SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
het spijt mequote:
uiteraardquote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Wou hem in de OP zetten maar is al gedaan zie ik
Awh zielig voor dat katje omg echt sukkel jij Miss is ze nu wel doodquote:Op maandag 29 februari 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laatst was er kat in mijn kamer die hebben we toen naar buiten gedaan was nog baby kat en toen ik dag later naar winkel ging stond die nog bij ons voor de deur echt zielig en aan het miauwen maar ik had honger en ben doorgelopen naar winkel maar misschien was die wel verdwaalt ofzo en is die nu opgepakt door een enge kale meneer ik heb wel beetje spijt want wij dat ik geaaid had en halsbandje had bekeken maar ik deed dat niet dus wel een sukkel ben ik![]()
dat moeten we nog maar eens even bespreken met z'n allenquote:
ik ruik jam bij jequote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind Braddie eigenlijk totaal niet boeiend. Snap niet dat er zoveel aandacht voor hem is.
Braddie is toch wel een FOK!-held. En verder gewoon chille kerel wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind Braddie eigenlijk totaal niet boeiend. Snap niet dat er zoveel aandacht voor hem is.
quote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind Braddie eigenlijk totaal niet boeiend.
quote:
k ook niequote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef JimmyDean het volgende:
Ik stem tegen.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat moeten we nog maar eens even bespreken met z'n allen
De beste man staat bekend om backfiresquote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef JimmyDean het volgende:
Poll: Mag defokkingfoker in de OP?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat moeten we nog maar eens even bespreken met z'n allen
ik krijg al meer aandacht dan me lief is.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op de aandacht die hij krijgt, jan
zullen we je voortaan dan maar negeren?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik krijg al meer aandacht dan me lief is.
Ze heeft nooit een vriend gehadquote:Op maandag 29 februari 2016 01:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooi, heeft ze die vriend al gedumpt?
Als jij me maar niet gaat negeren, want dan zou mijn leven echt over zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
zullen we je voortaan dan maar negeren?
ik vind het een beetje misselijkmakend hoe jij altijd iedereen te vriend wil houdenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Mag defokkingfoker in de OP?
Je hebt gestemd op: JA
wat een aardige boi ben ik toch ook
Dat zei je vorig jaar anders wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze heeft nooit een vriend gehad
Drm ook dat tagjequote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het een beetje misselijkmakend hoe jij altijd iedereen te vriend wil houden
ja gvd ik wil ook wel weer teruggaan naar iedereen de hele godse dag uitschelden als je dat liever hebtquote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het een beetje misselijkmakend hoe jij altijd iedereen te vriend wil houden
Toen loog ikquote:Op maandag 29 februari 2016 01:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zei je vorig jaar anders wel.
nee gwn de kutusers uitschelden zoals de ektenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gvd ik wil ook wel weer teruggaan naar iedereen de hele godse dag uitschelden als je dat liever hebt
Ben ik kut dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee gwn de kutusers uitschelden zoals de ekten
Nee doe maar niet hebben we er al genoeg vanquote:Op maandag 29 februari 2016 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gvd ik wil ook wel weer teruggaan naar iedereen de hele godse dag uitschelden als je dat liever hebt
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
beter neem je een andere als je in de op wil
klein beetjequote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:01 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind deze UI wel mooi foker
[ afbeelding ]
Ewaquote:
ja Gquote:Op maandag 29 februari 2016 01:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat is deze Braddie is back???![]()
![]()
bende wausquote:Op maandag 29 februari 2016 02:03 schreef defokkingfoker het volgende:
vandaar dus fokking -> neuken
foker -> fout -> poep
Neuken + Poep = Goddelijke poepsex
Dankje DP!quote:Op maandag 29 februari 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Braddie is toch wel een FOK!-held. En verder gewoon chille kerel wel.
ja dit ga ik dus niet aanklikkenquote:
toen ik dat pas geleden zei reageerde je met zo'n hele boze ''Nee.'' met hoofdletter en allesquote:Op maandag 29 februari 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
god, ik moet echt weer even stoppen met lezen in bnw, is nie goed voor mijn humeur
Wat voor auto heb je en waar rijdt je regelmatig?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:05 schreef MrBradge het volgende:
Ik ga echt de scheldende en bekritiserende dashcammer worden op YouTubeDat gaat echt mijn roeping en 2e natuur worden
ik ben niet altijd boos als ik hoofdletters gebruik hèquote:Op maandag 29 februari 2016 02:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik dat pas geleden zei reageerde je met zo'n hele boze ''Nee.'' met hoofdletter en alles
wel serieus tochquote:Op maandag 29 februari 2016 02:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben niet altijd boos als ik hoofdletters gebruik hè
Ik rij overal en nergens, en ik rij in dit autootje:quote:Op maandag 29 februari 2016 02:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je en waar rijdt je regelmatig?
ook niet altijd, maar vaak welquote:
Als iemand zinnen begint met een hoofdletter en eindigt met een punt is het serious business.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik dat pas geleden zei reageerde je met zo'n hele boze ''Nee.'' met hoofdletter en alles
Rij jezelf alsjeblieft tegen een boom aan, zo;'n hele dikke, met je vectraquote:Op maandag 29 februari 2016 02:05 schreef MrBradge het volgende:
Ik ga echt de scheldende en bekritiserende dashcammer worden op YouTubeDat gaat echt mijn roeping en 2e natuur worden
Wat een lelijk wrak.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik rij overal en nergens, en ik rij in dit autootje:
[ afbeelding ]
Innen.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als iemand innen begint met een hoofdletter en eindigt met een punt is het serious business.
Echt he.. Dat iemand dit doet, khankiequote:Op maandag 29 februari 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dit ga ik dus niet aanklikken
Zal jou eens innen.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als iemand innen begint met een hoofdletter en eindigt met een punt is het serious business.
bij mij niequote:Op maandag 29 februari 2016 02:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als iemand zinnen begint met een hoofdletter en eindigt met een punt is het serious business.
eyquote:
bij dat soort filmpjes heb je altijd wel een paar gasten op 4chan die achter de persoon zijn naam en adres komen door de kleur van zijn slaapkamermuurquote:Op maandag 29 februari 2016 02:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt he.. Dat iemand dit doet, khankieDit soort shit klik ik überhaupt nooit op, kan daar echt slecht tegen.
Lelijk. Gekke kleur ook voor een man.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wrak
[ afbeelding ]
Ding is bijna nieuw man___!!! Wrak
Ja, en terecht. Iemand die 55 rijd voorbij gaan met 80-90quote:Op maandag 29 februari 2016 02:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rij jezelf alsjeblieft tegen een boom aan, zo;'n hele dikke, met je vectra
shit, dan ben je volgens mij echt fucked als je 4chan achter je aan krijgtquote:Op maandag 29 februari 2016 02:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij dat soort filmpjes heb je altijd wel een paar gasten op 4chan die achter de persoon zijn naam en adres komen door de kleur van zijn slaapkamermuur
Ja, maar ik vind het dan ook niet meer dan logisch dat ze zo`n kerel een paar poffen op z`n bek verkopen.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij dat soort filmpjes heb je altijd wel een paar gasten op 4chan die achter de persoon zijn naam en adres komen door de kleur van zijn slaapkamermuur
Ja echt wel, stel treurige ecto's met hun computertje.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
shit, dan ben je volgens mij echt fucked als je 4chan achter je aan krijgt
Maffe droom. Op straat met twee futuristische game-achtige wapens op straat.quote:
ze kunnen je behoorlijk het leven zuur maken vanachter hun computertjequote:Op maandag 29 februari 2016 02:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja echt wel, stel treurige ecto's met hun computertje.
weet nog dat er een paar gasten filmpje hadden geupload dat ze een kat mishandelden en een dag later lag al hun informatie op het internet en waren ze gearresteerdquote:Op maandag 29 februari 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
shit, dan ben je volgens mij echt fucked als je 4chan achter je aan krijgt
Het is een rare kleur, maar vind het ook wel wat hebben. De meeste Twingo's zijn groen of geel of zwart, deze is KLM blauwquote:Op maandag 29 februari 2016 02:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lelijk. Gekke kleur ook voor een man.
I don't even give a damn. #fuckingstoerquote:Op maandag 29 februari 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze kunnen je behoorlijk het leven zuur maken vanachter hun computertje
Soms een eckte ecktequote:Op maandag 29 februari 2016 02:11 schreef Metalfrost het volgende:
Soms ook een eckte eckte he, die braddie
nicequote:Op maandag 29 februari 2016 02:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet nog dat er een paar gasten filmpje hadden geupload dat ze een kat mishandelden en een dag later lag al hun informatie op het internet en waren ze gearresteerd
Enkel paupers doen dat niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij tikt altijd met interpunctie
bij dierenmishandelaars mogen ze alles doen wat mij betreftquote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice
al ben ik eigenlijk wel tegen dat soort heksenjachten
Ben er ook wel op tegen, maar als dat soort gruwelijke dingen online komen sja... Dan gebeurt het wel en ook zeker niet onterecht.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice
Ff op 4chan dumpen dat DP een pedo is.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice
ja dat zegt mijn gevoel ook, maar is nie goedquote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij dierenmishandelaars mogen ze alles doen wat mij betreft
geloof niet dat ze daar erg veel moeite mee hebben op 4chanquote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ff op 4chan dumpen dat DP een pedo is.
Is die dierenpolitie er eigenlijk nog gekomen waar de PVV voor pleite? Niets meer over gehoord eigenlijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Allemaal moslims zeker dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
geloof niet dat ze daar erg veel moeite mee hebben op 4chan
was er volgens mij wel, maar is ondertussen weer afgeschaftquote:Op maandag 29 februari 2016 02:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is die dierenpolitie er eigenlijk nog gekomen waar de PVV voor pleite? Niets meer over gehoord eigenlijk.
Lees eens een krant.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is die dierenpolitie er eigenlijk nog gekomen waar de PVV voor pleite? Niets meer over gehoord eigenlijk.
quote:
Helicopter.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe moet hij aan de krant komen als hij op zee is
Pistolen paultjequote:Op maandag 29 februari 2016 02:14 schreef deadprez het volgende:
Pistolen Paultje wist ook wel hoe die met dierenmishandelaars af moest rekenen
Of mensen die vuurwerk in katten stoppen. Echt wat bezield je dan:rquote:Op maandag 29 februari 2016 02:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hoofdletters doe ik wel altijd maar volgens mij eindig ik mijn zinnen nooit met een puntquote:Op maandag 29 februari 2016 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij tikt altijd met interpunctie
wil daar niet eens aan denkenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:16 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Of mensen die vuurwerk in katten stoppen. Echt wat bezield je dan:r
Ik moet morgen om 9 uur achter mijn bureau zitten jaquote:Op maandag 29 februari 2016 02:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is het groepje werklozen, welkom
Met klasse vooral.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat heeft interpunctie met geld te maken?
wat nou zelfsquote:
Hebben we gewoon hoor. Het is de gewoonte dat mensen die aan boord komen kranten meenemen.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe moet hij aan de krant komen als hij op zee is
Ik moet morgen naar school maar kan niet in slaap komenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is het groepje werklozen, welkom
Die gasten treden regelmatig op in Hilversumquote:Op maandag 29 februari 2016 02:16 schreef deadprez het volgende:
They say if you ain't born beautiful
You best be resourceful
And me I'm just a dirtball
A righteous criminal
And if your daddy ain't rich
Ya gotta find some way to take it
So I'm out window shopping
With a brick at three in the morning
dit is het groepje werklozen en mensen die van oogwallen houden danquote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 9 uur achter mijn bureau zitten ja
coolquote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die gasten treden regelmatig op in Hilversum
Of mensen die ongeboren kinderen aan stukken schuren en naar buiten trekken met een tang. Echt ziek.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:16 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Of mensen die vuurwerk in katten stoppen. Echt wat bezield je dan:r
not this shit againquote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of mensen die ongeboren kinderen aan stukken schuren en naar buiten trekken met een tang. Echt ziek.
Oh... wacht...
Tot uw dienst.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Goede, die had ik nog niet eerder gehoord.
NEEquote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of mensen die ongeboren kinderen aan stukken schuren en naar buiten trekken met een tang. Echt ziek.
Oh... wacht...
Ik ken ze niet echt eigenlijk, zie ze weleens langskomen maar ben nog nooit verleid om te klikken op een linkje.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
coolecht een fucking vette band
was mis met abortus dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh... wacht...
Tegen abortus zijnquote:Op maandag 29 februari 2016 02:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh... wacht...
Ik woon doorgaans in Belgie. Ik hou me niet al te veel bezig met Nederland.quote:
gewoon doenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ken ze niet echt eigenlijk, zie ze weleens langskomen maar ben nog nooit verleid om te klikken op een linkje.
nee gewoon geen zin inquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was mis met abortus dan?
godverdommequote:
zoals demon_from_heavenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:19 schreef defokkingfoker het volgende:
Of mensen die pincetten in hun plasgaatje stoppen
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was mis met abortus dan?
Helemaal gek worden over een dood ratje maar grootschalig doden van kinderen goedkeuren.quote:
die van net bijvoorbeeldquote:
waar word ik gek over een dood ratje? en wie welquote:Op maandag 29 februari 2016 02:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Helemaal gek worden over een dood ratje maar grootschalig doden van kinderen goedkeuren.
ja maar nu krijg je weer een heel betoog van Jimmyquote:Op maandag 29 februari 2016 02:19 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het recht te beslissen over hun lichaam
Embryo's zijn niet levensbewust en derhalve acceptabel. Er zitten natuurlijk wel limitien aan qua leeftijd maar die wetten zijn er al.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Helemaal gek worden over een dood ratje maar grootschalig doden van kinderen goedkeuren.
ikquote:Op maandag 29 februari 2016 02:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar word ik gek over een dood ratje? en wie wel
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:19 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het recht te beslissen over hun lichaam
Vast een CU stemmerquote:Op maandag 29 februari 2016 02:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar nu krijg je weer een heel betoog van Jimmy
Mensen in coma zijn ook niet levensbewust. Derhalve is dat een idioot criterium.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:20 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Embryo's zijn niet levensbewust en derhalve acceptabel. Er zitten natuurlijk wel limitien aan qua leeftijd maar die wetten zijn er al.
Mensen moeten meer gaan nadenken hierover.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:21 schreef deadprez het volgende:
WE GAAN VANAF DEZE POST KAPPEN MET DEZE DISCUSSIE
je hebt het 2 seconden gestopt, bravoquote:Op maandag 29 februari 2016 02:21 schreef deadprez het volgende:
WE GAAN VANAF DEZE POST KAPPEN MET DEZE DISCUSSIE
kloptquote:
Nee want die mensen waren dat daarvoor wel. Sowieso worden mensen met in coma niet zonder familieoverleg afgemaakt hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen in coma zijn ook niet levensbewust. Derhalve is dat een idioot criterium.
ik heb mijn best gedaanquote:Op maandag 29 februari 2016 02:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt het 2 seconden gestopt, bravo
Abortus moord noemenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Liever christenen steunen dan moord steunen.
klootzakquote:Op maandag 29 februari 2016 02:23 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Abortus moord noemen
En wat vind jij van verkrachte vrouwen dan die zwanger zijn?
heeft ook nie geholpen zo te zienquote:
Ongeboren kinderen zijn dat daarna ook. Het punt is natuurlijk dat bewustzijn geen criterium kan zijn. Je dood menselijk leven, en dat is overduidelijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:22 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee want die mensen waren dat daarvoor wel. Sowieso worden mensen met in coma niet zonder familieoverleg afgemaakt hoor.
Dat is een erge situatie.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:23 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Abortus moord noemen
En wat vind jij van verkrachte vrouwen dan die zwanger zijn?
wtf is ditquote:
doodtquote:Op maandag 29 februari 2016 02:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ongeboren kinderen zijn dat daarna ook. Het punt is natuurlijk dat bewustzijn geen criterium kan zijn. Je dood menselijk leven, en dat is overduidelijk.
Nu is de vraag, vind je menselijk leven een intrinsieke waarde hebben? Ja? Dan kan je niet voor abortus zijn.
Als je dat niet vind dan kan je wel voor abortus zijn, maar heb je een groot probleem met je verdere morele visie.
grammaticaquote:Op maandag 29 februari 2016 02:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuk man, het gaat hier om iets belangrijkers dan spelling.
tfoe jij zeikt ook altijd over spelling enzo kom dan ik poep op je wollahquote:Op maandag 29 februari 2016 02:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuk man, het gaat hier om iets belangrijkers dan spelling.
Ja, ik ben dan ook niet voor abortus bij verkrachting.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:26 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
En dan mag het wel? Het is voor het embryo namelijk eenzelfde situatie.
had ik ook gelezen iddquote:Op maandag 29 februari 2016 02:27 schreef defokkingfoker het volgende:
En eieren eten dan.. laatst was op het nieuws dat je eieren uit de supermarkt kan laten uitbroeden.. is ook moord als je dan een ei eet
![]()
quote:
Oke jullie hebben gelijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tfoe jij zeikt ook altijd over spelling enzo kom dan ik poep op je wollah
Balud wel 'ns geprobeerd?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:27 schreef defokkingfoker het volgende:
En eieren eten dan.. laatst was op het nieuws dat je eieren uit de supermarkt kan laten uitbroeden.. is ook moord als je dan een ei eet
![]()
neequote:Op maandag 29 februari 2016 02:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Oke jullie hebben gelijk.
En ga nu maar eens nadenken over waarom je grootschalige moord op kinderen nog steeds normaal vindt.
Dat is toch een dier?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:27 schreef defokkingfoker het volgende:
![]()
Nee, jammer voor dat embryo maar ik vind dat een vrouw het recht heeft om te beslissen wat er met haar lichaam gebeurd.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan ook niet voor abortus bij verkrachting.
Het is overigens ook slechts een miniem deel van de abortussen, de meesten zijn om economische redenen.
ik zou gaan slapen als ik jou was, je moet over 4,5 uur opquote:Op maandag 29 februari 2016 02:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Oke jullie hebben gelijk.
En ga nu maar eens nadenken over waarom je grootschalige moord op kinderen nog steeds normaal vindt.
christengekkiequote:
Hquote:Op maandag 29 februari 2016 02:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ongeboren kinderen zijn dat daarna ook. Het punt is natuurlijk dat bewustzijn geen criterium kan zijn. Je dood menselijk leven, en dat is overduidelijk.
Nu is de vraag, vind je menselijk leven een intrinsieke waarde hebben? Ja? Dan kan je niet voor abortus zijn.
Als je dat niet vind dan kan je wel voor abortus zijn, maar heb je een groot probleem met je verdere morele visie.
het verschil tussen mens en dier is bewustzijn, maar dat is geen criterium dus er bestaat geen verschil tussen mens en dier dus dieren doden mag ook nietquote:Op maandag 29 februari 2016 02:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar dat embryo is een kind die je wilt doden. Omdat leven op een gewelddadige of moeilijke manier begint, is het nog wel leven.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:28 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee, jammer voor dat embryo maar ik vind dat een vrouw het recht heeft om te beslissen wat er met haar lichaam gebeurd.
zo wordt het getroll wel erg opzichtig hèquote:
Smerig huh?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
WTF google laat gore shit zien
het kind datquote:Op maandag 29 februari 2016 02:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar dat embryo is een kind die je wilt doden. Omdat leven op een gewelddadige of moeilijke manier begint, is het nog wel leven.
Niet levensbewust dus het embryo merkt er niets vanquote:Op maandag 29 februari 2016 02:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar dat embryo is een kind die je wilt doden. Omdat leven op een gewelddadige of moeilijke manier begint, is het nog wel leven.
Je wilt niet nadenken of het doden van 30.000 kinderen in Nederland, en vele miljoenen wereldwijd, eigenlijk wel goed is?quote:
ja en mij interesseert deze hele discussie nietquote:Op maandag 29 februari 2016 02:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je wilt niet nadenken of het doden van 30.000 kinderen in Nederland, en vele miljoenen wereldwijd, eigenlijk wel goed is?
Buitengewoon kwalijk.
En het kan mij niet schelen of ik een discussie win of niet, ik hoop dat mensen eens gaan nadenken over wat ze eigenlijk steunen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How to make Balud in some simple steps: 1) Find a fertilized chicken egg (most people prefer 16 days, so did we….) 2) Cook it for 15 minutes 3) Peel the egg shell off 4) Get some vinegar and salt 5) Eat (Enjoy!). It didn’t taste as bad as it looks but the thought of eating fetuses was disgusting. Sorry to grosse you guys out. BUT I HAD IT! Hardcore.Ik ben geil
En mensen zonder bewustzijn zijn plotseling dieren?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
H
[..]
het verschil tussen mens en dier is bewustzijn, maar dat is geen criterium dus er bestaat geen verschil tussen mens en dier dus dieren doden mag ook niet
Dan is moord nog niet goed, als ik jou een kogel door je hoofd jaag terwijl je slaapt merk je er ook niks van.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:31 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Niet levensbewust dus het embryo merkt er niets van
Nee want dieren hebben wel bewustzijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En mensen zonder bewustzijn zijn plotseling dieren?
Zou wel moeten.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en mij interesseert deze hele discussie niet
Goede vergelijkingquote:Op maandag 29 februari 2016 02:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan is moord nog niet goed, als ik jou een kogel door je hoofd jaag terwijl je slaapt merk je er ook niks van.
dat is wat ik vaak hoor, maar wat is het verschil tussen mens en dierquote:Op maandag 29 februari 2016 02:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En mensen zonder bewustzijn zijn plotseling dieren?
Miljoenen zaadjes die stervenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:34 schreef defokkingfoker het volgende:
condoom is ook moord. Je kan het bijna een holocaust noemen.
Ik snap niet waarom mensen beweren dat dieren geen bewustzijn hebben. Dat hebben ze namelijk wel gewoon.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is wat ik vaak hoor, maar wat is het verschil tussen mens en dier
waarom mag ik geen abortus plegen maar wel een hert doodschieten en opbakken?
Die vergelijking haalt jouw punt onderuit dat het meekrijgen van de dood relevant zou zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:34 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Goede vergelijking
Punt is wel dat een embryo niet levensbewust is en er niets van meekrijgt. Of vind jij een morning after pil ook moord?
kloptquote:Op maandag 29 februari 2016 02:35 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen beweren dat dieren geen bewustzijn hebben. Dat hebben ze namelijk wel gewoon.
Dat is een andere discussie.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is wat ik vaak hoor, maar wat is het verschil tussen mens en dier
waarom mag ik geen abortus plegen maar wel een hert doodschieten en opbakken?
awwquote:Op maandag 29 februari 2016 02:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Misschien hebben planten ook een bewustzijn. Hebben ze miss microooooooooo hersens en ogen en tijdens het voetballen doden wij het gras.
quote:Op maandag 29 februari 2016 02:34 schreef defokkingfoker het volgende:
condoom is ook moord. Je kan het bijna een holocaust noemen.
Leuk.quote:
Doodstraf zou wel van toepassing moeten kunnen zijn op de grootste beesten als die Parijs terroristen of die idioot in dat winkelcentrum in Alpen aan den Rijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
wel grappig altijd dat die pro-life fucktards verder over het algemeen tegen elke vorm van sociale zekerheid zijn en voor de doodstraf
Niet relevant voor de discussie.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
wel grappig altijd dat die pro-life fucktards verder over het algemeen tegen elke vorm van sociale zekerheid zijn en voor de doodstraf
Een embryo is geen kind, het is eigenlijk een visje. Pas bij de twaalfde week van de zwangerschap is het een kind (foetus).quote:Op maandag 29 februari 2016 02:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is het nutteloos?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:37 schreef Der_Mann het volgende:
dit is waarom ik op FOK! heb geregistreerd, zodat ik nutteloze discussies over abortussen kan lezen
bedankt Jimmy, je bent een held
Dat is niet de wetenschappelijke consensus anders. Dat is vanaf de 2e celdeling.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Een embryo is geen kind, het is eigenlijk een visje. Pas bij de twaalfde week van de zwangerschap is het een kind (foetus).
niet mee eensquote:Op maandag 29 februari 2016 02:37 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Doodstraf zou wel van toepassing moeten kunnen zijn op de grootste beesten als die Parijs terroristen of die idioot in dat winkelcentrum in Alpen aan den Rijn.
omdat?quote:Op maandag 29 februari 2016 02:37 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Doodstraf zou wel van toepassing moeten kunnen zijn op de grootste beesten als die Parijs terroristen of die idioot in dat winkelcentrum in Alpen aan den Rijn.
Die verdienen het gewoon niet meer om nog langer te leven
aan het einde van deze discussie zal echt niemands mening erover veranderen, dus ja, het is nutteloosquote:
dan heeft wiet mooi pechquote:Op maandag 29 februari 2016 02:37 schreef Kurovski het volgende:
Van planten heeft alleen wiet een bewustzijn volgens mij.
Ik vind dat je nog hypocriet bent, want je vind abortus wel goed als een vrouw verkracht word maar als een vrouw om andere reden geen baby wil dan is het opeens moord.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die vergelijking haalt jouw punt onderuit dat het meekrijgen van de dood relevant zou zijn.
En een pil is een ander verhaal omdat het lichaam tot 48 uur nog de cellen kan afstoten.
Dat is dan spijtig.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aan het einde van deze discussie zal echt niemands mening erover veranderen, dus ja, het is nutteloos
na 120 dagen is abortus niet meer toegestaan. Dit wordt gebaseerd op onderstaande hadith waarin de profeet uitlegt wanneer de ziel bij de mens wordt ingeblazen. Wanneer een foetus beschikt over een ziel wordt het gezien als een volwaardig mens. Deze uitspraak is overgeleverd door Aboe Abdur-Rahmaan Abdullah ibnoe Masoed:quote:
en dat is precies het probleem hequote:Op maandag 29 februari 2016 02:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is niet de wetenschappelijke consensus anders. Dat is vanaf de 2e celdeling.
wrm dan pas :$quote:Op maandag 29 februari 2016 02:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou aan het einde van mijn leven ook door jou gezogen willen worden
Helemaal niet, ik zei juist precies het omgekeerde. Het is nooit goed.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:39 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik vind dat je nog hypocriet bent, want je vind abortus wel goed als een vrouw verkracht word maar als een vrouw om andere reden geen baby wil dan is het opeens moord.
Beiden zijn voor de embryo gewoon dezelfde situatie en niks mis mee
Lol.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
na 120 dagen is abortus niet meer toegestaan. Dit wordt gebaseerd op onderstaande hadith waarin de profeet uitlegt wanneer de ziel bij de mens wordt ingeblazen. Wanneer een foetus beschikt over een ziel wordt het gezien als een volwaardig mens. Deze uitspraak is overgeleverd door Aboe Abdur-Rahmaan Abdullah ibnoe Masoed:
"Waarlijk, de schepping van eenieder van jullie vindt plaats in de buik van zijn moeder, dit gedurende veertig dagen in de vorm van een levenskiem. Daarna is het net zo lang een bloedklonter. Vervolgens is het net zo lang een klomp vlees. Dan wordt er een Engel naar hem gestuurd die in hem de ziel blaast."
dit is onzinquote:Op maandag 29 februari 2016 02:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aan het einde van deze discussie zal echt niemands mening erover veranderen, dus ja, het is nutteloos
Omdat zij sws nooit meer vrij horen te komen en van ons belastinggeld wegkwijnen in een gevangeniscel wat ontzettend duur is. Tevens hebben zij andere mensen het leven ontnomen dus ik zie geen reden om niet hetzelfde bij hun te doen.quote:
Er is een duidelijke consensus in de wetenschap over wanneer menselijk leven begint.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dat is precies het probleem he
dan doe je hetzelfde als waar je zo op tegen bentquote:Op maandag 29 februari 2016 02:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Omdat zij sws nooit meer vrij horen te komen en van ons belastinggeld wegkwijnen in een gevangeniscel wat ontzettend duur is. Tevens hebben zij andere mensen het leven ontnomen dus ik zie geen reden om niet hetzelfde bij hun te doen.
Nja, dan zijn we het oneens.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik zei juist precies het omgekeerde. Het is nooit goed.
Dat komt omdat jij niet nadenkt over dingen. Maar nu zal je in elk geval niet meer kunnen zeggen "ich habe es nicht gewusst."quote:Op maandag 29 februari 2016 02:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind van niet, wat een nutteloze discussie was dit zeg
nee laten we dagen lang fappen op plaatjes van meisjes die we nooit zien en met elkaar oppervlakkig zeuren over kutseries...quote:Op maandag 29 februari 2016 02:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind van niet, wat een nutteloze discussie was dit zeg
Dit is een mening, geen feit.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:40 schreef Aardbei16 het volgende:
Omdat zij sws nooit meer vrij horen te komen
Moet altijd een beetje kotsen van mensen die meteen over kosten beginnen.quote:en van ons belastinggeld wegkwijnen in een gevangeniscel wat ontzettend duur is
Dan ben je geen haar beter. Wordt sowieso een vicieuze cirkel, want degene die de doodstraf uitvoert heeft ook een leven ontnomen en zijn leven moet dus ook ontnomen worden.quote:Tevens hebben zij andere mensen het leven ontnomen dus ik zie geen reden om niet hetzelfde bij hun te doen.
Op tegen? Ik ben voor abortus en voor de doodstraf.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan doe je hetzelfde als waar je zo op tegen bent
Het gaat niet om eens of oneens, maar om moord of geen moord.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:41 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nja, dan zijn we het oneens.
Zo, ik trek nog eentje open om de week in te luiden
MOORDENAARquote:Op maandag 29 februari 2016 02:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Heeft sap een bewustzijn? ik heb zojuist 500ml sap gedronken
ik doe die 2 dingen bijna nooit maar passen beter in een SC dan over fucking abortussen pratenquote:Op maandag 29 februari 2016 02:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee laten we dagen lang fappen op plaatjes van meisjes die we nooit zien en met elkaar oppervlakkig zeuren over kutseries...
Ik vind het jammer dat je deze serieuze dingen probeert weg te lachen. Waarom stel je jezelf geen kritische vragen over je positie? Ga het onderwerp eens serieus onderzoeken.quote:
Dat klopt niet, vanaf de 2e celdeling is het een klompje cellen, je ziet er dan niet eens een kind inquote:Op maandag 29 februari 2016 02:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is niet de wetenschappelijke consensus anders. Dat is vanaf de 2e celdeling.
Jij vind dat iemand die tientallen mensen vermoordt nog recht op vrijheid heeft?quote:
Het is wel zoquote:Moet altijd een beetje kotsen van mensen die meteen over kosten beginnen.
Jawel want iemand de doodstraf geven is met geldige reden, in tegenstelling tot 30 mensen in een winkelcentrum afknallen.quote:Dan ben je geen haar beter. Wordt sowieso een vicieuze cirkel, want degene die de doodstraf uitvoert heeft ook een leven ontnomen en zijn leven moet dus ook ontnomen worden.
Heb aangifte gedaanquote:Op maandag 29 februari 2016 02:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Heeft sap een bewustzijn? ik heb zojuist 500ml sap gedronken
het doden van mensen die gedood hebben omdat je tegen moord op mensen bent is paradoxaalquote:Op maandag 29 februari 2016 02:42 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Op tegen? Ik ben voor abortus en voor de doodstraf.
Je hoeft er ook geen kind in te zien, het is menselijk, en het is leven.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat klopt niet, vanaf de 2e celdeling is het een klompje cellen, je ziet er dan niet eens een kind in
Matrixquote:Op maandag 29 februari 2016 02:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het doden van mensen die gedood hebben omdat je tegen moord op mensen bent is paradoxaal
Maar de moord op moordenaars is met een reden en tevens ook om de samenleving te beschermen tot verdere acties van zulk tuig.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het doden van mensen die gedood hebben omdat je tegen moord op mensen bent is paradoxaal
ja logischquote:Op maandag 29 februari 2016 02:44 schreef deadprez het volgende:
ben er dan wel weer voor om gevangenen die tot levenslang veroordeeld zijn zelf te laten kiezen of ze de straf uit willen zitten of euthanasie willen plegen
maar dat levert vaak weinig bijval op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |