Of aan André Kuipers meegeven als hij weer naar ISS gaat, en dan lachen op de videobeelden: "kijk, hier issie"quote:
ik zie dat mens er nog voor aan ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel baas zijn als Fien vervolgens met de auto daarheen knalt via een veerpond om hem te halen.
aan een boei had ik een keer voorgesteld maar het werd een vuilnisbak op een pier in zeeland waar een webcam op stond zo konden we de stokhaler zienquote:
Denk niet dat die nog bij water in de buurt durft te komen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel baas zijn als Fien vervolgens met de auto daarheen knalt via een veerpond om hem te halen.
?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk niet dat die nog bij water in de buurt durft te komen.
En dan nog links verder rijdenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:54 schreef Catkiller het volgende:
Wel toewijding zou dat zijn, kunnen wij nog wat van leren. Wij zijn te lui om verder dan het huis van de buren te kijken voor dat ding.
reed van een dijk af redelijk bij het water, auto totaal loss om de stok te halen en ze kan niet zwemmenquote:
ik wilde zeggen dat wij gewoon een leven hebben maar dat gelooft niemand natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:54 schreef Catkiller het volgende:
Wel toewijding zou dat zijn, kunnen wij nog wat van leren. Wij zijn te lui om verder dan het huis van de buren te kijken voor dat ding.
LOL watquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
reed van een dijk af redelijk bij het water, auto totaal loss om de stok te halen en ze kan niet zwemmen
Zeg gewoon dat we betere dingen te doen hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat wij gewoon een leven hebben maar dat gelooft niemand natuurlijk
Nope.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat wij gewoon een leven hebben maar dat gelooft niemand natuurlijk
Duur grapje zo'n FOK!stok.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #191 Beemte (Goitske)
yyquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #191 Beemte (Goitske)
geen grap stond zelfs op nieuwssites alles, zelf gefilmd met haar dashcam ook nog...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |