt tyfes jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |