geerd sc is elders, doeiquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:44 schreef possetje het volgende:
In mijn stad zijn ook wel paar aardige moslims! Maar maak we wel druk wat voor een troep er over een tijdje deze kant op gaat komen!
ga weg dandyquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:44 schreef possetje het volgende:
In mijn stad zijn ook wel paar aardige moslims! Maar maak we wel druk wat voor een troep er over een tijdje deze kant op gaat komen!
Ja dit vind ik dus niet grappig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:44 schreef PeZu het volgende:
nutteloos autorijden levert per jaar naar schatting zo'n 32000 onvrijwillige abortussen op, doe er maar luchtig over
ja allergieėn kunnen ook anders reageren naar gelang hoe goed jij in je vel zit en ook verdwijnen als je ouder word dus kan allemaal kloppenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen, toch komen er genoeg mensen die echt nergens last van hebben en wel claimen allergisch te zijn.
Gewoon naar een dorpje verhuizen en een schutting om je tuin, nergens last vanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:44 schreef possetje het volgende:
baby'squote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grappen maken over dode babies gaat me net iets te ver.
ik ook niet, dat is moord.quote:
Al die hartaanvallen die je aan het veroorzaken bent nu, en ze kunnen niet met elkaar een noodoverleg voeren omdat hun topic dicht is.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al die hartaanvallen die je aan het veroorzaken bent nu, en ze kunnen niet met elkaar een noodoverleg voeren omdat hun topic dicht is.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al die hartaanvallen die je aan het veroorzaken bent nu, en ze kunnen niet met elkaar een noodoverleg voeren omdat hun topic dicht is.
ik maak geen grap over dode babies... walgelijke insinuatie zegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grappen maken over dode babies gaat me net iets te ver.
Jij bent walgelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik maak geen grap over dode babies... walgelijke insinuatie zeg
aah je wordt persoonlijk, zo schattig dat je denkt dat iets van je zegt ook maar enige impact heeftquote:
Ik zou de stok lekker een maandje houden, of losgeld vragen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:50 schreef Remqo het volgende:
Die stok in Noord Ierland leggen, vind ik nog te dichtbij
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:50 schreef Remqo het volgende:
Die stok in Noord Ierland leggen, vind ik nog te dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |