SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Regel 2: De OP volspammen met aantrekkelijke dames of 'lekkere wijven' is een teken van oppervlakkigheid en vanaf nu ten strengste verboden. Alle uitingen van dames mogen verzameld worden in één spoiler tussen de OP en de code-spoiler.
REGELS ZIJN REGELS EN DEZE MOETEN WORDEN NAGELEEFDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Haha die vergelijkingquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
zolang ze in saudi-arabië mensen blijven stenigen kunnen wij ook gewoon moslims in de gaskamer stoppen![]()
![]()
ja slaat nergens op idd, net als die van jouquote:Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Waarom haalt niemand Pharkus zijn regel weg? Fight the power en fuck the system ja toch.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
ja ik zat even te denken en dacht ook zoeits maar katten likken zelden tot op de huid dus en dan nog heeft dat ook geen eeuwig effect maar goed leuk praatje welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef Catkiller het volgende: [..] Hoe de neuk kom ik daar dan bij.
Ze hebben een bepaalde proteïne minder dan waardoor die schilvers geen last opleveren.
Ik snap er sowieso geen kut van, volgens mij zit het gewoon bij mensen tussen de oren en is het goede marketing van die Russen.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Dat van mij was geen vergelijking maar even de zaken in perspectief plaatsen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja slaat nergens op idd, net als die van jou![]()
slaat nog steeds nergens opquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat van mij was geen vergelijking maar even de zaken in perspectief plaatsen.Stop the violence
Down with the hate
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:42 schreef Toto69 het volgende:
Ik moest me melden
Middelbare all over agaim![]()
Gelezen?Your beauty never ever scared me.![]()
jonge daar gaat het toch niet omquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja
Ierland is niet hetzelfde land als Noord-IerlandStop the violence
Down with the hate
Ja weet het, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja
Ierland is niet hetzelfde land als Noord-Ierland
Your beauty never ever scared me.![]()
Kan er ook niks aan doen, toch komen er genoeg mensen die echt nergens last van hebben en wel claimen allergisch te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik zat even te denken en dacht ook zoeits maar katten likken zelden tot op de huid dus en dan nog heeft dat ook geen eeuwig effect maar goed leuk praatje welOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
nutteloos autorijden levert per jaar naar schatting zo'n 32000 onvrijwillige abortussen op, doe er maar luchtig overThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:44 schreef PeZu het volgende:
nutteloos autorijden levert per jaar naar schatting zo'n 32000 onvrijwillige abortussen op, doe er maar luchtig over
Stop the violence
Down with the hate
Inderdaad. Ulster Forever!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja
Ierland is niet hetzelfde land als Noord-Ierland![]()
In mijn stad zijn ook wel paar aardige moslims! Maar maak we wel druk wat voor een troep er over een tijdje deze kant op gaat komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |