Ik herken dit wel een beetjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind het leven an sich niet zinvol. Ik snap ook niet hoe anderen het wel zinvol kunnen vinden.
Als ik iets leuks doe, dan denk ik voor korte tijd even 'ok leuk' en daarna denk ik weer; waarom de fuck zou ik gelukkig moeten zijn in een maatschappij waar we geacht worden te werken tot onze dood.
Verdrink je niet in je eigen sop?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:33 schreef Oberkullie het volgende:
Omg er is een film met Ryan Gosling EN Bradley Cooper
als je er zo over nadenken heeft geen enkel leven zinquote:
Heeft het toch ook niet. Je leeft, hebt een beetje lol (als het goed is) en dan ga je het hoekje om.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je er zo over nadenken heeft geen enkel leven zin
Sja, ik vind het leven ook niet echt zinvol, maar moet dat dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind het leven an sich niet zinvol. Ik snap ook niet hoe anderen het wel zinvol kunnen vinden.
Als ik iets leuks doe, dan denk ik voor korte tijd even 'ok leuk' en daarna denk ik weer; waarom de fuck zou ik gelukkig moeten zijn in een maatschappij waar we geacht worden te werken tot onze dood.
wat? Ik wil gewoon dat je goed op jezelf letquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow doe normaal man deze sc is echt naar
klopt, je moet er ook maar het beste van maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heeft het toch ook niet. Je leeft, hebt een beetje lol (als het goed is) en dan ga je het hoekje om.
Over miljarden jaren bestaat de aarde misschien helemaal niet meer
katten zijn ook gewoon vreselijke wezensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
En mijn kat doet ook nog lelijk tegen me![]()
![]()
En lukt het al een beetje met jouw collega?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:27 schreef Oberkullie het volgende:
sg gespot. Is het uit met haar denkbeeldige vriend?
Ze hadden elkaar gisteren nog aangekekenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En lukt het al een beetje met jouw collega?
Wij, vechten, 11:00 Rotterdamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat? Ik wil gewoon dat je goed op jezelf let
tis, kwart voor elf mensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga naar r&p ofzo met jullie levensvragen wat is dit het is nog te vroeg hiervoor
Heb vakantiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En lukt het al een beetje met jouw collega?
JA DUS? ik heb vakantiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis, kwart voor elf mens
disclaimer: ik wil opso niet afzeiken
opso is als de dochter die ik nooit heb gehad
en nooit wilde
doe normaal, trutquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
mcgrath bumpt je zo omver met zijn dikke reet
"Onzelf zoeken" aka vol laten blaffen door mede toeristen en de locals ja echt kan je net zo goed tijdelijk werken op de wallen wel minder tropisch enzo hahahaha snapjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:44 schreef Oberkullie het volgende:
Sg zullen we samen gaan backpacken in Azie en Australie om onszelf te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |