stadswacht met stok, hop groeit wel weerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
In de krant...
Hop is op.
Stadswachten krijgen wapenstok.
'k zou niet weten wat ik erger vind.
oke.quote:
Hmja, zit wat in. Eigenlijk wel bizar dat men mensen die te dom zijn om te poepen uitrusten met wapens.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
stadswacht met stok, hop groeit wel weer
brouwerij hier in het dorp heeft zn eigen hop plantage.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
In de krant...
Hop is op.
Stadswachten krijgen wapenstok.
'k zou niet weten wat ik erger vind.
wanneer ga je hier eens iets aan veranderen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zelfde als altijd. Ik vind het leven niet zinvol
Zodra ik dat zinvol vind. (Nooit)quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:18 schreef gianni61 het volgende:P
[..]
wanneer ga je hier eens iets aan veranderen?
maar zo blijf je ongelukkig, sg'tjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zodra ik dat zinvol vind. (Nooit)
Misschien heb je te weinig om handen. Is een studiereis niets voor je? Ik vond dat erg tof op jouw leeftijd. Nieuwe indrukken, andere culturen...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Goed voor elkaar dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brouwerij hier in het dorp heeft zn eigen hop plantage.
niks aan het handje
Maak het dan zinvol.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat vindt ze niet zinvolquote:
pessimistquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind het leven an sich niet zinvol. Ik snap ook niet hoe anderen het wel zinvol kunnen vinden.
Als ik iets leuks doe, dan denk ik voor korte tijd even 'ok leuk' en daarna denk ik weer; waarom de fuck zou ik gelukkig moeten zijn in een maatschappij waar we geacht worden te werken tot onze dood.
Op naar de volgende om af te zeiken? Deze sc is door en door verrot.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:27 schreef Oberkullie het volgende:
sg gespot. Is het uit met haar denkbeeldige vriend?
sg kan wel tegen een geintjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Op naar de volgende om af te zeiken? Deze sc is door en door verrot.
Ik herken dit wel een beetjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind het leven an sich niet zinvol. Ik snap ook niet hoe anderen het wel zinvol kunnen vinden.
Als ik iets leuks doe, dan denk ik voor korte tijd even 'ok leuk' en daarna denk ik weer; waarom de fuck zou ik gelukkig moeten zijn in een maatschappij waar we geacht worden te werken tot onze dood.
Verdrink je niet in je eigen sop?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:33 schreef Oberkullie het volgende:
Omg er is een film met Ryan Gosling EN Bradley Cooper
als je er zo over nadenken heeft geen enkel leven zinquote:
Heeft het toch ook niet. Je leeft, hebt een beetje lol (als het goed is) en dan ga je het hoekje om.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je er zo over nadenken heeft geen enkel leven zin
Sja, ik vind het leven ook niet echt zinvol, maar moet dat dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
wat? Ik wil gewoon dat je goed op jezelf letquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow doe normaal man deze sc is echt naar
klopt, je moet er ook maar het beste van maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heeft het toch ook niet. Je leeft, hebt een beetje lol (als het goed is) en dan ga je het hoekje om.
Over miljarden jaren bestaat de aarde misschien helemaal niet meer
katten zijn ook gewoon vreselijke wezensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
En mijn kat doet ook nog lelijk tegen me![]()
![]()
En lukt het al een beetje met jouw collega?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:27 schreef Oberkullie het volgende:
sg gespot. Is het uit met haar denkbeeldige vriend?
Ze hadden elkaar gisteren nog aangekekenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En lukt het al een beetje met jouw collega?
Wij, vechten, 11:00 Rotterdamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat? Ik wil gewoon dat je goed op jezelf let
tis, kwart voor elf mensquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga naar r&p ofzo met jullie levensvragen wat is dit het is nog te vroeg hiervoor
Heb vakantiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En lukt het al een beetje met jouw collega?
JA DUS? ik heb vakantiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis, kwart voor elf mens
disclaimer: ik wil opso niet afzeiken
opso is als de dochter die ik nooit heb gehad
en nooit wilde
doe normaal, trutquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
mcgrath bumpt je zo omver met zijn dikke reet
"Onzelf zoeken" aka vol laten blaffen door mede toeristen en de locals ja echt kan je net zo goed tijdelijk werken op de wallen wel minder tropisch enzo hahahaha snapjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:44 schreef Oberkullie het volgende:
Sg zullen we samen gaan backpacken in Azie en Australie om onszelf te zoeken
Ik ga echt niet maar Aziëquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:44 schreef Oberkullie het volgende:
wat zag jij dan, he?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA DUS? ik heb vakantie
Heuehuaheu dochter die je nooit hebt gehad en nooit wilde heee ik zag het wel
Hoeveel milliseconden?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze hadden elkaar gisteren nog aangekeken
Och och stoer van je meidquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Azie zou jou ook niet willen don't worry bby.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Azie zou jou ook niet willen don't worry bby.
quote:
wauw, doe niet zo naarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Onzelf zoeken" aka vol laten blaffen door mede toeristen en de locals ja echt kan je net zo goed tijdelijk werken op de wallen wel minder tropisch enzo hahahaha snapje
hahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, doe niet zo naar
deze sc is door en door verrot
Vind het wel meevallen hoor. Dat schelden is maar een grapje, toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, doe niet zo naar
deze sc is door en door verrot
Och och stoer van je meidquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, jij moet echt normaal gaan doen tegen opso.
Trutquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen hoor. Dat schelden is maar een grapje, toch?
Jullie moeten allemaal normaal gaan doen stelletje paupersquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
White knight gespot, probeer je in haar depressieve broekje te komen?
Jij bent wel een beetje van de thuglife geworden he sinds je uit de fokjilla bent ik vond je voor je ban leuker, fakegangsterquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jullie moeten allemaal normaal gaan doen stelletje paupers
ja, maar ja, niet iedereen weet datquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen hoor. Dat schelden is maar een grapje, toch?
in ieder geval qua uiterlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:50 schreef McGrath het volgende:
Ik vind supergirl anders ook best een leuk persoon. Vele malen leuker dan Fylax.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja man, met z'n allen vanillekwark achterna.
als jullie zoeken dan ga ik jullie vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:44 schreef Oberkullie het volgende:
en als jij het vindt, mag je het houden toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als jullie zoeken dan ga ik jullie vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |