Dit dus !!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Omdat de hardwerkende van nu over 20, 30, 40 jaar hetzelfde staat te wachten misschien? Het was altijd zo goed geregeld, waarom aan afbraak doen?
Lekker kortzichtig lullen altijd. "Ah die kunnen hun eigen boontje wel doppen, toch?" totdat ze zelf in die situatie belanden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen nog minder als wat ze anderen gunnen, daarom wens ik eenieder altijd alles dubbel terug.
Die bedenken zich dan wel om iets negatiefs te gunnen!
Het gaat vrijwel over niets anders. Dus dat klopt niet hoor.quote:
Ik weet niet of je serieus bent, maar voor de vorm;quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:18 schreef gelly het volgende:
Waarom moet de hardwerkende veel belasting betalende Nederlander opdraaien voor linkse hobbies als het wassen van bejaarde konten terwijl er volgens mij niets mis is met het fysiek van zowel de man als de dochter? Dan gaat ie maar niet elke dag naar het cafe of de bingo, en werkt zij maar een dagje minder.
Dacht je nou werkelijk dat het de hele dag zou zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:27 schreef gelly het volgende:
Maar als iemand mij uit kan leggen waarom mevrouw de hele dag verzorgd moet worden terwijl haar man gewoon thuis zit, ik hou me aanbevolen.
Dat wordt nogal duidelijk gemaakt in het artikel inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Misschien zijn de aangehaalde man of dochter evengoed hardwerkende belastingbetalende Nederlanders?
Ook al zou het 1 uur zijn, waarom moet ik voor dat soort linkse hobbies betalen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dacht je nou werkelijk dat het de hele dag zou zijn?
Ik denk maar 1 dagdeel per dag, en dat wordt toch tegenwoordig via de gemeente geregeld of niet?
Even de hele discussie over en omtrent pensioenen weggelaten (want daar komen nog flinke blaren van als je het mij vraagt) mag verzorging voor de benodigde toch wel een basisprincipe zijn. Ook zij (de meesten vermoed ik) hebben gewoon een levenslang hard gewerkt met het oog op de (toen nog) sociale zekerheden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Omdat die uitvreters die nu in de 70 zijn daar zelf voor gezorgd hebben. Na ons de zondvloed. En dan nu over de blaren klagen.
Ja, dat zag niemand aankomen vroeger inderdaad. Dat die hele babyboomgeneratie ooit 70 zou worden met alle bijbehorende kosten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Even de hele discussie over en omtrent pensioenen weggelaten (want daar komen nog flinke blaren van als je het mij vraagt) mag verzorging voor de benodigde toch wel een basisprincipe zijn. Ook zij (de meesten vermoed ik) hebben gewoon een levenslang hard gewerkt met het oog op de (toen nog) sociale zekerheden.
Volgens mij ben je gewoon een troll.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ook al zou het 1 uur zijn, waarom moet ik voor dat soort linkse hobbies betalen?
En dat half Afrika hierheen zou komen ook niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, dat zag niemand aankomen vroeger inderdaad. Dat die hele babyboomgeneratie ooit 70 zou worden met alle bijbehorende kosten.
Ik ben enorm voorstander van prima zorg uit de staatsruif. Als het niet anders kan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een troll.
Fatsoenlijke zorg is gewoon een vorm van beschaving en vooruitgang, zeker in zo'n rijk land als Nederland, en geen 'linkse hobby'.
Heb je er wel eens over nagedacht als je zelf in zo'n situatie zou komen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ook al zou het 1 uur zijn, waarom moet ik voor dat soort linkse hobbies betalen?
Ho ho ho Jij moet helemaal niksquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Voor mij hoef je dat niet hoor, maar dan verwacht ook nooit iets in de toekomst ervan he!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Hoe dan ook zijn het zaken die destijds als zeker en vast zijn gepresenteerd. Je kunt en mag die mensen niet op hun ouwe daggiej dat allemaal ontnemen onder het mom van zoek het maar uit met je bende. We betalen met zijn allen genoeg belasting en premies, dan maar wat minder prominent op het wereldtoneel aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, dat zag niemand aankomen vroeger inderdaad. Dat die hele babyboomgeneratie ooit 70 zou worden met alle bijbehorende kosten.
Nee, hij is echt zo. Met harde hand sinds 2001.quote:
Watquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Had je maar zo staan springen toen je er zag rijden op zo een electroding, welke beter liepen als een bejaard persoon welke zich ervoor schamen deed om zo een ding aan te vragen!
Je denkt dat mevrouw geen zorg krijgt vanwege immigranten?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef ccs het volgende:
[..]
En dat half Afrika hierheen zou komen ook niet?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:34 schreef john2406 het volgende:
Had je maar zo staan springen toen je er zag rijden op zo een electroding, welke beter liepen als een bejaard persoon welke zich ervoor schamen deed om zo een ding aan te vragen!
Dat klopt dan weer wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Je denkt dat mevrouw geen zorg krijgt vanwege immigranten?Wellicht kun je beter aan de bel trekken bij de zorgverzekeraars. Of nog beter, hun lobbybehartiger in den haag: De VVD.
QFTquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Je denkt dat mevrouw geen zorg krijgt vanwege immigranten?Wellicht kun je beter aan de bel trekken bij de zorgverzekeraars. Of nog beter, hun lobbybehartiger in den haag: De VVD.
QFT. Lastige en vooral dure oudjes dienen de hand aan zichzelf te slaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:40 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk dat je nu gewoon pillen van Drion alvast moet uitdelen toch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |