http://www.telegraaf.nl/w(...)ezuinigingen___.htmlquote:De moeder van Nathalie Mendelbaum kan door een zware hersenbloeding niet veel meer zelf. „Tot vorige week ging ze vijf dagen naar de dagopvang, maar dit is door bezuinigingen stopgezet. Voor een verpleeghuis is ze nog niet ’slecht’ genoeg."
De mail van Nathalie Mendelbaum:
Mijn moeder, die 40 jaar als docent heeft gewerkt, is vorig jaar door een ernstige hersenbloeding heel veel lichaamsfuncties verloren. Hoewel ze alles nog meekrijgt, kan ze niet veel meer zelf. Tot vorige week ging ze vijf dagen naar de dagopvang, maar dit is nu door bezuinigingen stopgezet. Mijn 77-jarige vader moet nu hele dagen voor haar zorgen en kan geen kant meer op. Ze is nog niet 'slecht' genoeg voor een verpleeghuis. Altijd premies en belastingen betaald en bijgedragen aan de Staat. En nu heeft ze hulp nodig, is het te duur!
En ondertussen gaan er miljoenen naar kansarme migranten die nog nooit een cent hebben bijgedragen.
Het voelt heel oneerlijk, maar met dat gevoel kan ik niks. Behalve het uit te spreken....
Zo jammer. Potentieel goed topic.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:02 schreef MisterCe het volgende:
En ondertussen gaan er miljoenen naar kansarme migranten
Heb je het tegen mij? Als dat zo is dan zou dat heel raar zijn want het zijn niet mijn woordenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zo jammer. Potentieel goed topic.
Maar alle misstanden zijn blijkbaar misstanden omdat de "miljoenen" tegenwoordig naar "kansarme migranten" vloeien.
Word je niet eens moe van jezelf?
VVD en PVDA bedanktquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:02 schreef MisterCe het volgende:
De moeder van Nathalie Mendelbaum kan door een zware hersenbloeding niet veel meer zelf. „Tot vorige week ging ze vijf dagen naar de dagopvang, maar dit is door bezuinigingen stopgezet. Voor een verpleeghuis is ze nog niet ’slecht’ genoeg."
De mail van Nathalie Mendelbaum:
Mijn moeder, die 40 jaar als docent heeft gewerkt, is vorig jaar door een ernstige hersenbloeding heel veel lichaamsfuncties verloren. Hoewel ze alles nog meekrijgt, kan ze niet veel meer zelf. Tot vorige week ging ze vijf dagen naar de dagopvang, maar dit is nu door bezuinigingen stopgezet. Mijn 77-jarige vader moet nu hele dagen voor haar zorgen en kan geen kant meer op. Ze is nog niet 'slecht' genoeg voor een verpleeghuis. Altijd premies en belastingen betaald en bijgedragen aan de Staat. En nu heeft ze hulp nodig, is het te duur!
En ondertussen gaan er miljoenen naar kansarme migranten die nog nooit een cent hebben bijgedragen.
Het voelt heel oneerlijk, maar met dat gevoel kan ik niks. Behalve het uit te spreken....
http://www.telegraaf.nl/w(...)ezuinigingen___.html
En wat hebben we het toch goed in Nederland.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:14 schreef Montagui het volgende:
Volgens mij moet je toch eerst je eigen zaakjes op orde hebben voordat je je kan bemoeien met anderen? In Nederland hebben we met name in de zorg de zaakjes bij lange na niet op orde blijkt elke dag wel weer.
En dan denk ik dat ik nog niet eens alles hoor, of mee krijg ervan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:14 schreef Montagui het volgende:
Volgens mij moet je toch eerst je eigen zaakjes op orde hebben voordat je je kan bemoeien met anderen? In Nederland hebben we met name in de zorg de zaakjes bij lange na niet op orde blijkt elke dag wel weer.
Met zo'n achternaam heb je volgens mij sowieso genoeg geld om zelf wat te regelen. Joden hebben toch altijd een zakje met goud om de nek hangen?quote:Nathalie Mendelbaum
Dan ook alle door haar afgedragen sociale premies terugstorten op haar rekening.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:18 schreef gelly het volgende:
Waarom moet de hardwerkende veel belasting betalende Nederlander opdraaien voor linkse hobbies als het wassen van bejaarde konten terwijl er volgens mij niets mis is met het fysiek van zowel de man als de dochter? Dan gaat ie maar niet elke dag naar het cafe of de bingo, en werkt zij maar een dagje minder.
Omdat het geld beter kan gaan naar mensen die het echt nodig hebben? Ok.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:20 schreef ccs het volgende:
[..]
Dan ook alle door haar afgedragen sociale premies terugstorten op haar rekening.
Yep met rente!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:20 schreef ccs het volgende:
[..]
Dan ook alle door haar afgedragen sociale premies terugstorten op haar rekening.
Er zijn altijd wel mensen die het geld beter kunnen gebruiken. Dit is gewoon communisme wat je predikt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Omdat het geld beter kan gaan naar mensen die het echt nodig hebben? Ok.
Tering. Over vooroordelen gesproken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Met zo'n achternaam heb je volgens mij sowieso genoeg geld om zelf wat te regelen. Joden hebben toch altijd een zakje met goud om de nek hangen?
Omdat de hardwerkende van nu over 20, 30, 40 jaar hetzelfde staat te wachten misschien? Het was altijd zo goed geregeld, waarom aan afbraak doen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:18 schreef gelly het volgende:
Waarom moet de hardwerkende veel belasting betalende Nederlander opdraaien voor linkse hobbies als het wassen van bejaarde konten terwijl er volgens mij niets mis is met het fysiek van zowel de man als de dochter? Dan gaat ie maar niet elke dag naar het cafe of de bingo, en werkt zij maar een dagje minder.
Ik predik communisme door te stellen dat mensen hun eigen zaakjes moeten regelen als ze daartoe in staat zijn. Ok.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:22 schreef ccs het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die het geld beter kunnen gebruiken. Dit is gewoon communisme wat je predikt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:18 schreef gelly het volgende:
Ik mag toch hopen nog minder als wat ze anderen gunnen, daarom wens ik eenieder altijd alles dubbel terug.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Omdat de hardwerkende van nu over 20, 30, 40 jaar hetzelfde staat te wachten misschien? Het was altijd zo goed geregeld, waarom aan afbraak doen?
Iedereen bralt hier dat moslims op onze uitkeringen af komen, daar hoor je bijna niemand over, maar meneer maakt een opmerking over het Uitverkoren Volk en je staat op je achterste tenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Tering. Over vooroordelen gesproken.
Ik kan een beetje ongenuanceerdheid best waarderen maar jij bent een kampioen.
Nee dat hebben ze niet die wat sinterklaas gespeeld hebben met het geld wat ervoor bedoelt was die hebben dat gedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Omdat die uitvreters die nu in de 70 zijn daar zelf voor gezorgd hebben. Na ons de zondvloed. En dan nu over de blaren klagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |