quote:
Om allerlei dode users die wellicht hebben ingesteld dat ze mail willen indien ze ge-PM-d worden weer tot leven te wekken (gokje).quote:Op maandag 7 maart 2016 22:30 schreef Ethanolic het volgende:
Wow heb gewoon een PM van Danny gekregen. Kan alleen niet reageren. Danny waarom stuurde je dat uit het niets???
de vraag wie er het minst mee gebaat is vind ik veel interessanter. Follow the money.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je leest teveel suggestieve anti-EU sites, bro. Het kan incidenteel misschien enigszins kloppen, algemeen is dit 100% poep.
NB: Ik ben ook best sceptisch over het huidige EU, maar bedenk ook wie er het meest gebaat is bij een uiteenvallende EU.
Mijn moeder zei dat hij het lichaam van een 40-jarige man had, en dat ik sexy gespierd ben. Toen vroeg ze of ik testosteron spuit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat hij het lichaam van een 40-jarige man had, en dat ik sexy gespierd ben. Toen vroeg ze of ik testosteron spuit.ayyy wincest haha ja tog latersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind overigens meer dat hij het lichaam van een 14-jarig jochie heeft dan van een 40-jarige man.
Hangt er vanaf waar je naartoe gaat. Echte Hongaarse club waar je geen enkele buitenlander tegenkomt zal veel meer gevuld zijn met anabooltjes, maar de meeste kroegen zijn gewoon gevuld met ecto's.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
how zag de gemiddelde concurrentie daar uit?
Allemaal van die anabooltjes??
Grappig, alleen jammer van die halfgare remix.quote:
Net als hier dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je naartoe gaat. Echte Hongaarse club waar je geen enkele buitenlander tegenkomt zal veel meer gevuld zijn met anabooltjes, maar de meeste kroegen zijn gewoon gevuld met ecto's.
Heb niet gekeken, maar denk je dat hij gewoon faalgenetics heeft of dat het met andere training+dieet beter had gekund?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef Drinky het volgende:
Haha kk, die filemon, zelfs met roids blijft het een ecto![]()
Harde cringe als ik hem zie trainen.
Een van de redenen waarom ik nooit met openbaar transport ga.quote:
Het is in basis een ecto. Kan echt wel wat worden, maar dan heb je meer tijd nodig dan een paar maanden (zoals elk jaar vele wannabe-beachboys ervaren als ze in maart/april naar de sportschool rennen).quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb niet gekeken, maar denk je dat hij gewoon faalgenetics heeft of dat het met andere training+dieet beter had gekund?
is tog laggequote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:03 schreef seto het volgende:
waarom kijken jullie überhaupt naar die filemon shit
is zeker ook nog eens op BNN
M.a.w.: ze lijkt misschien goedkoop, maar is het niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh dat "neukertje" van jou heeft de auto wel erg vaak nodig.
Doe zelf eens wat kijksuggesties.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:03 schreef seto het volgende:
waarom kijken jullie überhaupt naar die filemon shit
is zeker ook nog eens op BNN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |