AOquote:
Idd.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:18 schreef Beach het volgende:
[..]
beter voorbereid zijn op de massale moslim instroom inderdaad
maar daar heb je in groningen toch geen last van
Welk wijf?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een poffertjesporum heeft dat wijf.
Teveel on-topic?quote:
Er is natuurlijk een groot verschil tussen een gym vrouw en een gym kweeniequote:Op maandag 7 maart 2016 13:38 schreef Eleiko het volgende:
Nee, dan die opgeblazen, gesoepte en verminkte ghettosluts
Dit is in ieder geval een vrouw die de gym vaker van binnen gezien heeft dan de meeste meuk die hier gepost wordt.
En jouw suggestie is...?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een groot verschil tussen een gym vrouw en een gym kweenie
Loop in NL in een willekeurige 100.000+ inwoners stad de straat op en je komt uitgebreid aan je trekken.quote:
Ziet er uit alsof ze niet echt van piemels houdt dus ik schat je kans niet zo hoog in.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:38 schreef Eleiko het volgende:
Nee, dan die opgeblazen, gesoepte en verminkte ghettosluts
Dit is in ieder geval een vrouw die de gym vaker van binnen gezien heeft dan de meeste meuk die hier gepost wordt.
voor het volgende topic okeequote:Op maandag 7 maart 2016 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Deze staat ook in de gym
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voelt wel goed om je pener denk ikquote:
Groningen heeft 200.000+ inwoners...quote:Op maandag 7 maart 2016 13:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Loop in NL in een willekeurige 100.000+ inwoners stad de straat op en je komt uitgebreid aan je trekken.
Heb je meer van haar zoete assertje?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Deze staat ook in de gym
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet, train niet meer bij Kneets. Mocro/MMA test gehalte werd mij echt te hoog. Nu Fox-Gym Rotterdam voor benen/rug en de rest bij Steelworks DHquote:Op maandag 7 maart 2016 14:01 schreef seto het volgende:
hnng die broek
bij kneets traint ook zo'n chick met die broek maar dan in roze
heb je die weleens gezien faeroertje
is wel beetje een anita maar die billen jonge zohohoquote:Op maandag 7 maart 2016 14:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Weet niet, train niet meer bij Kneets. Mocro/MMA test gehalte werd mij echt te hoog. Nu Fox-Gym Rotterdam voor benen/rug en de rest bij Steelworks DH
Die lippenquote:Op maandag 7 maart 2016 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/thisisn/
Hellow, u like work with logic? Cor relateert de kans om een dergelijk iemand tegen te komen positief aan het aantal inwoners. Hij stelt daarbij dat je vanaf 100k dit wel tegenkomt. Groningen heeft 200k, maar daar kom je dit niet tegen.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
200.000+ is ook 100.000+
hellow u like work wit numbers??
Nee, natuurlijk talent.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:27 schreef seto het volgende:
echt een goede impersonatie van een autist klokov
vaak geoefend?
Als je ook zo duidelijk bent in je rapportages wordt het niet echt wat, Klokov.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hellow, u like work with logic? Cor relateert de kans om een dergelijk iemand tegen te komen positief aan het aantal inwoners. Hij stelt daarbij dat je vanaf 100k dit wel tegenkomt. Groningen heeft 200k, maar daar kom je dit niet tegen.
quote:Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
200.000+ is ook 100.000+
hellow u like work wit numbers??
Die komen toch ook in een gym. Hellowww :Squote:Op maandag 7 maart 2016 13:51 schreef Eleiko het volgende:
Kom dan zelf eens met gymchicks.
Dus niet bovengenoemde meuk en geen quinoa-kut-Basic-Fit-Ecto-duckface-selfies.
godverquote:Op maandag 7 maart 2016 13:34 schreef Eleiko het volgende:
Chicksuggesties:
[ afbeelding ]
Mascottesuggestie:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mascottes zijn van de Arnold Classic afgelopen weekend.
Inderdaad Dima. Dan nog liever de herder van m'n ouders.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
godver
hier wil je niet toch door afgelebberd worden
Ben jij accountant bij BDO? ≠ is mooier, dan hoef je niet zoveel te lezen haha ja tog latersquote:Op maandag 7 maart 2016 14:31 schreef Klokov het volgende:
Ik zet hem bij de lijst:
GYM =/= Rapportages
GYM =/= AO
Eens, echter: ik moet de eerste pic van een normale vrouw nog door jou gepost zien worden.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
godver
hier wil je niet toch door afgelebberd worden
Groningen zit vol met mooie studentes man, wat lul je nou.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hellow, u like work with logic? Cor relateert de kans om een dergelijk iemand tegen te komen positief aan het aantal inwoners. Hij stelt daarbij dat je vanaf 100k dit wel tegenkomt. Groningen heeft 200k, maar daar kom je dit niet tegen.
Volgens mij is ze net 1,40 hoog.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:35 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een poffertjesporum heeft dat wijf.
Dat denk ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |