Doe mij en mijn vrouw een goede baan in Stad en we gaan terug.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Groningen zit vol met mooie studentes man, wat lul je nou.
Echt heel interessant mag ik vragen als je hier meer over kan vertellen, bij voorkeur ondersteunt met een spreadsheet.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:31 schreef Klokov het volgende:
Ik zet hem bij de lijst:
GYM =/= Rapportages
GYM =/= AO
Dm eens wat je zoekt? Ik heb in sommige branches redelijke connecties zitten.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doe mij en mijn vrouw een goede baan in Stad en we gaan terug.
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doe mij en mijn vrouw een goede baan in Stad en we gaan terug.
Waar woonde jij ook alweer?quote:Op maandag 7 maart 2016 15:03 schreef fathank het volgende:
Om in Groningen te gaan wonen. Leuk als je student bent om je dop schraal te neuken maar dan heb je het ook wel gehad
Arnhem.quote:
Nee, dat is de place-to-be.quote:
Stoer hoor. Iedereen weet dat je in elke stad een uitkering kunt krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]verhuizen voor een baan
de baan verhuist maar voor mij
stelletje homo's
Zou ook wel in Arnhem willen wonen denk ik.quote:
Het is in ieder geval niet overal een pleuriseind vandaan. Alleen al de kans op een baan is een factor 10 hoger tov Groningen. Vastgoedprijzen zijn nog redelijk normaal tov de Randstad. Alleen de bereikbaarheid is niet optimaal maar dat moet ook een stuk beter worden als de A15 is doorgetrokken en je direct vanaf de Duitse grens naar Nijmegen kan ipv over Arnhem te moeten.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eens, echter: ik moet de eerste pic van een normale vrouw nog door jou gepost zien worden.
volgens cor is een gymchick pas een gymchick als ze een grotere clit heeft als hij een penerquote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
volgens cor is een gymchick pas een gymchick als ze een grotere clit heeft als hij een pener
zij is natty dus geen gymchick
Volgens mij schrik je je dan helemaal het leplazerus.quote:
Idd. Maar hoor ook niemand over al die propaganda op de vele basisscholen in NL en de EU vlaggen voor kleine kindjes die nog harder geïndoctrineerd worden dan de vroegere Hitlerjugend.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:28 schreef fathank het volgende:
Erdolf lacht zich rot
Heb ook niemand van de EU gehoord over die krant onder staatstoezicht.
Vertel.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Idd. Maar hoor ook niemand over al die propaganda op de vele basisscholen in NL en de EU vlaggen voor kleine kindjes die nog harder geïndoctrineerd worden dan de vroegere Hitlerjugend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |