Oh jij bent van de kijkcijfers. Dan moet er de afgelopen maanden toch wel een flinke dip hebben plaatsgevondenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat ze hebben gewonnen.
Let maar op 700.000+ kijkers vanavond.
Als Feyenoord wint kijken er veel meer mensen en nu met dit droevige nieuws zijn er ook weer extra mensen die kijken
Haha 😴quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:51 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Oh jij bent van de kijkcijfers. Dan moet er de afgelopen maanden toch wel een flinke dip hebben plaatsgevonden
Uitzending zonder grollen en tieren wordt nogal lastig voor de heren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef superniger het volgende:
Mwah. Uitzending inkorten vind ik wel overdreven.
Gijp heeft totaal geen zelfspot inderdaad, hypocriet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:52 schreef Zipportal het volgende:
Hoeveel exen heeft Gijp wel niet?
-Die zogenaamde Linda die 25 jaar jonger dan hem is. Gijp die toen Sophie belachelijk ging maken. Maar toen Hans aan Gijp vroeg iets over zijn vriendin te vertellen, was het stil en moest de show verder
Of over die ene ex die mishandeld werd door Gijp, daar mochten het we ook niet over hebben.
Lekker achter de bank, kibbeling vreten.
Nee rtl7 wil graag het darten uitzenden maar wil om commerciele redenen vi niet laten schieten, hoe wrang het ook klinkt komt dit voor de zenderleiding goed uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:21 schreef superniger het volgende:
Mwah. Uitzending inkorten vind ik wel overdreven.
Succes. Niemand in VBL kon ertegenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mis nog de optie Doritos Roulette in die poll. Ik ga dat vanavond sowieso eten.
Rouwen om Feyenoord xd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:41 schreef Droopie het volgende:
Snap het wel een half uur korter.
Helft van programma is schijtlollig, dus dat schrappen ze.
Kwartiertje Feyenoord en bekerwedstrijden.
Kwartiertje voorbeschouwing
Kwartiertje rouwen
Kwartiertje reclame
De man die meerdere relaties tegelijk had(openbaar), zijn vrouw parkeerde in een appartement onder hem en wekelijks in vi verteld in welke vage tenten hij geweest is, homo?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:00 schreef Evertjan het volgende:
ik wist niet dat Gijp een vriendin had? Ik dacht altijd dat hij homo was?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:00 schreef Evertjan het volgende:
ik wist niet dat Gijp een vriendin had? Ik dacht altijd dat hij homo was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |