abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 maart 2016 @ 21:02:22 #1
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_160426548
quote:
De moeder van Nathalie Mendelbaum kan door een zware hersenbloeding niet veel meer zelf. „Tot vorige week ging ze vijf dagen naar de dagopvang, maar dit is door bezuinigingen stopgezet. Voor een verpleeghuis is ze nog niet ’slecht’ genoeg."
De mail van Nathalie Mendelbaum:

Mijn moeder, die 40 jaar als docent heeft gewerkt, is vorig jaar door een ernstige hersenbloeding heel veel lichaamsfuncties verloren. Hoewel ze alles nog meekrijgt, kan ze niet veel meer zelf. Tot vorige week ging ze vijf dagen naar de dagopvang, maar dit is nu door bezuinigingen stopgezet. Mijn 77-jarige vader moet nu hele dagen voor haar zorgen en kan geen kant meer op. Ze is nog niet 'slecht' genoeg voor een verpleeghuis. Altijd premies en belastingen betaald en bijgedragen aan de Staat. En nu heeft ze hulp nodig, is het te duur!
En ondertussen gaan er miljoenen naar kansarme migranten die nog nooit een cent hebben bijgedragen.
Het voelt heel oneerlijk, maar met dat gevoel kan ik niks. Behalve het uit te spreken....
http://www.telegraaf.nl/w(...)ezuinigingen___.html

En wat hebben we het toch goed in Nederland.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 07-03-2016 15:40:59 ]
pi_160426637
Het gaat altijd om de cijfers. Hoe het met de mensen gaat, daar wordt niet naar gekeken.
Google is your friend, abuse your friends
pi_160426733
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:02 schreef MisterCe het volgende:
En ondertussen gaan er miljoenen naar kansarme migranten
Zo jammer. Potentieel goed topic.
Maar alle misstanden zijn blijkbaar misstanden omdat de "miljoenen" tegenwoordig naar "kansarme migranten" vloeien.
Word je niet eens moe van jezelf?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 21:10:24 #4
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_160426881
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:06 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Maar alle misstanden zijn blijkbaar misstanden omdat de "miljoenen" tegenwoordig naar "kansarme migranten" vloeien.
Heb je het tegen mij? Als dat zo is dan zou dat heel raar zijn want het zijn niet mijn woorden :')

Neemt niet weg dat ze gewoon gelijk heeft.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 21:10:44 #5
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160426893
Rare site.. Mijn duimpjes tellen daar voor 3..
pi_160426933
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:02 schreef MisterCe het volgende:
De moeder van Nathalie Mendelbaum kan door een zware hersenbloeding niet veel meer zelf. „Tot vorige week ging ze vijf dagen naar de dagopvang, maar dit is door bezuinigingen stopgezet. Voor een verpleeghuis is ze nog niet ’slecht’ genoeg."
De mail van Nathalie Mendelbaum:

Mijn moeder, die 40 jaar als docent heeft gewerkt, is vorig jaar door een ernstige hersenbloeding heel veel lichaamsfuncties verloren. Hoewel ze alles nog meekrijgt, kan ze niet veel meer zelf. Tot vorige week ging ze vijf dagen naar de dagopvang, maar dit is nu door bezuinigingen stopgezet. Mijn 77-jarige vader moet nu hele dagen voor haar zorgen en kan geen kant meer op. Ze is nog niet 'slecht' genoeg voor een verpleeghuis. Altijd premies en belastingen betaald en bijgedragen aan de Staat. En nu heeft ze hulp nodig, is het te duur!
En ondertussen gaan er miljoenen naar kansarme migranten die nog nooit een cent hebben bijgedragen.
Het voelt heel oneerlijk, maar met dat gevoel kan ik niks. Behalve het uit te spreken....

http://www.telegraaf.nl/w(...)ezuinigingen___.html

En wat hebben we het toch goed in Nederland.
VVD en PVDA bedankt :(
Van de VVD verwachten we dit wel maar dat de PVDA hier aan meegewerkt heeft vind ik gewoon om te kotsen :r
De CDA gaat trouwens ook niet vrij uit.

Ik hoop dat er voor deze mevrouw nog een oplossing komt want dit heeft ze niet verdiend dit moet trouwens ook lood zwaar zijn voor die oude man :X
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  vrijdag 4 maart 2016 @ 21:13:10 #7
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_160426987
De PVDA heeft wel andere dingen aan hun hoofd, bijvoorbeeld het importeren van nieuwe kiezers gezien de Nederlandse kiezer het massaal laat afweten.

Op naar de 0 zetels.
pi_160427027
Volgens mij moet je toch eerst je eigen zaakjes op orde hebben voordat je je kan bemoeien met anderen? In Nederland hebben we met name in de zorg de zaakjes bij lange na niet op orde blijkt elke dag wel weer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_160427031
Schrijnend verhaal weer :N we krijgen er allemaal vanzelf toch ook wel mee te maken. Allemaal onder het mom van 'humane' handelswijzen (wiens interpretatie dat dan ook mogen zijn).
pi_160427048
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:14 schreef Montagui het volgende:
Volgens mij moet je toch eerst je eigen zaakjes op orde hebben voordat je je kan bemoeien met anderen? In Nederland hebben we met name in de zorg de zaakjes bij lange na niet op orde blijkt elke dag wel weer.
pi_160427187
Waarom moet de hardwerkende veel belasting betalende Nederlander opdraaien voor linkse hobbies als het wassen van bejaarde konten terwijl er volgens mij niets mis is met het fysiek van zowel de man als de dochter? Dan gaat ie maar niet elke dag naar het cafe of de bingo, en werkt zij maar een dagje minder.
pi_160427221
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:14 schreef Montagui het volgende:
En dan denk ik dat ik nog niet eens alles hoor, of mee krijg ervan?
pi_160427239
quote:
Nathalie Mendelbaum
Met zo'n achternaam heb je volgens mij sowieso genoeg geld om zelf wat te regelen. Joden hebben toch altijd een zakje met goud om de nek hangen?
pi_160427258
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:18 schreef gelly het volgende:
Waarom moet de hardwerkende veel belasting betalende Nederlander opdraaien voor linkse hobbies als het wassen van bejaarde konten terwijl er volgens mij niets mis is met het fysiek van zowel de man als de dochter? Dan gaat ie maar niet elke dag naar het cafe of de bingo, en werkt zij maar een dagje minder.
Dan ook alle door haar afgedragen sociale premies terugstorten op haar rekening.
pi_160427309
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:20 schreef ccs het volgende:

[..]

Dan ook alle door haar afgedragen sociale premies terugstorten op haar rekening.
Omdat het geld beter kan gaan naar mensen die het echt nodig hebben? Ok.
pi_160427339
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:20 schreef ccs het volgende:

[..]

Yep met rente!
pi_160427342
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef gelly het volgende:

[..]

Omdat het geld beter kan gaan naar mensen die het echt nodig hebben? Ok.
Er zijn altijd wel mensen die het geld beter kunnen gebruiken. Dit is gewoon communisme wat je predikt.

Was niet zo'n succes.
pi_160427364
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:20 schreef gelly het volgende:

[..]

Met zo'n achternaam heb je volgens mij sowieso genoeg geld om zelf wat te regelen. Joden hebben toch altijd een zakje met goud om de nek hangen?
Tering. Over vooroordelen gesproken.
Ik kan een beetje ongenuanceerdheid best waarderen maar jij bent een kampioen.
pi_160427373
quote:
Omdat de hardwerkende van nu over 20, 30, 40 jaar hetzelfde staat te wachten misschien? Het was altijd zo goed geregeld, waarom aan afbraak doen?
pi_160427381
Het verpleeg tehuis waar mijn moeder van 70 vrijwilligers werk doet draait bijna compleet op vrijwilligers en word mede daarom nog niet met sluiten bedreigd.

Ja mijn moeder vind het leuk werk maar ik voel meer en meer dat de vrijwilligers gebruikt worden ik bedoel als er een griep golf is en de vrijwilligers die ziek thuis zitten dan is der ineens gewoon minder zorg in dat huis dit betekend dat er geen coffee rondgebracht word dat betekend dat oma iets langer in de luier blijft liggen enzovoort.

Mijn moeder blijft het doen ondanks dat er neergekeken word op de vrijwilligers. Ja ze bouwt een band op met die oudjes daar doet ze het voor natuurlijk gewoon voor die mensen die niks meer kunnen.
pi_160427392
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef ccs het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel mensen die het geld beter kunnen gebruiken. Dit is gewoon communisme wat je predikt.
Ik predik communisme door te stellen dat mensen hun eigen zaakjes moeten regelen als ze daartoe in staat zijn. Ok.
pi_160427423
quote:
:N :X
pi_160427440
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:23 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Omdat de hardwerkende van nu over 20, 30, 40 jaar hetzelfde staat te wachten misschien? Het was altijd zo goed geregeld, waarom aan afbraak doen?
Ik mag toch hopen nog minder als wat ze anderen gunnen, daarom wens ik eenieder altijd alles dubbel terug.
Die bedenken zich dan wel om iets negatiefs te gunnen!
pi_160427442
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:23 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Tering. Over vooroordelen gesproken.
Ik kan een beetje ongenuanceerdheid best waarderen maar jij bent een kampioen.
Iedereen bralt hier dat moslims op onze uitkeringen af komen, daar hoor je bijna niemand over, maar meneer maakt een opmerking over het Uitverkoren Volk en je staat op je achterste tenen.
pi_160427496
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Omdat die uitvreters die nu in de 70 zijn daar zelf voor gezorgd hebben. Na ons de zondvloed. En dan nu over de blaren klagen.
Nee dat hebben ze niet die wat sinterklaas gespeeld hebben met het geld wat ervoor bedoelt was die hebben dat gedaan.
pi_160427497
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:23 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dit dus !!
pi_160427517
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen nog minder als wat ze anderen gunnen, daarom wens ik eenieder altijd alles dubbel terug.
Die bedenken zich dan wel om iets negatiefs te gunnen!
Lekker kortzichtig lullen altijd. "Ah die kunnen hun eigen boontje wel doppen, toch?" totdat ze zelf in die situatie belanden.
pi_160427523
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:25 schreef ccs het volgende:
daar hoor je bijna niemand over
Het gaat vrijwel over niets anders. Dus dat klopt niet hoor.
pi_160427548
Maar als iemand mij uit kan leggen waarom mevrouw de hele dag verzorgd moet worden terwijl haar man gewoon thuis zit, ik hou me aanbevolen.
pi_160427554
quote:
Ik weet niet of je serieus bent, maar voor de vorm;

Misschien zijn de aangehaalde man of dochter evengoed hardwerkende belastingbetalende Nederlanders?

Bovendien is 1 dag per week bijdragen in de zorg nog wat anders dan structureel, dag in dag uit zware zorg leveren. Zeker als dit niet planbare zorg is, zoals naar het toilet brengen of het verschonen van luiers.

Daarnaast moet iedereen tegenwoordig zo ongeveer fulltime werken om de vaste lasten te kunnen blijven bekostigen, en lijkt het me niet goed voor de heilig verklaarde economie als iedereen 1 dag per week minder gaat werken (hoewel, wel goed tegen de werkloosheid).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_160427618
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:27 schreef gelly het volgende:
Maar als iemand mij uit kan leggen waarom mevrouw de hele dag verzorgd moet worden terwijl haar man gewoon thuis zit, ik hou me aanbevolen.
Dacht je nou werkelijk dat het de hele dag zou zijn?

Ik denk maar 1 dagdeel per dag, en dat wordt toch tegenwoordig via de gemeente geregeld of niet?
pi_160427625
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Misschien zijn de aangehaalde man of dochter evengoed hardwerkende belastingbetalende Nederlanders?
Dat wordt nogal duidelijk gemaakt in het artikel inderdaad.

Altijd premies en belastingen betaald en bijgedragen aan de Staat.
pi_160427663
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:29 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dacht je nou werkelijk dat het de hele dag zou zijn?

Ik denk maar 1 dagdeel per dag, en dat wordt toch tegenwoordig via de gemeente geregeld of niet?
Ook al zou het 1 uur zijn, waarom moet ik voor dat soort linkse hobbies betalen?
pi_160427688
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Omdat die uitvreters die nu in de 70 zijn daar zelf voor gezorgd hebben. Na ons de zondvloed. En dan nu over de blaren klagen.
Even de hele discussie over en omtrent pensioenen weggelaten (want daar komen nog flinke blaren van als je het mij vraagt) mag verzorging voor de benodigde toch wel een basisprincipe zijn. Ook zij (de meesten vermoed ik) hebben gewoon een levenslang hard gewerkt met het oog op de (toen nog) sociale zekerheden.
pi_160427756
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Even de hele discussie over en omtrent pensioenen weggelaten (want daar komen nog flinke blaren van als je het mij vraagt) mag verzorging voor de benodigde toch wel een basisprincipe zijn. Ook zij (de meesten vermoed ik) hebben gewoon een levenslang hard gewerkt met het oog op de (toen nog) sociale zekerheden.
Ja, dat zag niemand aankomen vroeger inderdaad. Dat die hele babyboomgeneratie ooit 70 zou worden met alle bijbehorende kosten.
pi_160427792
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Ook al zou het 1 uur zijn, waarom moet ik voor dat soort linkse hobbies betalen?
Volgens mij ben je gewoon een troll.

Fatsoenlijke zorg is gewoon een vorm van beschaving en vooruitgang, zeker in zo'n rijk land als Nederland, en geen 'linkse hobby'.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_160427809
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:31 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, dat zag niemand aankomen vroeger inderdaad. Dat die hele babyboomgeneratie ooit 70 zou worden met alle bijbehorende kosten.
En dat half Afrika hierheen zou komen ook niet?
pi_160427846
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Fatsoenlijke zorg is gewoon een vorm van beschaving en vooruitgang, zeker in zo'n rijk land als Nederland, en geen 'linkse hobby'.
Ik ben enorm voorstander van prima zorg uit de staatsruif. Als het niet anders kan.
pi_160427853
quote:

[..]

Heb je er wel eens over nagedacht als je zelf in zo'n situatie zou komen?
En dat je familie er niet zoveel voor voelt om jouw "bejaarde" kont te wassen.

Dat stoere hardliner gedrag van jou altijd.
pi_160427865
quote:

[..]

Ho ho ho Jij moet helemaal niks :z
Jij mag van mij vandaag nog op het vliegtuig met een door de overheid betaald kaartje naar een onbewoond eiland voor 3 jaar en dan gewoon ff jezelf redden :)
Mensen zo als jij kunnen dat wel :W
pi_160427866
quote:

[..]

Voor mij hoef je dat niet hoor, maar dan verwacht ook nooit iets in de toekomst ervan he!

Had je maar zo staan springen toen je er zag rijden op zo een electroding, welke beter liepen als een bejaard persoon welke zich ervoor schamen deed om zo een ding aan te vragen!
pi_160427894
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:31 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoe dan ook zijn het zaken die destijds als zeker en vast zijn gepresenteerd. Je kunt en mag die mensen niet op hun ouwe daggiej dat allemaal ontnemen onder het mom van zoek het maar uit met je bende. We betalen met zijn allen genoeg belasting en premies, dan maar wat minder prominent op het wereldtoneel aanwezig zijn.
pi_160427906
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee, hij is echt zo. Met harde hand sinds 2001.
pi_160427933
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

Had je maar zo staan springen toen je er zag rijden op zo een electroding, welke beter liepen als een bejaard persoon welke zich ervoor schamen deed om zo een ding aan te vragen!
Wat :?
pi_160427954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef ccs het volgende:

[..]

En dat half Afrika hierheen zou komen ook niet?
Je denkt dat mevrouw geen zorg krijgt vanwege immigranten? oO< Wellicht kun je beter aan de bel trekken bij de zorgverzekeraars. Of nog beter, hun lobbybehartiger in den haag: De VVD.
pi_160427965
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:34 schreef john2406 het volgende:
Inderdaad.
pi_160427988
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:36 schreef gelly het volgende:

[..]

Je denkt dat mevrouw geen zorg krijgt vanwege immigranten? oO< Wellicht kun je beter aan de bel trekken bij de zorgverzekeraars. Of nog beter, hun lobbybehartiger in den haag: De VVD.
Dat klopt dan weer wel.
pi_160428058
quote:

[..]

QFT
pi_160428113
Ja, je mag hopen dat je meteen dood bent na een hersenbloeding, tegenwoordig.
Ik bedoel toen mijn vader een CVA kreeg in 1993 was er nog wel zorg. Dat was ook heel duur (laatste jaar in 1999 moest ik ca. fl 3.500,- per maand overmaken en er kwamen dan nog variabele kosten iedere maand bij) en zo, en je moest als familielid ook elke dag langs, want anders zat je vader er ook voor schandaal bij, maar goed het was er ten minste nog.
Ik denk dat je nu gewoon pillen van Drion alvast moet uitdelen toch.
I´m back.
pi_160428184
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:40 schreef Ryan3 het volgende:
QFT. Lastige en vooral dure oudjes dienen de hand aan zichzelf te slaan.
Ik zie het er nog wel van komen op niet al te lange termijn.
pi_160428212
Ik denk niet dat mevrouw ineens wel zorg krijgt als we geen asielzoeker meer opnemen hoor.

pi_160428309
quote:
Dan houdt ik mij vast aanbevolen ervoor, nog voordat ik die pot verder vul!
pi_160428347
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:42 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

QFT. Lastige en vooral dure oudjes dienen de hand aan zichzelf te slaan.
Ik zie het er nog wel van komen op niet al te lange termijn.
Als ik zie hoe hulpbehoevend ouderen tegenwoordig gehouden worden, thuiswonend. Mensen van dezelfde generatie als mijn vader. Mijn vader zou dit jaar 87 geworden zijn.
I´m back.
pi_160428377
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan houdt ik mij vast aanbevolen ervoor, nog voordat ik die pot verder vul!
Nog voordat ik de pot verder vul? Wat bedoel je daarmee?
I´m back.
pi_160428405
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nog voordat ik de pot verder vul? Wat bedoel je daarmee?
Is jouw AWBZ premie minder geworden?
pi_160428429
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:49 schreef john2406 het volgende:

[..]

Is jouw AWBZ premie minder geworden?
Nee, wrs niet nee.
I´m back.
pi_160428432
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als ik zie hoe hulpbehoevend ouderen tegenwoordig gehouden worden, thuiswonend. Mensen van dezelfde generatie als mijn vader. Mijn vader zou dit jaar 87 geworden zijn.
En nog erger, met droge ogen beweren dat het allemaal wel meevalt en de huidige bezuinigingen noodzakelijk zijn voor het voortbestaan van het zorgstelsel.
pi_160428449
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, wrs niet nee.
Die pot laat ik hem spaarpot noemen die is het wat ik bedoel!
  vrijdag 4 maart 2016 @ 21:52:14 #59
3542 Gia
User under construction
pi_160428518
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:27 schreef gelly het volgende:
Mijn vader werd verplicht een dag naar een zorgboerderij te gaan, terwijl hij liever thuis bleef bij mijn moeder. Mijn moeder kan, door een tia, ook niet alles meer zelf. Ze krijgt nu 1 uur en drie kwartier per week hulp. Mijn vader is tgv longontsteking overleden.
Hij wilde niet eens naar een verzorgingstehuis.

Oude mensen uit elkaar halen, dat vind ik onmenselijk.
pi_160428534
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:50 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En nog erger, met droge ogen beweren dat het allemaal wel meevalt en de huidige bezuinigingen noodzakelijk zijn voor het voortbestaan van het zorgstelsel.
Ook dit begrijp ik niet. Ik zeg alleen dat het ongeveer 20 jaar geleden al kostbaar was, maar er nog wel hulp was iig. Tegenwoordig is dat echt op het schandalige af niet meer aanwezig. Ook voor die generatie die na de oorlog hard gewerkt heeft niet. Mijn vader zou 87 geweest zijn, zo ontzettend oud is dat niet, en die mensen moeten het nu maar uit zien te zoeken.
I´m back.
pi_160428557
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:50 schreef john2406 het volgende:

[..]

Die pot laat ik hem spaarpot noemen die is het wat ik bedoel!
Die gaat wel op, dacht ik.
I´m back.
pi_160428606
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Mijn vader werd verplicht een dag naar een zorgboerderij te gaan, terwijl hij liever thuis bleef bij mijn moeder. Mijn moeder kan, door een tia, ook niet alles meer zelf. Ze krijgt nu 1 uur en drie kwartier per week hulp. Mijn vader is tgv longontsteking overleden.
Hij wilde niet eens naar een verzorgingstehuis.

Oude mensen uit elkaar halen, dat vind ik onmenselijk.
Dat sws idd.
I´m back.
pi_160428642
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die gaat wel op, dacht ik.
Als niet dan vindt men nog wel ergens een gaatje of niet?

Ware het niet dat ik van mening ben dat er grof sinterklaas gespeeld is geworden met dat geld, en wat is dan makkelijker controle of alles maar afschaffen met een regeltje erbij of minder?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2016 21:55:47 ]
pi_160428645
quote:
Ja, je mag hopen dat je meteen dood bent na een hersenbloeding, tegenwoordig.
Ik bedoel toen mijn vader een CVA kreeg in 1993 was er nog wel zorg. Dat was ook heel duur (laatste jaar in 1999 moest ik ca. fl 3.500,- per maand overmaken en er kwamen dan nog variabele kosten iedere maand bij) en zo, en je moest als familielid ook elke dag langs, want anders zat je vader er ook voor schandaal bij, maar goed het was er ten minste nog.
Inderdaad eutenasie is nu heel populair de ouderen noemen dat nu Hupakee en weg !!!
pi_160428656
pi_160428745
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:55 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Inderdaad eutenasie is nu heel populair de ouderen noemen dat nu Hupakee en weg !!!
Ja, dat krijg je dan. Trieste is dat ik denk dat mijn moeder daarom ook geen behandeling meer wilde hebben tegen kanker en vrij snel gestorven is eind 2014. Ze had ons er niets over medegedeeld ook. Wij werden totaal overrompeld. 3 dagen nadat ik hoorde dat ze erg ziek was, was ze dood. Heb haar niet eens meer gezien.
I´m back.
pi_160428807
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:55 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als niet dan vindt men nog wel ergens een gaatje of niet?

Ware het niet dat ik van mening ben dat er grof sinterklaas gespeeld is geworden met dat geld, en wat is dan makkelijker controle of alles maar afschaffen met een regeltje erbij of minder?
Het is ook volkomen onduidelijk hoe al die geldstromen gaan, overheid is er ook jaren mee bezig om dat duidelijk te maken, steeds weer.
I´m back.
pi_160428811
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook dit begrijp ik niet. Ik zeg alleen dat het ongeveer 20 jaar geleden al kostbaar was, maar er nog wel hulp was iig. Tegenwoordig is dat echt op het schandalige af niet meer aanwezig. Ook voor die generatie die na de oorlog hard gewerkt heeft niet. Mijn vader zou 87 geweest zijn, zo ontzettend oud is dat niet, en die mensen moeten het nu maar uit zien te zoeken.
Kromme VVD-redenatie, die mensen hebben hun nut al gediend en iets waar je geen geld aan kan verdienen is al gauw een linkse hobby.

Het zou me weinig verbazen als de VVD'ers van nu over pakweg 20 jaar allemaal overgestapt zijn naar Henk Krol. Het is gewoon kortetermijndenken van de bovenste plank.
pi_160428841
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:59 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Kromme VVD-redenatie, die mensen hebben hun nut al gediend en iets waar je geen geld aan kan verdienen is al gauw een linkse hobby.

Het zou me weinig verbazen als de VVD'ers van nu over pakweg 20 jaar allemaal overgestapt zijn naar Henk Krol. Het is gewoon kortetermijndenken van de bovenste plank.
Het is idd utilitarisme, wat nut heeft telt mee, wat geen nut heeft niet.
I´m back.
pi_160428936
quote:
iets waar je geen geld aan kan verdienen is al gauw een linkse hobby
Dat is wel een mooie definitie. Die moeten we onthouden!
Krachtig wapen: Oh! Kan je er geen geld aan verdienen Lullo?
pi_160429260
gelly ook al rechtsextremist geworden?
Of ben je rechtsextremist als je je wat aantrekt van de zorg, tegenwoordig?
I´m back.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 22:18:04 #73
3542 Gia
User under construction
pi_160429338
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat krijg je dan. Trieste is dat ik denk dat mijn moeder daarom ook geen behandeling meer wilde hebben tegen kanker en vrij snel gestorven is eind 2014. Ze had ons er niets over medegedeeld ook. Wij werden totaal overrompeld. 3 dagen nadat ik hoorde dat ze erg ziek was, was ze dood. Heb haar niet eens meer gezien.
Da's erg. Maar het kan soms zo snel gaan. Wij hebben 3 dagen en nachten gewaakt bij ons pap. Fijn als je dat nog kunt doen. Mijn zussen hebben hem afgelegd, daar waren we allemaal bij. Die grote, sterke vader woog nog maar 45 kilo of zo.

We zijn heel blij dat hij niet in een verpleegtehuis terecht is gekomen, maar te vroeg, eigenlijk, met vrouw en dochters om hem heen, gestorven is.
pi_160429499
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 22:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Da's erg. Maar het kan soms zo snel gaan. Wij hebben 3 dagen en nachten gewaakt bij ons pap. Fijn als je dat nog kunt doen. Mijn zussen hebben hem afgelegd, daar waren we allemaal bij. Die grote, sterke vader woog nog maar 45 kilo of zo.

We zijn heel blij dat hij niet in een verpleegtehuis terecht is gekomen, maar te vroeg, eigenlijk, met vrouw en dochters om hem heen, gestorven is.
Ja, okee, dat is dan wat beter gegaan.
Mijn broer moest ik bellen, moeder ziek. Dag daarna uiteindelijk gebeld, hij zou haar mee naar huis nemen, andere kant van NL. Eerste dag kwamen familieleden op bezoek. Wij zouden dag daarna gaan, om 8 uur telefoon, ze is dood... Maar ze was dus al maanden ziek en ze had het niet verteld. Ik had laatste keer via telefoon begin oktober contact met haar, omdat ons hondje toen was overleden. Eind november was ze dood.
I´m back.
pi_160429779
Hallo zeg, moet dat nou?
Op die manier komt bij mij weer alles boven, ma twee zussen en pa ertussen, allemaal betaald aan AWBZ en nooit ergens van gebruikt gemaakt!

Nou ja die zussen wel in de vorm van morfine, maar dat is toch niet die pot of wel?
  vrijdag 4 maart 2016 @ 23:03:19 #76
321876 Cherna
Fuck the System
pi_160430488
Het gaat natuurlijk niet alleen om ouderen. Het lijkt erop dat wanneer je niet meer nuttig bent dien je nog als object voor allerlei instanties die je zogenaamd van alle hulp voorzien.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_160430555
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:03 schreef Cherna het volgende:
Het gaat natuurlijk niet alleen om ouderen. Het lijkt erop dat wanneer je niet meer nuttig bent dien je nog als object voor allerlei instanties die je zogenaamd van alle hulp voorzien.
Tja men merkt pas wat men mist als men het niet meer heeft, of niet?
  vrijdag 4 maart 2016 @ 23:07:48 #78
3542 Gia
User under construction
pi_160430603
quote:
Ik hoop tegen die tijd, wanneer dan ook, voldoende geld te hebben om, zwart, hulp in te kopen. Of wit, maar zonder bemiddelingskantoor of zo.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 23:09:24 #79
321876 Cherna
Fuck the System
pi_160430639
Die hele zorg deugt niet. Onnodig duur door de vele instanties die ook nog eens langs elkaar door werken. Maar zoals een ambtenaar het mij zegt. De fouten zijn enorm maar we kunnen het niet terugdraaien. Een ambtenaar geeft zijn fouten namelijk niet graag toe.
pi_160430643
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik hoop tegen die tijd, wanneer dan ook, voldoende geld te hebben om, zwart, hulp in te kopen. Of wit, maar zonder bemiddelingskantoor of zo.
Waarom zonder bemiddelings kantoor?
pi_160430683
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:09 schreef Cherna het volgende:
Die hele zorg deugt niet. Onnodig duur door de vele instanties die ook nog eens langs elkaar door werken. Maar zoals een ambtenaar het mij zegt. De fouten zijn enorm maar we kunnen het niet terugdraaien. Een ambtenaar geeft zijn fouten namelijk niet graag toe.
Zou die weten wat die fout doet, volgens mij wordt gezegd dat is wat je doen moet de rest hoef jij je niet voor te interesseren.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 23:15:11 #82
321876 Cherna
Fuck the System
pi_160430762
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zou die weten wat die fout doet, volgens mij wordt gezegd dat is wat je doen moet de rest hoef jij je niet voor te interesseren.
Ja die weet dat.
pi_160430887
quote:
Het punt is juist dat er steeds minder instanties je van steeds minder hulp voorzien.

Zoek het zelf maar uit, participatiesamenleving, dat is de boodschap tegenwoordig.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 23:21:49 #84
3542 Gia
User under construction
pi_160430947
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waarom zonder bemiddelings kantoor?
Omdat je dan te maken krijgt met allerlei formulieren en restricties.
Er zijn, gelukkig, steeds meer zzp-ers in de zorg.
Daar ga ik liever voor.
pi_160430996
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Aha je gaat er dus vanuit dat dan de overheid nog steeds een vinger in de pap heeft?

Ik dacht je wou er zelf voor gaan, wat zou een bemiddelings kantoor dan nog maar betekenen de bemiddeling tussen klant en die welke de zorg levert toch of niet?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2016 23:26:43 ]
pi_160431013
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Er zijn, gelukkig, steeds meer zzp-ers in de zorg.
Daar ga ik liever voor.
Dan doel je hopelijk niet op de talloze - schijn - ZZP-ers in de zorg, die zwaar onderbetaald worden en in verkapte loondienst zijn.

Maar inderdaad zijn die indicatiebureaus zoals het CIZ bijvoorbeeld een farce, maar nu dat grotendeels bij de gemeenten is komen te liggen is het er niet veel beter op geworden.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 23:26:12 #87
3542 Gia
User under construction
pi_160431041
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het punt is juist dat er steeds minder instanties je van steeds minder hulp voorzien.

Zoek het zelf maar uit, participatiesamenleving, dat is de boodschap tegenwoordig.
Kennis van me heeft keukentafelgesprekken gevoerd. Zij beweert, met droge ogen, dat ze in een uur tijd het huishouden kan doen. Een uur, per week, wel te verstaan. En dus hebben bejaarden genoeg aan anderhalf uur huishoudelijke hulp, per week.

Nou, ik doe al een uur alleen over de badkamer.
pi_160431079
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Kennis van me heeft keukentafelgesprekken gevoerd. Zij beweert, met droge ogen, dat ze in een uur tijd het huishouden kan doen. Een uur, per week, wel te verstaan. En dus hebben bejaarden genoeg aan anderhalf uur huishoudelijke hulp, per week.

Zo kan ik er ook wel een paar, die beginnen met koffie 15 min die resterende 45 minuten doen ze het huishouden.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 23:29:33 #89
3542 Gia
User under construction
pi_160431099
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:23 schreef john2406 het volgende:

[..]

Aha je gaat er dus vanuit dat dan de overheid nog steeds een vinger in de pap heeft?

Ik dacht je wou er zelf voor gaan, wat zou een bemiddelings kantoor dan nog maar betekenen de bemiddeling tussen klant en die welke de zorg levert toch of niet?
Dan, kan voor mij al vrij snel zijn. Hoop van niet, maar heb al wel wat gezondheidsissues.

Zat ook te denken aan een vluchtelinge als hulp in huis, in ruil voor Nederlandse les. Maar goed, dat mag ook zomaar niet, hè. Instanties moeten ook kunnen bestaan.
pi_160431158
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan, kan voor mij al vrij snel zijn. Hoop van niet, maar heb al wel wat gezondheidsissues.

Wist ik daar niet het een en ander vanaf?
Je kunt wel denken dat ik vergeetachtig ben hoor, heb ook wel al een herseninfarct gehad, maar ik loop gewoon door hoor.
Hetzelfde als een hond, die lopen ook door al zijn ze nog zo ziek!
pi_160431182
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe mensen dat voor zichzelf weten goed te praten. Want met enig realiteitsbesef heeft het weinig te maken in ieder geval.

Wat de laatste jaren ook een heilig geloof is geworden is het geloof in "de eigen kracht" en "zelfredzaamheid" van mensen. Zo erg dat mensen niet meer willen of kunnen zien dat bepaalde groepen in de samenleving gewoon niet in staat zijn om in zekere zin zelfredzaam te zijn.

Mensen vragen niet voor niets hulp.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 23:42:21 #92
3542 Gia
User under construction
pi_160431321
Sowieso bleven vrouwen vroeger nog thuis en konden een ouder in huis nemen, of om toerbeurten verzorgen. Tegenwoordig werken de meeste vrouwen fulltime, moeten daarnaast hun huishouden runnen en dan nog verwacht zo'n zorgkantoor dat je ook nog even bij je ouwe moer de boel doet.

Gevolg, vrouwen van middelbare leeftijd die met een burnout thuis komen te zitten en zelf hulp nodig hebben.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 23:48:23 #93
321876 Cherna
Fuck the System
pi_160431435
En dan dit. Je krijgt allerlei dure adviezen en nonsens gesprekken. Maar de zorg (handen aan het bed) ontbreekt.

Waar je in het verleden gewoon bejaarden tehuizen had moet nu iedereen thuis blijven. We hebben woningnood, maar woningen moeten worden aangepast, huisartsen moeten dagen inplannen om iedereen te bezoeken die niet meer zelfstandig is etc etc.

Mijn vrouw werkt al haar hele leven in de zorg. De situatie van het klassieke bejaarden tehuis was veel prettiger. Waar man en vrouw samen een kamer hadden. En dat was ook nog vrijwillig. Je hoefde er geen gebruik van te maken. Alles was bij de hand. Van kappers tot huisartsen etc. die daar op vaste dagen langs kwamen en zo het hele tehuis kon voorzien van hulp. Een prima kantine etc enfin zo kun je wel doorgaan

Mijn vrouw is niet voor niets een studie begonnen en inmiddels geslaagd. De bejaarden tehuizen van vroeger zijn nu verpleegklinieken geworden waar over het algemeen mensen nog maar een paar weken te leven hebben. Daar zijn dus meer verpleegkundigen nodig.

Ik vraag me af wat duurder is. Zelfstandig wonen en woningaanpassingen laten aanbrengen ondanks woningnood, speciaal vervoer etc dat weer afgebroken moeten worden zodra iemand is overleden is of de oude situatie. De talloze gesprekken met gemeentes en andere nonsens instellingen. De huisarts die meer tijd nodig heeft om langs te komen vanwege de spreiding

Het is een propaganda verhaal dat mensen in een bejaarden tehuis wegkwijnen. Of kinderen nu dagelijks op bezoek kwamen in dat bejaarden tehuis waar je gewoon een kamer had en zelfstandig kon koken etc of in het huis waar ouderen dan nu met alle ongemakken zelfstandig wonen. Hulp van familie die er nooit was (helaas) is er ook niet als ouderen zelfstandig wonen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cherna op 04-03-2016 23:55:20 ]
pi_160431491
Kan ik je een leuke over vertellen, traplift bij een kennis moest eruit van de bouwvereniging, op eigen kosten door hun.
Wat konden ze ermee, weggooien dus!
Komt de volgende huurder, wat was het eerste wat geplaatst werd een traplift!
Is toch geld weggooien of niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2016 23:51:27 ]
  vrijdag 4 maart 2016 @ 23:51:55 #95
321876 Cherna
Fuck the System
pi_160431509
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Er zijn teveel instanties die allemaal verschillende adviezen afgeven waardoor er uiteindelijk niets gebeurd.
pi_160431544
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:51 schreef Cherna het volgende:

[..]

Er zijn teveel instanties die allemaal verschillende adviezen afgeven waardoor er uiteindelijk niets gebeurd.
Ik ben zelfs van mening als het 1 dezelfde instantie is, dat de linker hand niet weet wat de rechter doet.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 00:01:10 #97
3542 Gia
User under construction
pi_160431752
Mantelzorg kan veel beter werken zonder al die papierhandel. Akkoord, je mag zonder bemoeienis van instantie je eigen moeder helpen, maar niet tegen een kleine vergoeding de oude dame van drie deuren verder. Want tja, da"s zwart werken.

Overigens denk ik ook dat we, wat vergoedingen betreft, nogal verwend zijn.

Voorbeeld, kinderopvang. Vroeger deden opa en oma dat nog uit liefde, nu moet dat gedeclareerd en vergoed worden. En zo gaat dat ook in de zorg.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 00:02:01 #98
321876 Cherna
Fuck the System
pi_160431773
quote:
Dat denk ik wel.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 00:03:37 #99
321876 Cherna
Fuck the System
pi_160431806
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 00:01 schreef Gia het volgende:
Mantelzorg kan veel beter werken zonder al die papierhandel. Akkoord, je mag zonder bemoeienis van instantie je eigen moeder helpen, maar niet tegen een kleine vergoeding de oude dame van drie deuren verder. Want tja, da"s zwart werken.

Voorbeeld, kinderopvang. Vroeger deden opa en oma dat nog uit liefde, nu moet dat gedeclareerd en vergoed worden. En zo gaat dat ook in de zorg.
Helaas is de maatschappij nu zo ingedeeld dat je met twee man werkt. Bovendien krijgen we steeds meer alleenstaande
pi_160431839
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:51 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nee, niet mee eens. Dat is eigenlijk nooit echt aan de orde geweest. Wel is die indicatiestelling altijd enorm en onnodig bureaucratisch geweest (en nu nog wel eigenlijk).

Decentralisatie zou op zich wel een goed idee kunnen zijn, maar niet - zoals nu het geval is - als verkapte bezuinigingsmaatregel.
pi_160431868
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 00:01 schreef Gia het volgende:

Mantelzorg is mij te vrijblijvend. Daarmee kun je niet voor iedereen zorg garanderen.

Er zal dus altijd fatsoenlijke professionele zorg beschikbaar moeten blijven, en in Nederland is daar ook genoeg geld voor als men wil.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 00:12:04 #102
321876 Cherna
Fuck the System
pi_160431986
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 00:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, niet mee eens. Dat is eigenlijk nooit echt aan de orde geweest. Wel is die indicatiestelling altijd enorm en onnodig bureaucratisch geweest (en nu nog wel eigenlijk).

Decentralisatie zou op zich wel een goed idee kunnen zijn, maar niet - zoals nu het geval is - als verkapte bezuinigingsmaatregel.
Heb jij ooit van vitaliteitscoaches gehoord? Alleen al bij mijn werkgever moet je naar 4 verschillende artsen voor een keuring. Dat was er in het verleden 1 en 1 psycholoog. De bedrijfsarts werkt via de Uni, maar de keuringsarts via Mensis en de psycholoog weer van een andere organisatie. En steeds krijg je de mails of de een van de andere de gegevens mag opvragen en steeds moet je dezelfde onderzoeken ondergaan. Niets maar dan ook niets kan je voorbereiden op die waanzin. En dan vraagt men zich af waarom zorg zo duur is. En op het einde krijg je nog een vitaliteitscoach die ook nog een mening heeft en vergeet ook de dieetiste niet al heb je een BMI van 20,2 dan nog heeft die ook nog een mening.

En dan heb je het over een simpele keuring. Hoef je niet te vragen welke waanzin je moet onderegaan als je echt iets hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cherna op 05-03-2016 00:20:52 ]
pi_160432039
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 00:12 schreef Cherna het volgende:

[..]

Heb jij ooit van vitaliteitscoaches gehoord? Alleen al bij mijn werkgever moet je naar 4 verschillende artsen voor een keuring. Dat was er in het verleden 1 en 1 psycholoog. De bedrijfsarts werkt via de Uni, maar de keuringsarts via Mensis en de pscholoog weer van een andere organisatie. En steeds krijg je de mails of de een van de andere de gegevens mag opvragen en steeds moet je dezelfde onderzoeken ondergaan. Niets maar dan ook niets kan je voorbereiden op die waanzin. En dan vraagt men zich af waarom zorg zo duur is.
Klopt, deels zit er wel een kern van waarheid in inderdaad. Maar zo ontzettend veel instanties cq tussenlagen zijn er niet voor een indicatiestelling of behandeling.

Maar ik heb zelf ook ervaring met diverse keuringen. Ik heb diverse beperkingen vanaf mijn geboorte en derhalve ben ik door een medisch adviesbureau namens de gemeente gekeurd, en moest daarna het UWV er nog over beslissen, dat is wel een beetje dubbelop ja. :')

Maar vanwege ons doorgeschoten controledwang - omdat men doodsbang is voor fraude en misbruik - moeten alle cijfertjes tot in extreme worden verantwoord.
pi_160432050
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 00:12 schreef Cherna het volgende:

[..]

Heb jij ooit van vitaliteitscoaches gehoord? Alleen al bij mijn werkgever moet je naar 4 verschillende artsen voor een keuring. Dat was er in het verleden 1 en 1 psycholoog. De bedrijfsarts werkt via de Uni, maar de keuringsarts via Mensis en de psycholoog weer van een andere organisatie. En steeds krijg je de mails of de een van de andere de gegevens mag opvragen en steeds moet je dezelfde onderzoeken ondergaan. Niets maar dan ook niets kan je voorbereiden op die waanzin. En dan vraagt men zich af waarom zorg zo duur is. En op het eidne krijg je nog een vitaliteitscoach die ook nog een mening heeft en vergeet ook de dieetiste niet als heb je ene BMI van 20,2 dan nog heeft die ook nog een mening.
Ligt eraan voor welk beroep dan vind ik dat men zich daar ook niet op voor bereiden mag kunnen.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 00:22:21 #105
3542 Gia
User under construction
pi_160432121
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mantelzorg is mij te vrijblijvend. Daarmee kun je niet voor iedereen zorg garanderen.

Er zal dus altijd fatsoenlijke professionele zorg beschikbaar moeten blijven, en in Nederland is daar ook genoeg geld voor als men wil.
Dat denk ik ook, maar er zitten nu teveel schakels tussen client en zorgverlener.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 00:30:06 #106
321876 Cherna
Fuck the System
pi_160432211
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 00:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, deels zit er wel een kern van waarheid in inderdaad. Maar zo ontzettend veel instanties cq tussenlagen zijn er niet voor een indicatiestelling of behandeling.

Maar ik heb zelf ook ervaring met diverse keuringen. Ik heb diverse beperkingen vanaf mijn geboorte en derhalve ben ik door een medisch adviesbureau namens de gemeente gekeurd, en moest daarna het UWV er nog over beslissen, dat is wel een beetje dubbelop ja. :')

Maar vanwege ons doorgeschoten controledwang - omdat men doodsbang is voor fraude en misbruik - moeten alle cijfertjes tot in extreme worden verantwoord.
Als je je daar in verdiept kom je steeds meer verassingen tegen waarvan je denkt hoe is dit in godsnaam mogelijk.
pi_160432224
Vergeet ook niet de 2 miljard euro die jaarlijks naar Brussel wordt overgemaakt.
pi_160432235
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 00:31 schreef Zienswijze het volgende:
Vergeet ook niet de 2 miljard euro die jaarlijks naar Brussel wordt overgemaakt.
Is dat niet de verschuldigde btw invoer en uitvoerrechten?
pi_160432296
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:43 schreef gelly het volgende:
Ik denk niet dat mevrouw ineens wel zorg krijgt als we geen asielzoeker meer opnemen hoor.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dijsselbloem poneerde een bedrag van 1,5 miljard neer. Het gaat om de totalen van als deze bedragen: EU-afdrachten, naheffingen, massaal economische vluchtelingen uit een relatief rijk land als Syrie opvangen (terwijl we voor miljoenen Afrikanen die op minder dan 1 dollar per dag leven niets doen), etc. etc.

Dat is leuk als je bovenmodaal verdient. Mensen die minder dan modaal verdienen zijn op de voorzieningen aangewezen en daar vindt helaas afbraak op plaats.
pi_160432314
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 00:32 schreef john2406 het volgende:

[..]

Is dat niet de verschuldigde btw invoer en uitvoerrechten?
Nee, helaas niet. We betalen jaarlijks 6 miljard en ontvangen 4 miljard. Per saldo dragen we dus 2 miljard aan Brussel af. Daarnaast dragen we per inwoner bijvoorbeeld meer dan het VK af, wat ook een rijk W-Europees land is.
pi_160432355
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 00:34 schreef Cherna het volgende:

[..]

Och maakt dat wat uit? Hij zal ook wel iets van mij vinden.
Als ik je beroep goed onthouden heb, stel jij bent gezond er zal er maar 1 tje tussen zitten die levensmoe is wat dan?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 00:43:00 #112
321876 Cherna
Fuck the System
pi_160432382
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 00:40 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als ik je beroep goed onthouden heb, stel jij bent gezond er zal er maar 1 tje tussen zitten die levensmoe is wat dan?
Het zou dan de eerste zijn. Daar heb je die regelgeving niet voor nodig om dat te voorkomen. Maar het is nog nooit gebeurt.
pi_160432403
quote:

[..]

Leuk dat half Fok! in je lariekoek trapt maar het speelt wel degelijk mee. Negeer de zorgverzekeraars even. Als Dijsselbloem een pot geld opentrekt t.w.v. 1,5 miljard euro om economische vluchtelingem uit een relatief rijk land als Syrie op te vangen (terwijl we voor straatarme Afrikanen niets doen) dan betekent dat hij die 1,5 miljard niet op een andere manier kan besteden. Aan verzorging van ouderen bijvoorbeeld.
pi_160432411
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 00:44 schreef Abed het volgende:

[..]

Tuurlijk, het is een conspiracy, hij geeft niet om Nederland.
Dit denken :')
De beste man werkt dagelijks 15 uur per dag terwijl hier wordt gezanikt. Erg makkelijk en kort door de bocht.
Hard werken staat niet gelijk aan het land goed managen. Als hij met geld naar het buitenland smijt doet hij het ergens niet goed.
pi_160432417
quote:

[..]

De beste man werkt dagelijks 15 uur per dag terwijl hier wordt gezanikt. Erg makkelijk en kort door de bocht.
Doet die dat gratis of krijgt die betaald net zo als een agent of brandweerman of doktor etc.
Hij krijgt betaald daarmee uit!
Staat het hem niet aan draagt die het maar over aan een ander voor hem 10 andere toch?
pi_160432427
Hard werken zegt overigens weinig over de prestaties van een individu.
pi_160432441
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 00:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Doet die dat gratis of krijgt die betaald net zo als een agent of brandweerman of doktor etc.
Hij krijgt betaald daarmee uit!
Staat het hem niet aan draagt die het maar over aan een ander voor hem 10 andere toch?
Wellicht wacht hij wel op een mooi baantje in Brussel na zijn looptijd als premier.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 06:24:47 #118
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_160433696
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:10 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Heb je het tegen mij? Als dat zo is dan zou dat heel raar zijn want het zijn niet mijn woorden :')

Neemt niet weg dat ze gewoon gelijk heeft.
Zonder immigranten was dit wellicht een jaar later gebeurd, maar het is onvermijdelijk. Onze bevolking wordt steeds ouder dus hoe in godsnaam wil je alles kunnen behouden zonder prijsverhogingen en bezuinigingen? Een steeds kleinere groep jongeren moet een steeds grotere groep ouderen onderhouden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_160433712
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:43 schreef gelly het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Inderdaad. Tevens verdienen deze mensen het niet om geholpen te worden als ze oprecht menen dat hulp aan vluchtelingen ervoor zorgt dat zij niet meer geholpen kunnen worden. Dom bang volk.
pi_160433737
Wat ik me afvraag: waarom worden hier wél vluchtelingen bij betrokken, maar niet de HRA, de JSF, subsidies voor kolencentrales of uitkeringsfraude?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 07:37:58 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160433798
Ah, weer een ingezonden brief in de Telegraaf wat hier als "nieuwsbericht" gebracht wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160433813
quote:
We hebben in Nederland nog nooit een linkse regering gehad. Zeker weten dat je hier niet 'rechts' bedoelt?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 07:48:51 #123
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_160433827
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 07:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

We hebben in Nederland nog nooit een linkse regering gehad. Zeker weten dat je hier niet 'rechts' bedoelt?
Wou je beweren dat VVD en CDA rechts zijn? :D
pi_160433847
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 07:48 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wou je beweren dat VVD en CDA rechts zijn? :D
Wil je beweren dat we in Nederland geen rechtse partijen hebben?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 08:02:16 #125
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_160433867
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 07:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wil je beweren dat we in Nederland geen rechtse partijen hebben?
Jawel maar VVD en CDA zeker niet.
pi_160433879
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:02 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Jawel maar VVD en CDA zeker niet.
Nou, vertel. Welke partijen zijn er rechtser dan de VVD?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 08:13:27 #127
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_160433913
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, vertel. Welke partijen zijn er rechtser dan de VVD?
Er zijn er zat in Nederland en de EU te vinden maar waarom zou de VVD rechts worden als ik nou namen zou gaan noemen? Rechts heeft ook een bepaalde betekenis he. Het feit dat er veel meer partijen linkser zijn dan de VVD maakt de VVD niet rechts. Een partij die de hele wereld wil helpen noem ik niet rechts.
pi_160433942
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:13 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Er zijn er zat in Nederland en de EU te vinden
Dan lijkt het me niet moeilijk om een paar partijen in de Kamer aan te wijzen die je wél rechts noemt.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 08:25:12 #129
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_160433977
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dan lijkt het me niet moeilijk om een paar partijen in de Kamer aan te wijzen die je wél rechts noemt.
De SGP en de PVV o.a.
pi_160433999
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:25 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De SGP en de PVV o.a.
De PVV is absoluut niet rechtser dan de VVD. Wat betreft de SGP wil ik je wel gelijk geven.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 08:32:46 #131
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_160434013
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De PVV is absoluut niet rechtser dan de VVD. Wat betreft de SGP wil ik je wel gelijk geven.
:? Onzin. Maatschappelijk is de PVV veel rechters en zelfs economisch: De VVD wil heel Europa helpen en is voorstander van een grote overheid in Brussel. De PVV wil die overheid afschaffen.
pi_160434031
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:32 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

:? Onzin. Maatschappelijk is de PVV veel rechters en zelfs economisch: De VVD wil heel Europa helpen en is voorstander van een grote overheid in Brussel. De PVV wil die overheid afschaffen.
Welnee. De PVV is tegen immigratie en tegen de islam. Voor de rest is het een conservatief-linkse partij.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 09:03:24 #133
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_160434210
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Welnee. De PVV is tegen immigratie en tegen de islam. Voor de rest is het een conservatief-linkse partij.
Het is goed hoor. Ik formuleer het wel anders. De partijen die altijd deden alsof het hun hoofdtaak was om de zwakkere Nederlanders te beschermen, dat zelfs tot jankens toe uitte op de tv in het verleden, hebben de zwakkere Nederlander verraden.

(Maar ik blijf erbij dat de VVD een sociaal-democratische partij is.)
  zaterdag 5 maart 2016 @ 09:11:54 #134
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_160434262
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 06:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Zonder immigranten was dit wellicht een jaar later gebeurd, maar het is onvermijdelijk. Onze bevolking wordt steeds ouder dus hoe in godsnaam wil je alles kunnen behouden zonder prijsverhogingen en bezuinigingen? Een steeds kleinere groep jongeren moet een steeds grotere groep ouderen onderhouden.
Gezien het percentage van de immigranten dat van een uitkering leeft denk ik niet dat het een jaar later zou zijn, het zou voorkomen kunnen worden. Vergeet de criminaliteit niet, dat is ook een duur grapje.

Disclaimer: hiermee beweer ik NIET dat alle criminaliteit door immigranten wordt gepleegd. Wat ik wel beweer is dat zij procentueel oververtegenwoordigd zijn.
pi_160434268
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 09:03 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het is goed hoor. Ik formuleer het wel anders. De partijen die altijd deden alsof het hun hoofdtaak was om de zwakkere Nederlanders te beschermen, dat zelfs tot jankens toe uitte op de tv in het verleden, hebben de zwakkere Nederlander verraden.

(Maar ik blijf erbij dat de VVD een sociaal-democratische partij is.)
Nou ja, dan hebben we behalve de SGP uitsluitend linkse partijen. Logisch dat je dan de schuld van alles blind bij links kunt leggen.

Maar eigenlijk is het dan toch ook wel de schuld van de bevolking. Die heeft tenslotte consequent 148 van de 150 Kamerzetels aan links gegeven. Doet de Libertarische Partij een keer mee, stemt er geen hond op.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 11:03:04 #136
321876 Cherna
Fuck the System
pi_160435245
Het is om je te schamen. Wil je hier het zorgstelsel onder de loep nemen waar iedereen van gebruik moet kunnen maken waar die ook vandaan komt etc dat onnodig duur is moeten er weer vluchtelingen bij betrokken worden en ziet men zorg als een linkse hobby etc. en komen de opmerkingen over en weer. Helaas is de TT daar een gevolg van. Maar een aantal users hebben het hier alleen over het zorgstelsel dat helemaal los staat van alle andere zaken.
pi_160435678
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:32 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wat heeft voor of tegen de EU met links of rechts te maken?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 11:36:24 #138
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_160435723
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:32 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wat heeft voor of tegen de EU met links of rechts te maken?
Zeg ik dat dan?
pi_160435736
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:36 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?
Ja want je noemt het als reden dat de PVV rechtser is dan de VVD.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 11:40:00 #140
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_160435774
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:37 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ja want je noemt het als reden dat de PVV rechtser is dan de VVD.
Nee het feit dat de VVD bakken met geld weggeeft aan de rest van de wereld maakt ze linkser dan de PVV. Dat zei ik.
pi_160435794
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:40 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Nee het feit dat de VVD bakken met geld weggeeft aan de rest van de wereld maakt ze linkser dan de PVV. Dat zei ik.
Blijkbaar weet je niet wat het woord "en" betekent, zodra je een vraag krijgt over wat je schrijft wordt het blijkbaar wat moeilijk om een normaal antwoord te geven.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:25:51 #142
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160436507
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:06 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Inderdaad, dit probleem was ook al gaande voor de "kansarme migranten" en daarnaast komt het uit andere potjes.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160436595
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, dit probleem was ook al gaande voor de "kansarme migranten" en daarnaast komt het uit andere potjes.
Enige nuancering: "kansarme migranten" waren niet zijn eigen woorden (wat ik "aannam"...) maar is een ingezonden stuk in de krant van wakker Nederland.
pi_160437918
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er is toch maar 1 potje? het belastingpotje! waar jou en mijn geld in zit.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_160437961
quote:

[..]

Bron?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:45:44 #146
356891 Abed
hooggeleid
pi_160438004
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:43 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Bron?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)t-60-tot-70-uur-week
Nogsteeds veel ;)
Neem er een voorbeeld aan.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_160439900
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:45 schreef Abed het volgende:

[..]

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)t-60-tot-70-uur-week
Nogsteeds veel ;)
Neem er een voorbeeld aan.
Dit staat in het bericht.
Het filmpje is door het officiële YouTube-kanaal van de minister-president zelf online gezet

Dit komt echter niet van dat kanaal en wat is waar ervan?

NWS / Rutte liegt weer eens over Groene Draeck

Daarbij mag er gejankt worden als men een arbeidsovereenkomst aangegaan wordt, of is aangegaan geworden?
Daarbij als ik die uren zou werken had ik nog steeds dat salaris niet, weet zelfs niet of het een afgesproken salaris is welke deze verkrijgt incl.?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2016 15:34:53 ]
pi_160442205
VVD beleid. Asocialer kán niet meer
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 7 maart 2016 @ 13:13:59 #149
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_160487331
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 09:11 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Gezien het percentage van de immigranten dat van een uitkering leeft denk ik niet dat het een jaar later zou zijn, het zou voorkomen kunnen worden. Vergeet de criminaliteit niet, dat is ook een duur grapje.

Disclaimer: hiermee beweer ik NIET dat alle criminaliteit door immigranten wordt gepleegd. Wat ik wel beweer is dat zij procentueel oververtegenwoordigd zijn.
Japan zit nog veel dieper in de problemen, het krijgen van kinderen is al vrijwel onbetaalbaar en de bedragen om de oudere generatie te onderhouden worden steeds hoger. En hoeveel immigranten kwamen er in Japan binnen vorig jaar? oja, 3. De groei is er op een gegeven moment uit met een krimpende bevolking.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 7 maart 2016 @ 14:29:14 #150
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_160489423
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Japan zit nog veel dieper in de problemen, het krijgen van kinderen is al vrijwel onbetaalbaar en de bedragen om de oudere generatie te onderhouden worden steeds hoger. En hoeveel immigranten kwamen er in Japan binnen vorig jaar? oja, 3. De groei is er op een gegeven moment uit met een krimpende bevolking.
En wat wil je hiermee zeggen? Omdat Japan veel dieper in de schulden zit, en geen ongelimiteerd vluchtelingen toelaat, moeten wij maar doorgaan met het ongelimiteerd toelaten van kansloze immigranten toelaten die ook nog veel crimineler zijn :')

Denk je niet dat Japan nog veel dieper in de problemen zou zitten als zij miljoenen, van de bijstand afhankelijke, immigranten hadden toegelaten?
  maandag 7 maart 2016 @ 14:39:25 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160489622
het zou wat zijn als en paar promille het gehele gezondheidsstelsel zou doen laten klappen... nee het is idd de schuld van de buitenlander...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160490654
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:39 schreef Re het volgende:
het zou wat zijn als en paar promille het gehele gezondheidsstelsel zou doen laten klappen... nee het is idd de schuld van de buitenlander...
Dan ben ik toch een andere mening toebedeelt erover, wiens schuld het is ik weet het niet?

Als ik dit lees en als/of het klopt kan ik me 1 en ander wel voorstellen, maar dat is wat ik denk.
NWS / Mogelijk belangenverstrengeling echtgenoot minister Schippers
  maandag 7 maart 2016 @ 15:37:49 #153
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160491114
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:22 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan ben ik toch een andere mening toebedeelt erover, wiens schuld het is ik weet het niet?

Als ik dit lees en als/of het klopt kan ik me 1 en ander wel voorstellen, maar dat is wat ik denk.
NWS / Mogelijk belangenverstrengeling echtgenoot minister Schippers
er is volgens mij geen land ter wereld waar de gezondheidszorg niet de pan uit pruttelt, links of rechtsom wordt de zorg gewoon duurder en dat ligt niet aan de buitenlander
pi_160491415
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:37 schreef Re het volgende:

[..]

er is volgens mij geen land ter wereld waar de gezondheidszorg niet de pan uit pruttelt, links of rechtsom wordt de zorg gewoon duurder en dat ligt niet aan de buitenlander
Dus je bent het met mij eens dat het niet daaraan ligt wat je eerder schreef?

Waar het aan ligt?
Ik weet het niet het lijkt me wel een bedrijfstak waar niemand zonder kan toch?
En tevens denk ik dat men dan niet naar geld kijkt, of als er zelfs iets afgerekend wordt wat niet klopt?
Regels en controle, meer schrijf ik niet!
NIet alleen regels en maar vanuit gaan dat het zo gaat, weet trouwens niet hoe haasje huppelt hoor.
En of ik het zou willen weten?
  maandag 7 maart 2016 @ 15:54:11 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160491557
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:47 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dus je bent het met mij eens dat het niet daaraan ligt wat je eerder schreef?

Waar het aan ligt?
Ik weet het niet het lijkt me wel een bedrijfstak waar niemand zonder kan toch?
En tevens denk ik dat men dan niet naar geld kijkt, of als er zelfs iets afgerekend wordt wat niet klopt?
Regels en controle, meer schrijf ik niet!
NIet alleen regels en maar vanuit gaan dat het zo gaat, weet trouwens niet hoe haasje huppelt hoor.
En of ik het zou willen weten?
we worden gewoon steeds ouder en daardoor steeds vaker ziek, mensen gaan straks gemiddeld naar 40 jaar ineffectiviteit. Dat opa/oma steeds vaker in zijn/haar stront ligt te creperen heft daarnaast natuurlijk vele oorzaken waaronder bezuinigingen op de verkeerde plekken in de verkeerde lagen met de verkeerde prioriteiten, maar ja, dat is allemaal de schuld van de buitenlanders
pi_160491602
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:54 schreef Re het volgende:

[..]

we worden gewoon steeds ouder en daardoor steeds vaker ziek, mensen gaan straks gemiddeld naar 40 jaar ineffectiviteit. Dat opa/oma steeds vaker in zijn/haar stront ligt te creperen heft daarnaast natuurlijk vele oorzaken waaronder bezuinigingen op de verkeerde plekken in de verkeerde lagen met de verkeerde prioriteiten, maar ja, dat is allemaal de schuld van de buitenlanders
Mijn mening die welke aan het werk geroken hebben die zullen iets ouder worden ja!

In mijn kennisen kring zo als ze hun pensioen krijgen vallen ze dood om!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')