En dat is dan omdat alle andere talen geen woord voor pannenkoek kennenquote:Op maandag 29 februari 2016 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die kan de scheids in 17 talen voor pannenkoek uitmaken.
Blijf je op voor Pauw?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
We zitten aardig op één lijn vanavond
edit: met uitzondering van PSVCL
Dat siert je.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb speciaal voor mijn goede vriend GGMMop Klaassen gestemd.
Ik word daar zo moe van hequote:Op maandag 29 februari 2016 21:58 schreef Wedden het volgende:
AUB geen Kieft vrijdag... dan zit ik er en ik HAAT Kieft.
Naja zeg.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:58 schreef Wedden het volgende:
AUB geen Kieft vrijdag... dan zit ik er en ik HAAT Kieft.
is goedquote:Op maandag 29 februari 2016 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het wel. Ga nu no ff stukje Bonje met de Buren kijken. Met de ervaringsdeskundige Patty
Ik denk dat ik vrijdag ijshockey kijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Vrijdag kijken wij allemaal naar het schakelkanaal
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrijdag ijshockey kijk.
Ik merk nu pas dat onze usernames beide met een K beginnen.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
IJshockey is een sport.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar weerquote:Op maandag 29 februari 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde overeenkomst met Lavenderrquote:Op maandag 29 februari 2016 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik merk nu pas dat onze usernames beide met een K beginnen.
#hetkomtwelheeldichtbij
Met de letters uit jouw username kun je die van mij maken zelfs! Houd je wel wat over.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#hetkomtwelheeldichtbij
Probeer je het nu bij haar?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde overeenkomst met Lavenderr
Ik ken users die ook een klinker in hun username hebben.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#hetkomtwelheeldichtbij
goldquote:Op maandag 29 februari 2016 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Met de letters uit jouw username kun je die van mij maken zelfs! Houd je wel wat over.
Nog eentje en je kunt K3 beginnenquote:Op maandag 29 februari 2016 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
#hetkomtwelheeldichtbij
Neequote:Op maandag 29 februari 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijgen ze er wel iets voor terug?
Tuurlijk, ik heb geen niet zoveel eisen.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Probeer je het nu bij haar?
Is het KingRolanda?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Met de letters uit jouw username kun je die van mij maken zelfs! Houd je wel wat over.
Is toch heerlijk man, daarna lekker door met Pauwgodquote:Op maandag 29 februari 2016 22:02 schreef Bolasie het volgende:
Dat programma van Wilfred ziet er aids uit
Meer NFL en NBA.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijgen ze er wel iets voor terug?
Wat is er bij Pauw te doen?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, daarna lekker door met Pauwgod
Leer Tong kennen.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:01 schreef Tagliano het volgende:
Is er al een topic over dat programmaatje?
Eerst de 2e helft nog van Fiorentina-Napoli zoquote:Op maandag 29 februari 2016 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, daarna lekker door met Pauwgod
Het is dat ze de Duitse competitie nog hebben, anders had ik opgezegd.quote:
Bedankt hansquote:Op maandag 29 februari 2016 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leer Tong kennen.
TV / [TV-TIP] Wat Gaat Er Nu Door Je Heen ? RTL 7
Ja dat zeg ik net. Misschien kun je Kieft vragen.quote:
Zorro, je bent zo snelquote:Op maandag 29 februari 2016 22:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net. Misschien kun je Kieft vragen.
Oké doei.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:04 schreef PSVCL het volgende:
Flopshow een dikke 1 , en pas weer kijken wanneer PSV van ajax heeft weten te winnen op 20 maart.
Hopen dat Klaassen niet meedoet!
2 sportzenders is te veel voor dit land. Maarja fuseren doen ze nietquote:Op maandag 29 februari 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is dat ze de Duitse competitie nog hebben, anders had ik opgezegd.
report betreffende deze post:quote:Op maandag 29 februari 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je wordt steeds triester.
Lijkt me leuk.
--------quote:Op maandag 29 februari 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je wordt steeds triester.
Lijkt me leuk.
Dan wordt het megaduur.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 sportzenders is te veel voor dit land. Maarja fuseren doen ze niet
Sneller dan mijn schaduw!quote:
Sorry dat ik gelijktijdig post om je vraag te beantwoorden met m'n eigen topic.quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde overeenkomst met Lavenderr
Ha ha ha ha. Hoe verantwoord je aids ?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Beledigen is niet toegestaan.
Dat is toegestaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha ha. Hoe verantwoord je aids ?
Guardado heeft toch overal gefaald toch? Klaassen heeft iig nog de kansquote:Op maandag 29 februari 2016 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Heeft die latente homo echt gezegd dat Klaassen beter is dan Guardado? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Lul lekker verderquote:
Dit. Een ster in NL hoeft niet zo heel erg goed te zijn. Dit is het land waarin Alfonso Alves, Finnbogason en Bjorn Vleminckx sterren werden. Dus dat Guardado het lekker doet zegt voor zijn algehele niveau niet zo bijster veel. En als Moreno zo'n topper was had hij op zijn leeftijd ook niet bij in NL gespeeld, zo eerlijk moeten we zijn hier.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:10 schreef Class het volgende:
[..]
Guardado heeft toch overal gefaald toch? Klaassen heeft iig nog de kans
De vraag wie wat hij de betere middenvelder vond. Legitiem dus. Ik denk overigens ook dat iedereen het ermee eens zal zijn dat Guardado veel verder is, maar dat Klaassen in potentie heel goed is. Maar het is lichtelijk hypocriet om hem nu weer een heldenstatus toe te dichten terwijl hij dit seizoen toch wat wisselvallig is en soms verguisd werd door het Ajax publiek.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:26 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Dit. Een ster in NL hoeft niet zo heel erg goed te zijn. Dit is het land waarin Alfonso Alves, Finnbogason en Bjorn Vleminckx sterren werden. Dus dat Guardado het lekker doet zegt voor zijn algehele niveau niet zo bijster veel. En als Moreno zo'n topper was had hij op zijn leeftijd ook niet bij in NL gespeeld, zo eerlijk moeten we zijn hier.
Desalnietemin vind ik Guardado een aardige speler en Klaassen ook. Maar beiden totaal anders. Doe dan Van Ginkel vergelijken met Klaassen en Bazoer met Guardado. Dan klopt het beter. Locadia vergelijk je ook niet met Tete lijkt me.
Steffi Grafquote:Op dinsdag 1 maart 2016 02:30 schreef dexamfetamine het volgende:
Over welk mokkel hebben ze het nou daar aan het einde? Tijdens dat fragment met van Nieuwkerk. .... de graaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |