SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
het spijt mequote:
uiteraardquote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Wou hem in de OP zetten maar is al gedaan zie ik
Awh zielig voor dat katje omg echt sukkel jij Miss is ze nu wel doodquote:Op maandag 29 februari 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laatst was er kat in mijn kamer die hebben we toen naar buiten gedaan was nog baby kat en toen ik dag later naar winkel ging stond die nog bij ons voor de deur echt zielig en aan het miauwen maar ik had honger en ben doorgelopen naar winkel maar misschien was die wel verdwaalt ofzo en is die nu opgepakt door een enge kale meneer ik heb wel beetje spijt want wij dat ik geaaid had en halsbandje had bekeken maar ik deed dat niet dus wel een sukkel ben ik![]()
dat moeten we nog maar eens even bespreken met z'n allenquote:
ik ruik jam bij jequote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind Braddie eigenlijk totaal niet boeiend. Snap niet dat er zoveel aandacht voor hem is.
Braddie is toch wel een FOK!-held. En verder gewoon chille kerel wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind Braddie eigenlijk totaal niet boeiend. Snap niet dat er zoveel aandacht voor hem is.
quote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind Braddie eigenlijk totaal niet boeiend.
quote:
k ook niequote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef JimmyDean het volgende:
Ik stem tegen.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat moeten we nog maar eens even bespreken met z'n allen
De beste man staat bekend om backfiresquote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef JimmyDean het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |