Die heeft een strakke passquote:Op maandag 29 februari 2016 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Ajax word kampioen , zij hebben Klaasen.
*wordtquote:Op maandag 29 februari 2016 21:48 schreef PSVCL het volgende:
wordquote:Op maandag 29 februari 2016 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Mooi dat je het begint te begrijpenquote:Op maandag 29 februari 2016 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Zionistisch complotquote:Op maandag 29 februari 2016 21:48 schreef PSVCL het volgende:
*Klaassenquote:Op maandag 29 februari 2016 21:48 schreef PSVCL het volgende:
In zn kont genomen.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Cillessen heeft altijd een gezicht alsof z'n moeder z'n liga vergeten is z'n tas te doen.
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Cillessen heeft altijd een gezicht alsof z'n moeder z'n liga vergeten is z'n tas te doen.
jouw moeder deed vanochtend gewoon een liga in mijn tasquote:Op maandag 29 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ben je zijn broer?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:53 schreef luckass het volgende:
[..]
jouw moeder deed vanochtend gewoon een liga in mijn tas
Vandaar die pensquote:Op maandag 29 februari 2016 21:53 schreef luckass het volgende:
[..]
jouw moeder deed vanochtend gewoon een liga in mijn tas
Ik heb er ooit een gele kaart voor gekregen.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:51 schreef Rabieluh het volgende:
Pannenkoek kan nogal wat teweeg brengen.
7.1quote:Op maandag 29 februari 2016 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
Vond het een leuke show. 7/10
Jullie?
7,5/10quote:Op maandag 29 februari 2016 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
Vond het een leuke show. 7/10
Jullie?
Maar je stapte wel levend het veld af, wees blij!quote:Op maandag 29 februari 2016 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een gele kaart voor gekregen.
7.0/10quote:Op maandag 29 februari 2016 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
Vond het een leuke show. 7/10 (mag van Maarten niet van die hoge cijfers geven dus hou me in)
Wat vinden jullie?
Mag wel hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
Vond het een leuke show. 7/10 (mag van Maarten niet van die hoge cijfers geven dus hou me in)
Wat vinden jullie?
Die kan de scheids in 17 talen voor pannenkoek uitmaken.quote:
net als kieft hahahahah XDquote:Op maandag 29 februari 2016 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
We zitten aardig op één lijn vanavond
Poetin ookquote:Op maandag 29 februari 2016 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die kan de scheids in 17 talen voor pannenkoek uitmaken.
En dat is dan omdat alle andere talen geen woord voor pannenkoek kennenquote:Op maandag 29 februari 2016 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die kan de scheids in 17 talen voor pannenkoek uitmaken.
Blijf je op voor Pauw?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
We zitten aardig op één lijn vanavond
edit: met uitzondering van PSVCL
Dat siert je.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb speciaal voor mijn goede vriend GGMMop Klaassen gestemd.
Ik word daar zo moe van hequote:Op maandag 29 februari 2016 21:58 schreef Wedden het volgende:
AUB geen Kieft vrijdag... dan zit ik er en ik HAAT Kieft.
Naja zeg.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:58 schreef Wedden het volgende:
AUB geen Kieft vrijdag... dan zit ik er en ik HAAT Kieft.
is goedquote:Op maandag 29 februari 2016 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het wel. Ga nu no ff stukje Bonje met de Buren kijken. Met de ervaringsdeskundige Patty
Ik denk dat ik vrijdag ijshockey kijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Vrijdag kijken wij allemaal naar het schakelkanaal
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrijdag ijshockey kijk.
Ik merk nu pas dat onze usernames beide met een K beginnen.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
IJshockey is een sport.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar weerquote:Op maandag 29 februari 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde overeenkomst met Lavenderrquote:Op maandag 29 februari 2016 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik merk nu pas dat onze usernames beide met een K beginnen.
#hetkomtwelheeldichtbij
Met de letters uit jouw username kun je die van mij maken zelfs! Houd je wel wat over.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#hetkomtwelheeldichtbij
Probeer je het nu bij haar?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde overeenkomst met Lavenderr
Ik ken users die ook een klinker in hun username hebben.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#hetkomtwelheeldichtbij
goldquote:Op maandag 29 februari 2016 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Met de letters uit jouw username kun je die van mij maken zelfs! Houd je wel wat over.
Nog eentje en je kunt K3 beginnenquote:Op maandag 29 februari 2016 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#hetkomtwelheeldichtbij
Neequote:Op maandag 29 februari 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijgen ze er wel iets voor terug?
Tuurlijk, ik heb geen niet zoveel eisen.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Probeer je het nu bij haar?
Is het KingRolanda?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Met de letters uit jouw username kun je die van mij maken zelfs! Houd je wel wat over.
Is toch heerlijk man, daarna lekker door met Pauwgodquote:Op maandag 29 februari 2016 22:02 schreef Bolasie het volgende:
Dat programma van Wilfred ziet er aids uit
Meer NFL en NBA.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijgen ze er wel iets voor terug?
Wat is er bij Pauw te doen?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, daarna lekker door met Pauwgod
Leer Tong kennen.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:01 schreef Tagliano het volgende:
Is er al een topic over dat programmaatje?
Eerst de 2e helft nog van Fiorentina-Napoli zoquote:Op maandag 29 februari 2016 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, daarna lekker door met Pauwgod
Het is dat ze de Duitse competitie nog hebben, anders had ik opgezegd.quote:
Bedankt hansquote:Op maandag 29 februari 2016 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leer Tong kennen.
TV / [TV-TIP] Wat Gaat Er Nu Door Je Heen ? RTL 7
Ja dat zeg ik net. Misschien kun je Kieft vragen.quote:
Zorro, je bent zo snelquote:Op maandag 29 februari 2016 22:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net. Misschien kun je Kieft vragen.
Oké doei.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:04 schreef PSVCL het volgende:
Flopshow een dikke 1 , en pas weer kijken wanneer PSV van ajax heeft weten te winnen op 20 maart.
Hopen dat Klaassen niet meedoet!
2 sportzenders is te veel voor dit land. Maarja fuseren doen ze nietquote:Op maandag 29 februari 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is dat ze de Duitse competitie nog hebben, anders had ik opgezegd.
report betreffende deze post:quote:Op maandag 29 februari 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je wordt steeds triester.
Lijkt me leuk.
--------quote:Op maandag 29 februari 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je wordt steeds triester.
Lijkt me leuk.
Dan wordt het megaduur.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 sportzenders is te veel voor dit land. Maarja fuseren doen ze niet
Sneller dan mijn schaduw!quote:
Sorry dat ik gelijktijdig post om je vraag te beantwoorden met m'n eigen topic.quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde overeenkomst met Lavenderr
Ha ha ha ha. Hoe verantwoord je aids ?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Beledigen is niet toegestaan.
Dat is toegestaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha ha. Hoe verantwoord je aids ?
Guardado heeft toch overal gefaald toch? Klaassen heeft iig nog de kansquote:Op maandag 29 februari 2016 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Heeft die latente homo echt gezegd dat Klaassen beter is dan Guardado? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Lul lekker verderquote:
Dit. Een ster in NL hoeft niet zo heel erg goed te zijn. Dit is het land waarin Alfonso Alves, Finnbogason en Bjorn Vleminckx sterren werden. Dus dat Guardado het lekker doet zegt voor zijn algehele niveau niet zo bijster veel. En als Moreno zo'n topper was had hij op zijn leeftijd ook niet bij in NL gespeeld, zo eerlijk moeten we zijn hier.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:10 schreef Class het volgende:
[..]
Guardado heeft toch overal gefaald toch? Klaassen heeft iig nog de kans
De vraag wie wat hij de betere middenvelder vond. Legitiem dus. Ik denk overigens ook dat iedereen het ermee eens zal zijn dat Guardado veel verder is, maar dat Klaassen in potentie heel goed is. Maar het is lichtelijk hypocriet om hem nu weer een heldenstatus toe te dichten terwijl hij dit seizoen toch wat wisselvallig is en soms verguisd werd door het Ajax publiek.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:26 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Dit. Een ster in NL hoeft niet zo heel erg goed te zijn. Dit is het land waarin Alfonso Alves, Finnbogason en Bjorn Vleminckx sterren werden. Dus dat Guardado het lekker doet zegt voor zijn algehele niveau niet zo bijster veel. En als Moreno zo'n topper was had hij op zijn leeftijd ook niet bij in NL gespeeld, zo eerlijk moeten we zijn hier.
Desalnietemin vind ik Guardado een aardige speler en Klaassen ook. Maar beiden totaal anders. Doe dan Van Ginkel vergelijken met Klaassen en Bazoer met Guardado. Dan klopt het beter. Locadia vergelijk je ook niet met Tete lijkt me.
Steffi Grafquote:Op dinsdag 1 maart 2016 02:30 schreef dexamfetamine het volgende:
Over welk mokkel hebben ze het nou daar aan het einde? Tijdens dat fragment met van Nieuwkerk. .... de graaf?
Daar is heel weinig mis mee.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Topshow! Wilfred Genee wordt dik miljonair met VI
Wilfred Genee start met zijn nieuwe programma ‘Wat gaat er nu door je heen?’ In het format vraagt hij bekende Nederlanders naar hun favoriete sportmomenten. Dat gaf ons het idee om uit te rekenen hoeveel geld er nu door Genee heengaat.
Hij nieuwe contract is getekend. Wilfred Jozef Genee gaat twee nieuwe programma's presenteren bij RTL. Een voetbalkennisquiz en 'Wat gaat er nu door je Heen?', een terugblikprogramma. De jennerige presentator kennen we vooral van het presenteren van het programma Voetbal Inside.
Samen met Johan Derksen en René van de Gijp vormt hij de vaste kern van het programma. Daarnaast is hij elke vrijdag te horen op BNR met zijn radioprogramma 'The Friday Move'. Dat lijkt genoeg op te leveren, aangezien zijn persoonlijke bv in het laatst gedeponeerde jaarverslag (over het jaar 2013) een winst maakte van ¤80.000.
Het valt echter tegen ten opzichte van de vorige jaren. Sinds 2008 presenteert hij onafgebroken VI op RTL 7. Sindsdien nam zijn vermogen ook echt toe op de balans van het bedrijf. In 2007 had hij nog een eigen vermogen van ¤140.000. In zes jaar is dat vermeerderd met ongeveer ¤150.000 per jaar.
In totaal staat er in zijn Genee MP bv ongeveer ¤1 miljoen aan eigen vermogen. Daarmee lijkt de presentator na vele werkgevers in de Nederlandse media het vermogen goed te hebben opgebouwd. Daarnaast staan er ook al vorderingen op de balans voor zijn pensioen, dat behelst ongeveer ¤120.000.
Er is sinds 2013 ook een andere bv voor Genee bijgekomen, die hij samen met zijn vrouw heeft, voor het uitgeven van boeken en media over gezond eten. Sinds november 2013 ligt zijn boek 'Vullen of voeden' in de schrappen. Daarnaast heeft hij ook een project om gezonder voedsel in sportkantines te brengen. De cijfers in die bv zijn echter nog niet gedeponeerd.
In zijn huis zit Genee er warmpjes bij. Zijn villa in het Utrechtse Soest kocht hij in 2006 voor ongeveer ¤1,2 miljoen. Voor hetzelfde geld nam hij een hypotheek bij de bank. Enig nadeel is dat het huis gekocht is op het hoogtepunt van de huizenmarkt. Inmiddels is de markt zich aan het herstellen en verwachten wij dat hij huis nog steeds hetzelfde waard is. Bij de hypotheek hoort wel een rente van 4%.
We schatten het vermogen van Genee nu rond de ¤1,5 miljoen, als we het gemiddelde van ¤150.000 per jaar optellen. Daarnaast zijn er natuurlijk ook flink wat boekjes verkocht. De man die zelf regelmatig grappen maakt over het geld van Dick Advocaat, zit er zelf dus ook niet slecht bij.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)jonair-met-VI-174529
Zo weten we dat ook weer
Hij doet het best goed in dat programma. Ik kijk al uit naar Peter de vries.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Geneetje ziet er wel slecht uit bij z'n nieuwe programmaatje, minder goede visagiste dan bij VI. /gaymodusuit
Ziggo , vanaf volgend seizoen.quote:
Tijd om Doordekken nieuw leven in te blazen. Dat soort programma's zijn leuker dan Naneuken met Keesquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ziggo , vanaf volgend seizoen.
Fox is op weg naar uitgang omdat ze hun doelen niet halen en het verlies maakt
FOX heeft liever gladde reclamejongens die alles zo positief mogelijk brengen en alles ophemelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Tijd om Doordekken nieuw leven in te blazen. Dat soort programma's zijn leuker dan Naneuken met Kees
eng graaiertjequote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is heel weinig mis mee.
En toch nog ambitie hebben om meer programma's te doen.
Waarom eng?quote:
Jij zou natuurlijk om salarisvermindering smeken.quote:
Niet meer posten aub. Voor ons bestaat Simon niet.quote:
Kan je wel laconiek gaan lopen doen Roland maar FC Twente heeft gewoon een maatschappelijke functie en die Bart van Oosterveen gaat op andermans stoelen zitten, dat kan echt niet.quote:
Dit heb je van Joop Munsterman.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan je wel laconiek gaan lopen doen Roland maar FC Twente heeft gewoon een maatschappelijke functie en die Bart van Oosterveen gaat op andermans stoelen zitten, dat kan echt niet.
Denk 6 maanden eruitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:24 schreef Tagliano het volgende:
RIP![]()
Hopen dat René het goed kan verwerken
Inderdaad. VI moet het hebben van de humor. Aangezien humor lichtelijk ongepast is vanavond kunnen ze de uitzending beter aflassen en een aflevering van The A-team uitzenden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kunnen beter geen uitzending doen dan vanavond.
Aflevering Truckers On Ice of een film van Rocky of Rambo. Niks mis mee toch!?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Inderdaad. VI moet het hebben van de humor. Aangezien humor lichtelijk ongepast is vanavond kunnen ze de uitzending beter aflassen en een aflevering van The A-team uitzenden.
Gewoon darten johquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Inderdaad. VI moet het hebben van de humor. Aangezien humor lichtelijk ongepast is vanavond kunnen ze de uitzending beter aflassen en een aflevering van The A-team uitzenden.
Ripquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:18 schreef RipCity het volgende:
Vanochtend heeft het verdrietige nieuws ons bereikt dat donderdag op vrijdagnacht de levenspartner van René van der Gijp is overleden.
RTL leeft zeer mee met René van der Gijp, de familie en andere naasten die onverwachts afscheid hebben moeten nemen van Danielle. Wij wensen alle betrokkenen heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Uiteraard geven we René alle ruimte om zelf te bepalen wanneer hij zich weer klaar voelt om zijn plaats in te nemen bij Voetbal Inside .
We vragen de media om René en alle betrokkenen de ruimte te geven om dit verlies in alle rust te verwerken.
Naar aanleiding van deze trieste gebeurtenis gaat de uitzending van Voetbal Inside vanavond door in een ingetogen vorm. Ook zal de uitzending een half uur korter zijn dan normaal en om 21.30 uur eindigen.
RIP
DARTEN DARTEN DARTEN JAJAJAJAJAJquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:40 schreef KingRoland het volgende:
Gewoon hier met iedereen A-team kijken was ook goed.
Was ze ziek, of kwam dit als donderslag bij heldere hemel?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:18 schreef RipCity het volgende:
Vanochtend heeft het verdrietige nieuws ons bereikt dat donderdag op vrijdagnacht de levenspartner van René van der Gijp is overleden.
RTL leeft zeer mee met René van der Gijp, de familie en andere naasten die onverwachts afscheid hebben moeten nemen van Danielle. Wij wensen alle betrokkenen heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Uiteraard geven we René alle ruimte om zelf te bepalen wanneer hij zich weer klaar voelt om zijn plaats in te nemen bij Voetbal Inside .
We vragen de media om René en alle betrokkenen de ruimte te geven om dit verlies in alle rust te verwerken.
Naar aanleiding van deze trieste gebeurtenis gaat de uitzending van Voetbal Inside vanavond door in een ingetogen vorm. Ook zal de uitzending een half uur korter zijn dan normaal en om 21.30 uur eindigen.
RIP
Plots zoals je in het artikel kunt lezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was ze ziek, of kwam dit als donderslag bij heldere hemel?
Dat tweede geloof ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was ze ziek, of kwam dit als donderslag bij heldere hemel?
Gezien het onverwachts is denk ik;quote:
Na de reclame raken zijn pepmiddelen een beetje uitgewerkt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:39 schreef opreis het volgende:
Ik snap dat half uur korter niet, normaal knalt Rene er hard in maar na de reclames is hij vaak een stuk stiller, dan hoor je hem bijna niet meer.
Blijft natuurlijk heel vervelend voor hem
Sws dit seizoen niet meer in actiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Na de reclame raken zijn pepmiddelen een beetje uitgewerkt.
Ik voorspel dat Gijp minstens een half jaar uit de roulatie is om er vervolgens heel luchtig over te doen in interviewtjes: "Wat doe je eraan ouwe reus? He? Je kan je eigen er wel druk om maken maar dat veranderd niks aan de situatie. Of wil jij zeggen van wel? Nee natuurlijk niet man, schei alsjeblieft uit."
Twee ex-vrouwen, volgens mij was die Linda gewoon een neukertje ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:52 schreef Zipportal het volgende:
Hoeveel exen heeft Gijp wel niet?
-Die zogenaamde Linda die 25 jaar jonger dan hem is. Gijp die toen Sophie belachelijk ging maken. Maar toen Hans aan Gijp vroeg iets over zijn vriendin te vertellen, was het stil en moest de show verder
Of over die ene ex die mishandeld werd door Gijp, daar mochten het we ook niet over hebben.
Lekker achter de bank, kibbeling vreten.
Gewoon schakelgenot en Roma-Fiorentinaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:02 schreef Bolasie het volgende:
Wordt een lullige uitzending zo, kijk het misschien wel terug.
Neuh, ben vanavond niet eens thuisquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gewoon schakelgenot en Roma-Fiorentina
quote:Vriendin René van der Gijp plotseling overleden
Akelig nieuws voor René van der Gijp. Zijn vriendin Daniëlle (46) is vrijdagochtend plotseling overleden.
Dat meldt RTL Nederland in een persbericht. In het bericht laat RTL weten dat ze erg meeleven met René. “Uiteraard geven we René alle ruimte om zelf te bepalen wanneer hij zich weer klaar voelt om zijn plaats in te nemen bij Voetbal Inside."
Van der Gijp en Daniëlle gingen in juni 2014 uit elkaar. De oud-voetballer zag zijn ex nog regelmatig, ook omwille van hun 12-jarige zoon Nicky. De twee leefden overigens nooit in hetzelfde huis, omdat Van der Gijp geen heil zag in het samenwonen. Daniëlle was de dochter van de in 2006 overleden modekoning en oud-wielerprof Theo Sijthoff.
Voetbal Inside zal vrijdagavond een half uur korter duren dan normaal en om 21.30 uur eindigen.
wat is hier precies mis mee?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Na de reclame raken zijn pepmiddelen een beetje uitgewerkt.
Ik voorspel dat Gijp minstens een half jaar uit de roulatie is om er vervolgens heel luchtig over te doen in interviewtjes: "Wat doe je eraan ouwe reus? He? Je kan je eigen er wel druk om maken maar dat veranderd niks aan de situatie. Of wil jij zeggen van wel? Nee natuurlijk niet man, schei alsjeblieft uit."
Mocht Rene ooit op fok! komen: gecondoleerd.quote:
het is wachten tot lily overlijdt aan obesitasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:03 schreef DrDentz het volgende:
Maarja misschien niet goed voor je gezondheid om met een VI-man te gaan. Johan's vrouw valt van de trap, Sophie kreeg een herseninfarct, nu dit met Danielle.
Ik zou niet eens komen als ik Rene was. Dan regel je voor 1x een 2de gast lijkt me.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:39 schreef opreis het volgende:
Ik snap dat half uur korter niet, normaal knalt Rene er hard in maar na de reclames is hij vaak een stuk stiller, dan hoor je hem bijna niet meer.
Blijft natuurlijk heel vervelend voor hem
Gijp komt ook niet Hans.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zou niet eens komen als ik Rene was. Dan regel je voor 1x een 2de gast lijkt me.
Uitzending een 1/2 korter .... snap ik ook niet. Ja triest dit. Ok.
Wat moeten ze over Feyenoord vertellen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:41 schreef Droopie het volgende:
Snap het wel een half uur korter.
Helft van programma is schijtlollig, dus dat schrappen ze.
Kwartiertje Feyenoord en bekerwedstrijden.
Kwartiertje voorbeschouwing
Kwartiertje rouwen
Kwartiertje reclame
Dat ze hebben gewonnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:46 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wat moeten ze over Feyenoord vertellen?
Oh jij bent van de kijkcijfers. Dan moet er de afgelopen maanden toch wel een flinke dip hebben plaatsgevondenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat ze hebben gewonnen.
Let maar op 700.000+ kijkers vanavond.
Als Feyenoord wint kijken er veel meer mensen en nu met dit droevige nieuws zijn er ook weer extra mensen die kijken
Haha 😴quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:51 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Oh jij bent van de kijkcijfers. Dan moet er de afgelopen maanden toch wel een flinke dip hebben plaatsgevonden
Uitzending zonder grollen en tieren wordt nogal lastig voor de heren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef superniger het volgende:
Mwah. Uitzending inkorten vind ik wel overdreven.
Gijp heeft totaal geen zelfspot inderdaad, hypocriet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:52 schreef Zipportal het volgende:
Hoeveel exen heeft Gijp wel niet?
-Die zogenaamde Linda die 25 jaar jonger dan hem is. Gijp die toen Sophie belachelijk ging maken. Maar toen Hans aan Gijp vroeg iets over zijn vriendin te vertellen, was het stil en moest de show verder
Of over die ene ex die mishandeld werd door Gijp, daar mochten het we ook niet over hebben.
Lekker achter de bank, kibbeling vreten.
Nee rtl7 wil graag het darten uitzenden maar wil om commerciele redenen vi niet laten schieten, hoe wrang het ook klinkt komt dit voor de zenderleiding goed uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef superniger het volgende:
Mwah. Uitzending inkorten vind ik wel overdreven.
Succes. Niemand in VBL kon ertegenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mis nog de optie Doritos Roulette in die poll. Ik ga dat vanavond sowieso eten.
Rouwen om Feyenoord xd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:41 schreef Droopie het volgende:
Snap het wel een half uur korter.
Helft van programma is schijtlollig, dus dat schrappen ze.
Kwartiertje Feyenoord en bekerwedstrijden.
Kwartiertje voorbeschouwing
Kwartiertje rouwen
Kwartiertje reclame
De man die meerdere relaties tegelijk had(openbaar), zijn vrouw parkeerde in een appartement onder hem en wekelijks in vi verteld in welke vage tenten hij geweest is, homo?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:00 schreef Evertjan het volgende:
ik wist niet dat Gijp een vriendin had? Ik dacht altijd dat hij homo was?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:00 schreef Evertjan het volgende:
ik wist niet dat Gijp een vriendin had? Ik dacht altijd dat hij homo was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |