abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160428212
Ik denk niet dat mevrouw ineens wel zorg krijgt als we geen asielzoeker meer opnemen hoor.

pi_160428309
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:40 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk dat je nu gewoon pillen van Drion alvast moet uitdelen toch.
Dan houdt ik mij vast aanbevolen ervoor, nog voordat ik die pot verder vul!
pi_160428347
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:42 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

QFT. Lastige en vooral dure oudjes dienen de hand aan zichzelf te slaan.
Ik zie het er nog wel van komen op niet al te lange termijn.
Als ik zie hoe hulpbehoevend ouderen tegenwoordig gehouden worden, thuiswonend. Mensen van dezelfde generatie als mijn vader. Mijn vader zou dit jaar 87 geworden zijn.
I´m back.
pi_160428377
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:46 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan houdt ik mij vast aanbevolen ervoor, nog voordat ik die pot verder vul!
Nog voordat ik de pot verder vul? Wat bedoel je daarmee?
I´m back.
pi_160428405
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nog voordat ik de pot verder vul? Wat bedoel je daarmee?
Is jouw AWBZ premie minder geworden?
pi_160428429
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:49 schreef john2406 het volgende:

[..]

Is jouw AWBZ premie minder geworden?
Nee, wrs niet nee.
I´m back.
pi_160428432
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als ik zie hoe hulpbehoevend ouderen tegenwoordig gehouden worden, thuiswonend. Mensen van dezelfde generatie als mijn vader. Mijn vader zou dit jaar 87 geworden zijn.
En nog erger, met droge ogen beweren dat het allemaal wel meevalt en de huidige bezuinigingen noodzakelijk zijn voor het voortbestaan van het zorgstelsel.
pi_160428449
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, wrs niet nee.
Die pot laat ik hem spaarpot noemen die is het wat ik bedoel!
  vrijdag 4 maart 2016 @ 21:52:14 #59
3542 Gia
User under construction
pi_160428518
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:27 schreef gelly het volgende:
Maar als iemand mij uit kan leggen waarom mevrouw de hele dag verzorgd moet worden terwijl haar man gewoon thuis zit, ik hou me aanbevolen.
Mijn vader werd verplicht een dag naar een zorgboerderij te gaan, terwijl hij liever thuis bleef bij mijn moeder. Mijn moeder kan, door een tia, ook niet alles meer zelf. Ze krijgt nu 1 uur en drie kwartier per week hulp. Mijn vader is tgv longontsteking overleden.
Hij wilde niet eens naar een verzorgingstehuis.

Oude mensen uit elkaar halen, dat vind ik onmenselijk.
pi_160428534
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:50 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En nog erger, met droge ogen beweren dat het allemaal wel meevalt en de huidige bezuinigingen noodzakelijk zijn voor het voortbestaan van het zorgstelsel.
Ook dit begrijp ik niet. Ik zeg alleen dat het ongeveer 20 jaar geleden al kostbaar was, maar er nog wel hulp was iig. Tegenwoordig is dat echt op het schandalige af niet meer aanwezig. Ook voor die generatie die na de oorlog hard gewerkt heeft niet. Mijn vader zou 87 geweest zijn, zo ontzettend oud is dat niet, en die mensen moeten het nu maar uit zien te zoeken.
I´m back.
pi_160428557
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:50 schreef john2406 het volgende:

[..]

Die pot laat ik hem spaarpot noemen die is het wat ik bedoel!
Die gaat wel op, dacht ik.
I´m back.
pi_160428606
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Mijn vader werd verplicht een dag naar een zorgboerderij te gaan, terwijl hij liever thuis bleef bij mijn moeder. Mijn moeder kan, door een tia, ook niet alles meer zelf. Ze krijgt nu 1 uur en drie kwartier per week hulp. Mijn vader is tgv longontsteking overleden.
Hij wilde niet eens naar een verzorgingstehuis.

Oude mensen uit elkaar halen, dat vind ik onmenselijk.
Dat sws idd.
I´m back.
pi_160428642
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die gaat wel op, dacht ik.
Als niet dan vindt men nog wel ergens een gaatje of niet?

Ware het niet dat ik van mening ben dat er grof sinterklaas gespeeld is geworden met dat geld, en wat is dan makkelijker controle of alles maar afschaffen met een regeltje erbij of minder?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2016 21:55:47 ]
pi_160428645
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:40 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, je mag hopen dat je meteen dood bent na een hersenbloeding, tegenwoordig.
Ik bedoel toen mijn vader een CVA kreeg in 1993 was er nog wel zorg. Dat was ook heel duur (laatste jaar in 1999 moest ik ca. fl 3.500,- per maand overmaken en er kwamen dan nog variabele kosten iedere maand bij) en zo, en je moest als familielid ook elke dag langs, want anders zat je vader er ook voor schandaal bij, maar goed het was er ten minste nog.
Ik denk dat je nu gewoon pillen van Drion alvast moet uitdelen toch.
Inderdaad eutenasie is nu heel populair de ouderen noemen dat nu Hupakee en weg !!!
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_160428656
pi_160428745
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:55 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Inderdaad eutenasie is nu heel populair de ouderen noemen dat nu Hupakee en weg !!!
Ja, dat krijg je dan. Trieste is dat ik denk dat mijn moeder daarom ook geen behandeling meer wilde hebben tegen kanker en vrij snel gestorven is eind 2014. Ze had ons er niets over medegedeeld ook. Wij werden totaal overrompeld. 3 dagen nadat ik hoorde dat ze erg ziek was, was ze dood. Heb haar niet eens meer gezien.
I´m back.
pi_160428807
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:55 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als niet dan vindt men nog wel ergens een gaatje of niet?

Ware het niet dat ik van mening ben dat er grof sinterklaas gespeeld is geworden met dat geld, en wat is dan makkelijker controle of alles maar afschaffen met een regeltje erbij of minder?
Het is ook volkomen onduidelijk hoe al die geldstromen gaan, overheid is er ook jaren mee bezig om dat duidelijk te maken, steeds weer.
I´m back.
pi_160428811
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook dit begrijp ik niet. Ik zeg alleen dat het ongeveer 20 jaar geleden al kostbaar was, maar er nog wel hulp was iig. Tegenwoordig is dat echt op het schandalige af niet meer aanwezig. Ook voor die generatie die na de oorlog hard gewerkt heeft niet. Mijn vader zou 87 geweest zijn, zo ontzettend oud is dat niet, en die mensen moeten het nu maar uit zien te zoeken.
Kromme VVD-redenatie, die mensen hebben hun nut al gediend en iets waar je geen geld aan kan verdienen is al gauw een linkse hobby.

Het zou me weinig verbazen als de VVD'ers van nu over pakweg 20 jaar allemaal overgestapt zijn naar Henk Krol. Het is gewoon kortetermijndenken van de bovenste plank.
pi_160428841
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:59 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Kromme VVD-redenatie, die mensen hebben hun nut al gediend en iets waar je geen geld aan kan verdienen is al gauw een linkse hobby.

Het zou me weinig verbazen als de VVD'ers van nu over pakweg 20 jaar allemaal overgestapt zijn naar Henk Krol. Het is gewoon kortetermijndenken van de bovenste plank.
Het is idd utilitarisme, wat nut heeft telt mee, wat geen nut heeft niet.
I´m back.
pi_160428936
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
iets waar je geen geld aan kan verdienen is al gauw een linkse hobby
Dat is wel een mooie definitie. Die moeten we onthouden!
Krachtig wapen: Oh! Kan je er geen geld aan verdienen Lullo?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_160429260
gelly ook al rechtsextremist geworden?
Of ben je rechtsextremist als je je wat aantrekt van de zorg, tegenwoordig?
I´m back.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 22:18:04 #73
3542 Gia
User under construction
pi_160429338
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat krijg je dan. Trieste is dat ik denk dat mijn moeder daarom ook geen behandeling meer wilde hebben tegen kanker en vrij snel gestorven is eind 2014. Ze had ons er niets over medegedeeld ook. Wij werden totaal overrompeld. 3 dagen nadat ik hoorde dat ze erg ziek was, was ze dood. Heb haar niet eens meer gezien.
Da's erg. Maar het kan soms zo snel gaan. Wij hebben 3 dagen en nachten gewaakt bij ons pap. Fijn als je dat nog kunt doen. Mijn zussen hebben hem afgelegd, daar waren we allemaal bij. Die grote, sterke vader woog nog maar 45 kilo of zo.

We zijn heel blij dat hij niet in een verpleegtehuis terecht is gekomen, maar te vroeg, eigenlijk, met vrouw en dochters om hem heen, gestorven is.
pi_160429499
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 22:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Da's erg. Maar het kan soms zo snel gaan. Wij hebben 3 dagen en nachten gewaakt bij ons pap. Fijn als je dat nog kunt doen. Mijn zussen hebben hem afgelegd, daar waren we allemaal bij. Die grote, sterke vader woog nog maar 45 kilo of zo.

We zijn heel blij dat hij niet in een verpleegtehuis terecht is gekomen, maar te vroeg, eigenlijk, met vrouw en dochters om hem heen, gestorven is.
Ja, okee, dat is dan wat beter gegaan.
Mijn broer moest ik bellen, moeder ziek. Dag daarna uiteindelijk gebeld, hij zou haar mee naar huis nemen, andere kant van NL. Eerste dag kwamen familieleden op bezoek. Wij zouden dag daarna gaan, om 8 uur telefoon, ze is dood... Maar ze was dus al maanden ziek en ze had het niet verteld. Ik had laatste keer via telefoon begin oktober contact met haar, omdat ons hondje toen was overleden. Eind november was ze dood.
I´m back.
pi_160429779
Hallo zeg, moet dat nou?
Op die manier komt bij mij weer alles boven, ma twee zussen en pa ertussen, allemaal betaald aan AWBZ en nooit ergens van gebruikt gemaakt!

Nou ja die zussen wel in de vorm van morfine, maar dat is toch niet die pot of wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')