stadswacht met stok, hop groeit wel weerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
In de krant...
Hop is op.
Stadswachten krijgen wapenstok.
'k zou niet weten wat ik erger vind.
oke.quote:
Hmja, zit wat in. Eigenlijk wel bizar dat men mensen die te dom zijn om te poepen uitrusten met wapens.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
stadswacht met stok, hop groeit wel weer
brouwerij hier in het dorp heeft zn eigen hop plantage.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
In de krant...
Hop is op.
Stadswachten krijgen wapenstok.
'k zou niet weten wat ik erger vind.
wanneer ga je hier eens iets aan veranderen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zelfde als altijd. Ik vind het leven niet zinvol
Zodra ik dat zinvol vind. (Nooit)quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:18 schreef gianni61 het volgende:P
[..]
wanneer ga je hier eens iets aan veranderen?
maar zo blijf je ongelukkig, sg'tjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zodra ik dat zinvol vind. (Nooit)
Misschien heb je te weinig om handen. Is een studiereis niets voor je? Ik vond dat erg tof op jouw leeftijd. Nieuwe indrukken, andere culturen...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Goed voor elkaar dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brouwerij hier in het dorp heeft zn eigen hop plantage.
niks aan het handje
Maak het dan zinvol.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat vindt ze niet zinvolquote:
pessimistquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind het leven an sich niet zinvol. Ik snap ook niet hoe anderen het wel zinvol kunnen vinden.
Als ik iets leuks doe, dan denk ik voor korte tijd even 'ok leuk' en daarna denk ik weer; waarom de fuck zou ik gelukkig moeten zijn in een maatschappij waar we geacht worden te werken tot onze dood.
Op naar de volgende om af te zeiken? Deze sc is door en door verrot.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:27 schreef Oberkullie het volgende:
sg gespot. Is het uit met haar denkbeeldige vriend?
sg kan wel tegen een geintjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Op naar de volgende om af te zeiken? Deze sc is door en door verrot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |