abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160427497
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:23 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Omdat de hardwerkende van nu over 20, 30, 40 jaar hetzelfde staat te wachten misschien? Het was altijd zo goed geregeld, waarom aan afbraak doen?
Dit dus !!
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_160427517
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen nog minder als wat ze anderen gunnen, daarom wens ik eenieder altijd alles dubbel terug.
Die bedenken zich dan wel om iets negatiefs te gunnen!
Lekker kortzichtig lullen altijd. "Ah die kunnen hun eigen boontje wel doppen, toch?" totdat ze zelf in die situatie belanden.
pi_160427523
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:25 schreef ccs het volgende:
daar hoor je bijna niemand over
Het gaat vrijwel over niets anders. Dus dat klopt niet hoor.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_160427548
Maar als iemand mij uit kan leggen waarom mevrouw de hele dag verzorgd moet worden terwijl haar man gewoon thuis zit, ik hou me aanbevolen.
pi_160427554
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:18 schreef gelly het volgende:
Waarom moet de hardwerkende veel belasting betalende Nederlander opdraaien voor linkse hobbies als het wassen van bejaarde konten terwijl er volgens mij niets mis is met het fysiek van zowel de man als de dochter? Dan gaat ie maar niet elke dag naar het cafe of de bingo, en werkt zij maar een dagje minder.
Ik weet niet of je serieus bent, maar voor de vorm;

Misschien zijn de aangehaalde man of dochter evengoed hardwerkende belastingbetalende Nederlanders?

Bovendien is 1 dag per week bijdragen in de zorg nog wat anders dan structureel, dag in dag uit zware zorg leveren. Zeker als dit niet planbare zorg is, zoals naar het toilet brengen of het verschonen van luiers.

Daarnaast moet iedereen tegenwoordig zo ongeveer fulltime werken om de vaste lasten te kunnen blijven bekostigen, en lijkt het me niet goed voor de heilig verklaarde economie als iedereen 1 dag per week minder gaat werken (hoewel, wel goed tegen de werkloosheid).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_160427618
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:27 schreef gelly het volgende:
Maar als iemand mij uit kan leggen waarom mevrouw de hele dag verzorgd moet worden terwijl haar man gewoon thuis zit, ik hou me aanbevolen.
Dacht je nou werkelijk dat het de hele dag zou zijn?

Ik denk maar 1 dagdeel per dag, en dat wordt toch tegenwoordig via de gemeente geregeld of niet?
pi_160427625
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Misschien zijn de aangehaalde man of dochter evengoed hardwerkende belastingbetalende Nederlanders?
Dat wordt nogal duidelijk gemaakt in het artikel inderdaad.

Altijd premies en belastingen betaald en bijgedragen aan de Staat.
pi_160427663
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:29 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dacht je nou werkelijk dat het de hele dag zou zijn?

Ik denk maar 1 dagdeel per dag, en dat wordt toch tegenwoordig via de gemeente geregeld of niet?
Ook al zou het 1 uur zijn, waarom moet ik voor dat soort linkse hobbies betalen?
pi_160427688
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Omdat die uitvreters die nu in de 70 zijn daar zelf voor gezorgd hebben. Na ons de zondvloed. En dan nu over de blaren klagen.
Even de hele discussie over en omtrent pensioenen weggelaten (want daar komen nog flinke blaren van als je het mij vraagt) mag verzorging voor de benodigde toch wel een basisprincipe zijn. Ook zij (de meesten vermoed ik) hebben gewoon een levenslang hard gewerkt met het oog op de (toen nog) sociale zekerheden.
pi_160427756
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Even de hele discussie over en omtrent pensioenen weggelaten (want daar komen nog flinke blaren van als je het mij vraagt) mag verzorging voor de benodigde toch wel een basisprincipe zijn. Ook zij (de meesten vermoed ik) hebben gewoon een levenslang hard gewerkt met het oog op de (toen nog) sociale zekerheden.
Ja, dat zag niemand aankomen vroeger inderdaad. Dat die hele babyboomgeneratie ooit 70 zou worden met alle bijbehorende kosten.
pi_160427792
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Ook al zou het 1 uur zijn, waarom moet ik voor dat soort linkse hobbies betalen?
Volgens mij ben je gewoon een troll.

Fatsoenlijke zorg is gewoon een vorm van beschaving en vooruitgang, zeker in zo'n rijk land als Nederland, en geen 'linkse hobby'.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_160427809
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:31 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, dat zag niemand aankomen vroeger inderdaad. Dat die hele babyboomgeneratie ooit 70 zou worden met alle bijbehorende kosten.
En dat half Afrika hierheen zou komen ook niet?
pi_160427846
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Fatsoenlijke zorg is gewoon een vorm van beschaving en vooruitgang, zeker in zo'n rijk land als Nederland, en geen 'linkse hobby'.
Ik ben enorm voorstander van prima zorg uit de staatsruif. Als het niet anders kan.
pi_160427853
quote:

[..]

Heb je er wel eens over nagedacht als je zelf in zo'n situatie zou komen?
En dat je familie er niet zoveel voor voelt om jouw "bejaarde" kont te wassen.

Dat stoere hardliner gedrag van jou altijd.
pi_160427865
quote:

[..]

Ho ho ho Jij moet helemaal niks :z
Jij mag van mij vandaag nog op het vliegtuig met een door de overheid betaald kaartje naar een onbewoond eiland voor 3 jaar en dan gewoon ff jezelf redden :)
Mensen zo als jij kunnen dat wel :W
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_160427866
quote:

[..]

Voor mij hoef je dat niet hoor, maar dan verwacht ook nooit iets in de toekomst ervan he!

Had je maar zo staan springen toen je er zag rijden op zo een electroding, welke beter liepen als een bejaard persoon welke zich ervoor schamen deed om zo een ding aan te vragen!
pi_160427894
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:31 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoe dan ook zijn het zaken die destijds als zeker en vast zijn gepresenteerd. Je kunt en mag die mensen niet op hun ouwe daggiej dat allemaal ontnemen onder het mom van zoek het maar uit met je bende. We betalen met zijn allen genoeg belasting en premies, dan maar wat minder prominent op het wereldtoneel aanwezig zijn.
pi_160427906
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee, hij is echt zo. Met harde hand sinds 2001.
pi_160427933
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

Had je maar zo staan springen toen je er zag rijden op zo een electroding, welke beter liepen als een bejaard persoon welke zich ervoor schamen deed om zo een ding aan te vragen!
Wat :?
pi_160427954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:32 schreef ccs het volgende:

[..]

En dat half Afrika hierheen zou komen ook niet?
Je denkt dat mevrouw geen zorg krijgt vanwege immigranten? oO< Wellicht kun je beter aan de bel trekken bij de zorgverzekeraars. Of nog beter, hun lobbybehartiger in den haag: De VVD.
pi_160427965
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:34 schreef john2406 het volgende:
Inderdaad.
pi_160427988
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:36 schreef gelly het volgende:

[..]

Je denkt dat mevrouw geen zorg krijgt vanwege immigranten? oO< Wellicht kun je beter aan de bel trekken bij de zorgverzekeraars. Of nog beter, hun lobbybehartiger in den haag: De VVD.
Dat klopt dan weer wel.
pi_160428058
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:36 schreef gelly het volgende:

[..]

QFT
pi_160428113
Ja, je mag hopen dat je meteen dood bent na een hersenbloeding, tegenwoordig.
Ik bedoel toen mijn vader een CVA kreeg in 1993 was er nog wel zorg. Dat was ook heel duur (laatste jaar in 1999 moest ik ca. fl 3.500,- per maand overmaken en er kwamen dan nog variabele kosten iedere maand bij) en zo, en je moest als familielid ook elke dag langs, want anders zat je vader er ook voor schandaal bij, maar goed het was er ten minste nog.
Ik denk dat je nu gewoon pillen van Drion alvast moet uitdelen toch.
I´m back.
pi_160428184
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:40 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk dat je nu gewoon pillen van Drion alvast moet uitdelen toch.
QFT. Lastige en vooral dure oudjes dienen de hand aan zichzelf te slaan.
Ik zie het er nog wel van komen op niet al te lange termijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')