Er wordt bijgehouden idd. Dat is toch overal zo als je flexibele tijden hebt?quote:
gezellig voor je collega'squote:
Bij mij wordt niks bijgehouden eigenlijk. Heb de afspraak dat ik minstens 8 uur per dag werk, is verder m'n eigen verantwoordelijkheid en wordt beoordeeld op het werk dat ik aflever. Best relaxed.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er wordt bijgehouden idd. Dat is toch overal zo als je flexibele tijden hebt?
Vind het fantastisch. Kan spelen met mijn tijden.
Jij leest dat allemaal terug?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:27 schreef gianni61 het volgende:
ah, braddie deed weer een braddietje vannacht zie ik
Inb4 PeZu dat je nu loopt te pochen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Bij mij wordt niks bijgehouden eigenlijk. Heb de afspraak dat ik minstens 8 uur per dag werk, is verder m'n eigen verantwoordelijkheid en wordt beoordeeld op het werk dat ik aflever. Best relaxed.
had het eigenlijk vannacht al gezien, dus wilde het topic terugzoeken, maar huge heeft er een slotje op gegooidquote:
als dat joch nou gewoon lemonparty, goatse en tubgirls zou posten gaf 'ie nog wat daadkracht aan z'n verhalen én zou het publiek vermaakt zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had het eigenlijk vannacht al gezien, dus wilde het topic terugzoeken, maar huge heeft er een slotje op gegooid
Vriend je bent weer terugquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:32 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een ramp, nu gaat hij nog meer de weg op.
Rip in vrede voor de nabestaanden alvast.
Dat kan hier niet. Bepaalde mensen sjoemelen met de tijden. Je hebt hier verschillende punten waarbij je in en uitklokt. Als het punt waarbij je einde werktijd aangeeft niet matcht met wanneer je het gebouw verlaat heb je een probleem al.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Bij mij wordt niks bijgehouden eigenlijk. Heb de afspraak dat ik minstens 8 uur per dag werk, is verder m'n eigen verantwoordelijkheid en wordt beoordeeld op het werk dat ik aflever. Best relaxed.
Wat deed hijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had het eigenlijk vannacht al gezien, dus wilde het topic terugzoeken, maar huge heeft er een slotje op gegooid
zoals altijd: zeggen dat hij weg gaat en nooit meer terug komtquote:
Maar jij hebt dan weer geen tijdschrijf systeem denk ik? Dat is helemaal afzien ;squote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kan hier niet. Bepaalde mensen sjoemelen met de tijden. Je hebt hier verschillende punten waarbij je in en uitklokt. Als het punt waarbij je einde werktijd aangeeft niet matcht met wanneer je het gebouw verlaat heb je een probleem al.
Mensen die niet in- of uitklokken zijn managers.
hij is de messiasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals altijd: zeggen dat hij weg gaat en nooit meer terug komt
men denkt ook vaker dat zijn twingo is verlaagd..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:37 schreef zeer het volgende:
[..]
hij is de messias
hoewel zelfs het meest stevige kruis nog zou bezwijken onder zijn massa
alleen aan de linker kant ja ;squote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
men denkt ook vaker dat zijn twingo is verlaagd..
air ride, helemaal hipquote:
Vroeger had ik werk waarbij ik mijn werk deed per project. Wat een hel man. Uur bezig met je timesheetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer geen tijdschrijf systeem denk ik? Dat is helemaal afzien ;s.
Waarom nu weerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals altijd: zeggen dat hij weg gaat en nooit meer terug komt
ik hoef alleen in en uit te klokken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vroeger had ik werk waarbij ik mijn werk deed per project. Wat een hel man. Uur bezig met je timesheet
te grote stempel achtergelaten op het net, baan verloren door zijn flapuit gedrag, dit dat zus zo, maar ja het kwaad is al lang lang geschiedquote:
Ben juist jaloers op hem. Gewoon die wajongleef leven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:46 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel wel mee met Brad. Denk dat hij wat instabiel is.
bij zn volgende account is het misschien een goed idee om niet zn voornaam er in te verwerken en zn foto er bij te zetten..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
te grote stempel achtergelaten op het net, baan verloren door zijn flapuit gedrag, dit dat zus zo, maar ja het kwaad is al lang lang geschied
wajong is geen vetpot.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben juist jaloers op hem. Gewoon die wajongleef leven.
Als je blij bent post je hier toch nooit? Dacht dat het goed met je ging aangezien je er zo weinig was de laatste tijdtijd.quote:
zijn postgedrag herken je heel snelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij zn volgende account is het misschien een goed idee om niet zn voornaam er in te verwerken en zn foto er bij te zetten..
Wel als je bijna kosteloos bij je moeder woont.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wajong is geen vetpot.
alhoewel.. vet..
maar een paar euro voor een potje muurvuller en een rolletje behang kunnen er niet van afquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel als je bijna kosteloos bij je moeder woont.
is maar een schuur manquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar een paar euro voor een potje muurvuller en een rolletje behang kunnen er niet van af
wat dan ga je dan aardiger doen?quote:
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:14 schreef Oberkullie het volgende:
Wowwow ben gisteren echt om 18.30 in slaap gevallen nu pas wakker
wilde stapnacht gehad?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Had die nacht ervoor bijna niet geslapen. Maar was overdag helemaal niet moe ofzo
Mmg kan er prima van leven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wajong is geen vetpot.
alhoewel.. vet..
aah je hecht dus super veel waarde aan leven in zichzelfquote:
Ja #stopabortus #voerdedoodstrafinquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah je hecht dus super veel waarde aan leven in zichzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |