SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Haha die vergelijkingquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
zolang ze in saudi-arabië mensen blijven stenigen kunnen wij ook gewoon moslims in de gaskamer stoppen![]()
![]()
ja slaat nergens op idd, net als die van jouquote:Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Waarom haalt niemand Pharkus zijn regel weg? Fight the power en fuck the system ja toch.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
ja ik zat even te denken en dacht ook zoeits maar katten likken zelden tot op de huid dus en dan nog heeft dat ook geen eeuwig effect maar goed leuk praatje welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef Catkiller het volgende: [..] Hoe de neuk kom ik daar dan bij.
Ze hebben een bepaalde proteïne minder dan waardoor die schilvers geen last opleveren.
Ik snap er sowieso geen kut van, volgens mij zit het gewoon bij mensen tussen de oren en is het goede marketing van die Russen.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Dat van mij was geen vergelijking maar even de zaken in perspectief plaatsen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja slaat nergens op idd, net als die van jou![]()
slaat nog steeds nergens opquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat van mij was geen vergelijking maar even de zaken in perspectief plaatsen.Stop the violence
Down with the hate
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:42 schreef Toto69 het volgende:
Ik moest me melden
Middelbare all over agaim![]()
Gelezen?Your beauty never ever scared me.![]()
jonge daar gaat het toch niet omquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja
Ierland is niet hetzelfde land als Noord-IerlandStop the violence
Down with the hate
Ja weet het, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja
Ierland is niet hetzelfde land als Noord-Ierland
Your beauty never ever scared me.![]()
Kan er ook niks aan doen, toch komen er genoeg mensen die echt nergens last van hebben en wel claimen allergisch te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik zat even te denken en dacht ook zoeits maar katten likken zelden tot op de huid dus en dan nog heeft dat ook geen eeuwig effect maar goed leuk praatje welOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
nutteloos autorijden levert per jaar naar schatting zo'n 32000 onvrijwillige abortussen op, doe er maar luchtig overThere's a virus in my system
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:44 schreef PeZu het volgende:
nutteloos autorijden levert per jaar naar schatting zo'n 32000 onvrijwillige abortussen op, doe er maar luchtig over
Stop the violence
Down with the hate
Inderdaad. Ulster Forever!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja
Ierland is niet hetzelfde land als Noord-Ierland![]()
In mijn stad zijn ook wel paar aardige moslims! Maar maak we wel druk wat voor een troep er over een tijdje deze kant op gaat komen!![]()
geerd sc is elders, doeiquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:44 schreef possetje het volgende:
In mijn stad zijn ook wel paar aardige moslims! Maar maak we wel druk wat voor een troep er over een tijdje deze kant op gaat komen!Stop the violence
Down with the hate
ga weg dandyquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:44 schreef possetje het volgende:
In mijn stad zijn ook wel paar aardige moslims! Maar maak we wel druk wat voor een troep er over een tijdje deze kant op gaat komen!![]()
Ja dit vind ik dus niet grappig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:44 schreef PeZu het volgende:
nutteloos autorijden levert per jaar naar schatting zo'n 32000 onvrijwillige abortussen op, doe er maar luchtig over![]()
ja allergieën kunnen ook anders reageren naar gelang hoe goed jij in je vel zit en ook verdwijnen als je ouder word dus kan allemaal kloppenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen, toch komen er genoeg mensen die echt nergens last van hebben en wel claimen allergisch te zijn.
Gewoon naar een dorpje verhuizen en een schutting om je tuin, nergens last vanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:44 schreef possetje het volgende:
In mijn stad zijn ook wel paar aardige moslims! Maar maak we wel druk wat voor een troep er over een tijdje deze kant op gaat komen!Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
baby'squote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grappen maken over dode babies gaat me net iets te ver.Stop the violence
Down with the hate
ik ook niet, dat is moord.quote:There's a virus in my system
Al die hartaanvallen die je aan het veroorzaken bent nu, en ze kunnen niet met elkaar een noodoverleg voeren omdat hun topic dicht is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al die hartaanvallen die je aan het veroorzaken bent nu, en ze kunnen niet met elkaar een noodoverleg voeren omdat hun topic dicht is.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al die hartaanvallen die je aan het veroorzaken bent nu, en ze kunnen niet met elkaar een noodoverleg voeren omdat hun topic dicht is.
Stop the violence
Down with the hate
ik maak geen grap over dode babies... walgelijke insinuatie zegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grappen maken over dode babies gaat me net iets te ver.There's a virus in my system
Jij bent walgelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik maak geen grap over dode babies... walgelijke insinuatie zeg![]()
Die stok in Noord Ierland leggen, vind ik nog te dichtbij"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
aah je wordt persoonlijk, zo schattig dat je denkt dat iets van je zegt ook maar enige impact heeftquote:
Ik zou de stok lekker een maandje houden, of losgeld vragen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:50 schreef Remqo het volgende:
Die stok in Noord Ierland leggen, vind ik nog te dichtbij![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:50 schreef Remqo het volgende:
Die stok in Noord Ierland leggen, vind ik nog te dichtbij
gwn in de marianentrog tyfenStop the violence
Down with the hate
Zou wel baas zijn als Fien vervolgens met de auto daarheen knalt via een veerpond om hem te halen.Your beauty never ever scared me.![]()
Of aan André Kuipers meegeven als hij weer naar ISS gaat, en dan lachen op de videobeelden: "kijk, hier issie"quote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
ik zie dat mens er nog voor aan ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel baas zijn als Fien vervolgens met de auto daarheen knalt via een veerpond om hem te halen.
Stop the violence
Down with the hate
aan een boei had ik een keer voorgesteld maar het werd een vuilnisbak op een pier in zeeland waar een webcam op stond zo konden we de stokhaler zienquote:
Denk niet dat die nog bij water in de buurt durft te komen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel baas zijn als Fien vervolgens met de auto daarheen knalt via een veerpond om hem te halen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk niet dat die nog bij water in de buurt durft te komen.![]()
Stop the violence
Down with the hate
En dan nog links verder rijdenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel baas zijn als Fien vervolgens met de auto daarheen knalt via een veerpond om hem te halen."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Of een andere FOK!stok zoekende persoon. Gewoon even weekendje Noord Ierland om de stok te halen.Your beauty never ever scared me.![]()
Wel toewijding zou dat zijn, kunnen wij nog wat van leren. Wij zijn te lui om verder dan het huis van de buren te kijken voor dat ding.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:54 schreef Catkiller het volgende:
Wel toewijding zou dat zijn, kunnen wij nog wat van leren. Wij zijn te lui om verder dan het huis van de buren te kijken voor dat ding.
reed van een dijk af redelijk bij het water, auto totaal loss om de stok te halen en ze kan niet zwemmenquote:There's a virus in my system
ik wilde zeggen dat wij gewoon een leven hebben maar dat gelooft niemand natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:54 schreef Catkiller het volgende:
Wel toewijding zou dat zijn, kunnen wij nog wat van leren. Wij zijn te lui om verder dan het huis van de buren te kijken voor dat ding.Stop the violence
Down with the hate
LOL watquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
reed van een dijk af redelijk bij het water, auto totaal loss om de stok te halen en ze kan niet zwemmen
Link![]()
Zeg gewoon dat we betere dingen te doen hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat wij gewoon een leven hebben maar dat gelooft niemand natuurlijkOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Nope.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat wij gewoon een leven hebben maar dat gelooft niemand natuurlijkYour beauty never ever scared me.![]()
Stop the violence
Down with the hate
Duur grapje zo'n FOK!stok.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #191 Beemte (Goitske)Your beauty never ever scared me.![]()
yyquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #191 Beemte (Goitske)![]()
geen grap stond zelfs op nieuwssites alles, zelf gefilmd met haar dashcam ook nog...quote:There's a virus in my system
Stop the violence
Down with the hate
Oké. Echt een duur grapje die FOK!stok.quote:En ga er ook niks meer voor terugkrijgen.Your beauty never ever scared me.![]()
Klein filmpje van een baby haai die uit zijn aquarium is gesprongen!
https://www.facebook.com/OceanReality/videos/1608773386012523/![]()
oké leuk niet gekliktquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:58 schreef possetje het volgende:
https://www.facebook.com/OceanReality/videos/1608773386012523/Stop the violence
Down with the hate
Ook nog nep...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:58 schreef possetje het volgende:
https://www.facebook.com/OceanReality/videos/1608773386012523/![]()
is gefilmd toch kan niet hoorquote:
Poepluiers midden in de nacht zijn een bitch[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Vooral voor je moeder denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:01 schreef Zaktabak het volgende:
Poepluiers midden in de nacht zijn een bitch![]()
Niet gekliktquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
https://www.facebook.com/(...)27505621361/?fref=nf
Wat een idiotie, is dit in Nederland ook zo?![]()
Wow eerste keer ooit volgens mij dat ik om een post van Jimmy moest lachenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
alleen voor wiskunde junkies intressant haha!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
Wat een idiotie, is dit in Nederland ook zo?![]()
Weet niet of dat zo is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:05 schreef possetje het volgende:
[..]
alleen voor wiskunde junkies intressant haha!![]()
zieke burn deze, lastig hard met een gouden randje, brapquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow eerste keer ooit volgens mij dat ik om een post van Jimmy moest lachen
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #191 Beemte (Goitske)
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Heb jij foto's van Meloewa dr tieten voor mij??quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
i Top 100 van donderdag 3 maart 2016
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 292 JimmyDean
haha kijk deze levenloze nerdStop the violence
Down with the hate
hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
i Top 100 van donderdag 3 maart 2016
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 292 JimmyDean
haha kijk deze levenloze nerd![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij foto's van Meloewa dr tieten voor mij??
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
kutquote:Stop the violence
Down with the hate
![]()
Top 100 aantal eerste plaats van 01-01-2016 t/m 04-03-2016
nr / aantal eerste plaatsen / hoogste aantal posts / gebruiker
01 9 672 Calcio
02 8 423 Insomnia_
03 5 456 Ajacied422
03 5 393 TARDIS.
05 4 566 Urb
06 3 348 Crip
07 2 483 knokkels
07 2 454 haags_kwartiertje
07 2 415 deadprez
07 2 488 Vanillekwark
07 2 402 HPLC
07 2 366 Molo
07 2 351 JimmyDean![]()
wees blijquote:Stop the violence
Down with the hate
dank voor deze pijnlijke confrontatiequote:Stop the violence
Down with the hate
Boven de 10 per dag komen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
echt onnodig gemeen van hem, harteloos zwartgallig je op je cijfers pakken, bah.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
dank voor deze pijnlijke confrontatie
echt he kut jimmyquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt onnodig gemeen van hem, harteloos zwartgallig je op je cijfers pakken, bah.Stop the violence
Down with the hate
gezelligquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:20 schreef JimmyDean het volgende:
http://nos.nl/artikel/209(...)rnwapens-gereed.htmlStop the violence
Down with the hate
Op revleft zijn er mensen die Noord-Korea een fantastisch land vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:20 schreef JimmyDean het volgende:
http://nos.nl/artikel/209(...)rnwapens-gereed.htmlAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Zijn de nakomelingen van die treurige sukkels die tripjes naar Albanië organiseerden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op revleft zijn er mensen die Noord-Korea een fantastisch land vinden.![]()
deze sneuheid spreekt niet in je voordeel hoor pfannekuchequote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:19 schreef JimmyDean het volgende:
Ik dacht eerst dat PeZu een chick was, nu ik weet dat dat niet zo is kan ik hem onbeschaamd haten.There's a virus in my system
Ik ben aardiger tegen vrouwen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze sneuheid spreekt niet in je voordeel hoor pfannekuche![]()
denk het ook niet, dat kereltje geniet veel te veel van zijn rijkeluisleventjequote:Stop the violence
Down with the hate
ja ik heb het gemerkt jaquote:There's a virus in my system
Ga je debat kijken nu?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien, bekijk het morgen wel.![]()
Ik moet zeggen dat de debatten me iets minder boein op moment.quote:
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
wrom?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de debatten me iets minder boein op moment.![]()
van 3 tot 5 ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tot hoelaat duurt het debat? was aan het slapen maar ben wakker geworden.![]()
Rubio heeft nog een kans.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Shillary en Trump gaat toch pakken.![]()
Dat is eigenlijk best wel creatiefquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
https://www.facebook.com/(...)27505621361/?fref=nf
Wat een idiotie, is dit in Nederland ook zo?Gewoon dat hele aftrekken skippen en alleen maar optellen
![]()
![]()
Haha jij bent workaholic.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga voortaan om half 11 slapen. Was 7.15u op mn werk![]()
ik was hier ook om 7:15quote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga voortaan om half 11 slapen. Was 7.15u op mn werk
toch pas om 00:00 in bed
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ik nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hoor, moet eigk 7u beginnen. Kan vandaag om 15.30 u weekend vieren
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
waarom?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja eigk moet ik nog 2 uur inhalen dus missch blijf ik langer.
een dag eerder weg gegaan? verslapen?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Eerder weggegaan. Had geen zin.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom?
een dag eerder weg gegaan? verslapen?![]()
soms wil ik ook wel flexibele werktijdenquote:
werk je in de bouw dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga voortaan om half 11 slapen. Was 7.15u op mn werk
Er wordt bijgehouden idd. Dat is toch overal zo als je flexibele tijden hebt?quote:
Vind het fantastisch. Kan spelen met mijn tijden.![]()
gezellig voor je collega'squote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Bij mij wordt niks bijgehouden eigenlijk. Heb de afspraak dat ik minstens 8 uur per dag werk, is verder m'n eigen verantwoordelijkheid en wordt beoordeeld op het werk dat ik aflever. Best relaxed.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er wordt bijgehouden idd. Dat is toch overal zo als je flexibele tijden hebt?
Vind het fantastisch. Kan spelen met mijn tijden.![]()
ah, braddie deed weer een braddietje vannacht zie ik
Jij leest dat allemaal terug?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:27 schreef gianni61 het volgende:
ah, braddie deed weer een braddietje vannacht zie ik![]()
Inb4 PeZu dat je nu loopt te pochen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Bij mij wordt niks bijgehouden eigenlijk. Heb de afspraak dat ik minstens 8 uur per dag werk, is verder m'n eigen verantwoordelijkheid en wordt beoordeeld op het werk dat ik aflever. Best relaxed.![]()
had het eigenlijk vannacht al gezien, dus wilde het topic terugzoeken, maar huge heeft er een slotje op gegooidquote:
als dat joch nou gewoon lemonparty, goatse en tubgirls zou posten gaf 'ie nog wat daadkracht aan z'n verhalen én zou het publiek vermaakt zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had het eigenlijk vannacht al gezien, dus wilde het topic terugzoeken, maar huge heeft er een slotje op gegooid![]()
Vriend je bent weer terugquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:32 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een ramp, nu gaat hij nog meer de weg op.
Rip in vrede voor de nabestaanden alvast..
![]()
Dat kan hier niet. Bepaalde mensen sjoemelen met de tijden. Je hebt hier verschillende punten waarbij je in en uitklokt. Als het punt waarbij je einde werktijd aangeeft niet matcht met wanneer je het gebouw verlaat heb je een probleem al.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Bij mij wordt niks bijgehouden eigenlijk. Heb de afspraak dat ik minstens 8 uur per dag werk, is verder m'n eigen verantwoordelijkheid en wordt beoordeeld op het werk dat ik aflever. Best relaxed.
Mensen die niet in- of uitklokken zijn managers.![]()
Wat deed hijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had het eigenlijk vannacht al gezien, dus wilde het topic terugzoeken, maar huge heeft er een slotje op gegooid![]()
zoals altijd: zeggen dat hij weg gaat en nooit meer terug komtquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Maar jij hebt dan weer geen tijdschrijf systeem denk ik? Dat is helemaal afzien ;squote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kan hier niet. Bepaalde mensen sjoemelen met de tijden. Je hebt hier verschillende punten waarbij je in en uitklokt. Als het punt waarbij je einde werktijd aangeeft niet matcht met wanneer je het gebouw verlaat heb je een probleem al.
Mensen die niet in- of uitklokken zijn managers..
![]()
hij is de messiasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals altijd: zeggen dat hij weg gaat en nooit meer terug komt
hoewel zelfs het meest stevige kruis nog zou bezwijken onder zijn massa![]()
men denkt ook vaker dat zijn twingo is verlaagd..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:37 schreef zeer het volgende:
[..]
hij is de messias
hoewel zelfs het meest stevige kruis nog zou bezwijken onder zijn massaReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
alleen aan de linker kant ja ;squote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
men denkt ook vaker dat zijn twingo is verlaagd..![]()
air ride, helemaal hipquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Vroeger had ik werk waarbij ik mijn werk deed per project. Wat een hel man. Uur bezig met je timesheetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer geen tijdschrijf systeem denk ik? Dat is helemaal afzien ;s.
![]()
![]()
Waarom nu weerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals altijd: zeggen dat hij weg gaat en nooit meer terug komt![]()
ik hoef alleen in en uit te klokken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vroeger had ik werk waarbij ik mijn werk deed per project. Wat een hel man. Uur bezig met je timesheet
en in een excel lijstje houd ik bij op welke projecten ik werkReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
te grote stempel achtergelaten op het net, baan verloren door zijn flapuit gedrag, dit dat zus zo, maar ja het kwaad is al lang lang geschiedquote:There's a virus in my system
Ben juist jaloers op hem. Gewoon die wajongleef leven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel wel mee met Brad. Denk dat hij wat instabiel is.![]()
![]()
bij zn volgende account is het misschien een goed idee om niet zn voornaam er in te verwerken en zn foto er bij te zetten..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
te grote stempel achtergelaten op het net, baan verloren door zijn flapuit gedrag, dit dat zus zo, maar ja het kwaad is al lang lang geschiedReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
wajong is geen vetpot.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben juist jaloers op hem. Gewoon die wajongleef leven.
alhoewel.. vet..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Als je blij bent post je hier toch nooit? Dacht dat het goed met je ging aangezien je er zo weinig was de laatste tijdtijd.quote:![]()
![]()
zijn postgedrag herken je heel snelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij zn volgende account is het misschien een goed idee om niet zn voornaam er in te verwerken en zn foto er bij te zetten..There's a virus in my system
Wel als je bijna kosteloos bij je moeder woont.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wajong is geen vetpot.
alhoewel.. vet..![]()
maar een paar euro voor een potje muurvuller en een rolletje behang kunnen er niet van afquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel als je bijna kosteloos bij je moeder woont.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
is maar een schuur manquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar een paar euro voor een potje muurvuller en een rolletje behang kunnen er niet van afMillions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
wat dan ga je dan aardiger doen?quote:There's a virus in my system
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:14 schreef Oberkullie het volgende:
Wowwow ben gisteren echt om 18.30 in slaap gevallen nu pas wakker
wilde stapnacht gehad?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Had die nacht ervoor bijna niet geslapen. Maar was overdag helemaal niet moe ofzo
Mmg kan er prima van leven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wajong is geen vetpot.
alhoewel.. vet..![]()
aah je hecht dus super veel waarde aan leven in zichzelfquote:
Ja #stopabortus #voerdedoodstrafinquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah je hecht dus super veel waarde aan leven in zichzelf
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2016 09:33:13 ]![]()
In de krant...
Hop is op.
Stadswachten krijgen wapenstok.
'k zou niet weten wat ik erger vind.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
stadswacht met stok, hop groeit wel weerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
In de krant...
Hop is op.
'k zou niet weten wat ik erger vind.There's a virus in my system
oke.quote:
was het leuk in berlijn?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hmja, zit wat in. Eigenlijk wel bizar dat men mensen die te dom zijn om te poepen uitrusten met wapens.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
stadswacht met stok, hop groeit wel weerBen je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
brouwerij hier in het dorp heeft zn eigen hop plantage.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
In de krant...
Hop is op.
'k zou niet weten wat ik erger vind.
niks aan het handje
wanneer ga je hier eens iets aan veranderen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zelfde als altijd. Ik vind het leven niet zinvolReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Zodra ik dat zinvol vind. (Nooit)quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:18 schreef gianni61 het volgende:P
[..]
wanneer ga je hier eens iets aan veranderen?![]()
maar zo blijf je ongelukkig, sg'tjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zodra ik dat zinvol vind. (Nooit)
Misschien heb je te weinig om handen. Is een studiereis niets voor je? Ik vond dat erg tof op jouw leeftijd. Nieuwe indrukken, andere culturen...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zelfde als altijd. Ik vind het leven niet zinvolBen je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Goed voor elkaar dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brouwerij hier in het dorp heeft zn eigen hop plantage.
niks aan het handjeBen je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Maak het dan zinvol.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zelfde als altijd. Ik vind het leven niet zinvol![]()
dat vindt ze niet zinvolquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
SG het leven is ook niet zinvol maar waarom zou je er dan juist niet van genieten, het is toch zo voorbij.![]()
Ik vind het leven an sich niet zinvol. Ik snap ook niet hoe anderen het wel zinvol kunnen vinden.
Als ik iets leuks doe, dan denk ik voor korte tijd even 'ok leuk' en daarna denk ik weer; waarom de fuck zou ik gelukkig moeten zijn in een maatschappij waar we geacht worden te werken tot onze dood.![]()
pessimistquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind het leven an sich niet zinvol. Ik snap ook niet hoe anderen het wel zinvol kunnen vinden.
Als ik iets leuks doe, dan denk ik voor korte tijd even 'ok leuk' en daarna denk ik weer; waarom de fuck zou ik gelukkig moeten zijn in een maatschappij waar we geacht worden te werken tot onze dood.
Op naar de volgende om af te zeiken? Deze sc is door en door verrot.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:27 schreef Oberkullie het volgende:
sg gespot. Is het uit met haar denkbeeldige vriend?Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
sg kan wel tegen een geintjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Op naar de volgende om af te zeiken? Deze sc is door en door verrot.
Ik herken dit wel een beetjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
Als ik iets leuks doe, dan denk ik voor korte tijd even 'ok leuk' en daarna denk ik weer; waarom de fuck zou ik gelukkig moeten zijn in een maatschappij waar we geacht worden te werken tot onze dood.![]()
Verdrink je niet in je eigen sop?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:33 schreef Oberkullie het volgende:
Omg er is een film met Ryan Gosling EN Bradley Cooper![]()
als je er zo over nadenken heeft geen enkel leven zinquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Heeft het toch ook niet. Je leeft, hebt een beetje lol (als het goed is) en dan ga je het hoekje om.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je er zo over nadenken heeft geen enkel leven zin
Over miljarden jaren bestaat de aarde misschien helemaal niet meer![]()
Sja, ik vind het leven ook niet echt zinvol, maar moet dat dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
Als ik iets leuks doe, dan denk ik voor korte tijd even 'ok leuk' en daarna denk ik weer; waarom de fuck zou ik gelukkig moeten zijn in een maatschappij waar we geacht worden te werken tot onze dood.
Het grootste goed dat ik ken is voor mij reizen en wonen/werken in het buitenland. Dat is voor iedereen wellicht anders, maar ik ben inmiddels weer bezig met te verkassen naar het noorden.
Zulke dingen kosten initieel geld natuurlijk, maar voor jongeren zijn er subsidies mogelijk. Ik heb daar zelf destijds ook gebruik van gemaakt. Tegenwoordig is er het erasmus+-project. http://www.erasmusplus.nl/ Kan geen kwaad eens te gaan kijken.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
wat? Ik wil gewoon dat je goed op jezelf letquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow doe normaal man deze sc is echt naar![]()
klopt, je moet er ook maar het beste van maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heeft het toch ook niet. Je leeft, hebt een beetje lol (als het goed is) en dan ga je het hoekje om.
Over miljarden jaren bestaat de aarde misschien helemaal niet meer
en dat boeit me niet, tegen die tijd ben ik allang opgestookt en mn as uitgestrooid.katten zijn ook gewoon vreselijke wezensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
En mijn kat doet ook nog lelijk tegen me![]()
En lukt het al een beetje met jouw collega?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:27 schreef Oberkullie het volgende:
sg gespot. Is het uit met haar denkbeeldige vriend?![]()
Ze hadden elkaar gisteren nog aangekekenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En lukt het al een beetje met jouw collega?![]()
Wij, vechten, 11:00 Rotterdamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat? Ik wil gewoon dat je goed op jezelf let![]()
tis, kwart voor elf mensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga naar r&p ofzo met jullie levensvragen wat is dit het is nog te vroeg hiervoor
disclaimer: ik wil opso niet afzeiken
opso is als de dochter die ik nooit heb gehad
en nooit wildeReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Heb vakantiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En lukt het al een beetje met jouw collega?![]()
JA DUS? ik heb vakantiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis, kwart voor elf mens
disclaimer: ik wil opso niet afzeiken
opso is als de dochter die ik nooit heb gehad
en nooit wilde
Heuehuaheu dochter die je nooit hebt gehad en nooit wilde heee ik zag het wel![]()
![]()
doe normaal, trutquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
mcgrath bumpt je zo omver met zijn dikke reet![]()
"Onzelf zoeken" aka vol laten blaffen door mede toeristen en de locals ja echt kan je net zo goed tijdelijk werken op de wallen wel minder tropisch enzo hahahaha snapjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:44 schreef Oberkullie het volgende:
Sg zullen we samen gaan backpacken in Azie en Australie om onszelf te zoeken![]()
Ik ga echt niet maar Aziëquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:44 schreef Oberkullie het volgende:
Sg zullen we samen gaan backpacken in Azie en Australie om onszelf te zoeken![]()
![]()
wat zag jij dan, he?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA DUS? ik heb vakantie
Heuehuaheu dochter die je nooit hebt gehad en nooit wilde heee ik zag het wel
Hoeveel milliseconden?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze hadden elkaar gisteren nog aangekeken![]()
Och och stoer van je meidquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Azie zou jou ook niet willen don't worry bby.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Azie zou jou ook niet willen don't worry bby.quote:![]()
wauw, doe niet zo naarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Onzelf zoeken" aka vol laten blaffen door mede toeristen en de locals ja echt kan je net zo goed tijdelijk werken op de wallen wel minder tropisch enzo hahahaha snapje
deze sc is door en door verrot
hahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, doe niet zo naar
deze sc is door en door verrot![]()
![]()
Vind het wel meevallen hoor. Dat schelden is maar een grapje, toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, doe niet zo naar
deze sc is door en door verrot![]()
![]()
Och och stoer van je meidquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, jij moet echt normaal gaan doen tegen opso.![]()
Trutquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen hoor. Dat schelden is maar een grapje, toch?![]()
Jullie moeten allemaal normaal gaan doen stelletje paupersquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
White knight gespot, probeer je in haar depressieve broekje te komen?![]()
Jij bent wel een beetje van de thuglife geworden he sinds je uit de fokjilla bent ik vond je voor je ban leuker, fakegangsterquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jullie moeten allemaal normaal gaan doen stelletje paupers![]()
ja, maar ja, niet iedereen weet datquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen hoor. Dat schelden is maar een grapje, toch?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
in ieder geval qua uiterlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:50 schreef McGrath het volgende:
Ik vind supergirl anders ook best een leuk persoon. Vele malen leuker dan Fylax.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja man, met z'n allen vanillekwark achterna.![]()
![]()
als jullie zoeken dan ga ik jullie vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:44 schreef Oberkullie het volgende:
en als jij het vindt, mag je het houden toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als jullie zoeken dan ga ik jullie vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |