SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kunt ook nooit eens gewoon een compliment geven hèquote:Op maandag 29 februari 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weetnie, heb ik soms dat ik een stem waardeer
de gebruiker niet hoor, vergis je niet
Nouja, ik zie dat maar als een compliment.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weetnie, heb ik soms dat ik een stem waardeer
de gebruiker niet hoor, vergis je niet
Weet ik het?quote:
neequote:Op maandag 29 februari 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt ook nooit eens gewoon een compliment geven hè
Vandaar dat er een hele rij stond met jou als TSquote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaecht 6 sc delen ofzo, volgens mij is het 's nachts nog nooit zo actief geweest hier
ik vond je vroeger een kutuser maar nu vind ik je een iets mindere kutuserquote:Op maandag 29 februari 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee
ik kan ook moeilijk een ontvangen
ja, maar niet met paintquote:Op maandag 29 februari 2016 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet ik het?
Ik heb begrepen dat je ook veel heb getekend.
ik heb niet eens een accentquote:Op maandag 29 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
maar niet zo baas als dat van remmert
maakt me niet zoveel uit wat jij vindtquote:Op maandag 29 februari 2016 00:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond je vroeger een kutuser maar nu vind ik je een iets mindere kutuser
ah mooi toch, teken dat FOK! niet helemaal verloren is. ben je zeker nog lang niet moe nu?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaecht 6 sc delen ofzo, volgens mij is het 's nachts nog nooit zo actief geweest hier
agahaAHhahAHAHAGAHAPPquote:
jawel, best welquote:
M'n broertje heeft een veel zwaarder accentquote:Op maandag 29 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
maar niet zo baas als dat van remmert
Accent?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
ik vind het accent van braddie wel baas
dat is jouw keuze en dat respecteer ikquote:Op maandag 29 februari 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakt me niet zoveel uit wat jij vindt
yehquote:
bedankt vriendquote:Op maandag 29 februari 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw keuze en dat respecteer ik
Daar vroeg ik toch niet om?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar niet met paint
ja, daarom zeg ik ook dat je dashcam- reeks moet beginnen, desnoods met je tyros op schootquote:Op maandag 29 februari 2016 00:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nouja, ik zie dat maar als een compliment.
Dat zei een oude scharrel ook dat ik een fijne stem had om naar te luisteren, maar daar kon ik echt met m`n verstand niet bij
nee is ook niks mis mee verder maar je hoort wel duidelijk dat je uit brabant komtquote:
best vreemd aangezien ik bijna heel mijn leven binnen heb gezetenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is ook niks mis mee verder maar je hoort wel duidelijk dat je uit brabant komt
ja nou ja, ik kom van onder de rivieren dus voor mij klinkt het behoorlijk anders dan wat ik gewend ben iigquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb een beetje een gooische r, maar echt een accent? Nog nooit gehoord van iemand
Maarrrrrrquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb een beetje een gooische r, maar echt een accent? Nog nooit gehoord van iemand
Dashcammen met een keyboard op schootquote:Op maandag 29 februari 2016 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, daarom zeg ik ook dat je dashcam- reeks moet beginnen, desnoods met je tyros op schoot
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
best vreemd aangezien ik bijna heel mijn leven binnen heb gezeten
Gewoon slechte genenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
best vreemd aangezien ik bijna heel mijn leven binnen heb gezeten
Ja okequote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nou ja, ik kom van onder de rivieren dus voor mij klinkt het behoorlijk anders dan wat ik gewend ben iig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat Tardus?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat ie het bij mijn tekenvaardigheden gaat halen
[ afbeelding ]
moet je mij maar niet horen met mn drentse gelulquote:Op maandag 29 februari 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nou ja, ik kom van onder de rivieren dus voor mij klinkt het behoorlijk anders dan wat ik gewend ben iig
inderdaad, was echt een pareltje van een userquote:
Af en toe wat onaardig, maar is toch niet banwaardig ;squote:Op maandag 29 februari 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
inderdaad, was echt een pareltje van een user
straight edge, je bent toch geen homo ofwelquote:Op maandag 29 februari 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
racistisch tegenover de straight edge SC'ers dit
Valt bij mij nog wel mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:21 schreef defokkingfoker het volgende:
Die braddie kan nogsteeds niet rijden man.. gas gaslos gas gaslos fucking laat knipperlichten![]()
Hou je fucking voet nou eens stil op het pedaal
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]Heb jij dat srs gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie niet in hoe geen alcohol drinken of roken betekent dat ik gelijk anaal wil worden genomen door een andere manquote:Op maandag 29 februari 2016 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
straight edge, je bent toch geen homo ofwel
TR doenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
racistisch tegenover de straight edge SC'ers dit
waarom wel vette hap eten en schijt hebben aan gezondheid, maar het gele goud laten staanquote:Op maandag 29 februari 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe geen alcohol drinken of roken betekent dat ik gelijk anaal wil worden genomen door een andere man
zo houd ik meer geld over voor gamesquote:Op maandag 29 februari 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom wel vette hap eten en schijt hebben aan gezondheid, maar het gele goud laten staan
respect als t echt van jou isquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]Als je dit gemaakt hebt, is dat fucking knap, bewondering hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
gaat om de gedachte erachterquote:Op maandag 29 februari 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja tieten posten op het internetforum is echt respectwauwomghahanicem8
wat is de bewonderenswaardige gedachte erachter dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gaat om de gedachte erachter
eyquote:
strugglesquote:Op maandag 29 februari 2016 00:34 schreef JimmyDean het volgende:
Ik wilde gaan slapen maar kan niet slapen, ben totaal ontregeld. Morgen om 7 uur weer op.
Heyaquote:
alcohol maakt het wel lastig opstaan de volgende ochtendquote:
als je niet teveel drinkt valt dat ook wel meequote:Op maandag 29 februari 2016 00:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
alcohol maakt het wel lastig opstaan de volgende ochtend
dik zijn maakt het ook lastigquote:Op maandag 29 februari 2016 00:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb ook al op, helpt niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je niet teveel drinkt valt dat ook wel mee
hmzquote:
Zet een rustig muziekje opquote:
Ik denk niet dat je daar op kan slapen,je vind klassiek toch ook mooi?quote:
Ga ook niet slapen, ik ga oscars kijken.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar op kan slapen,je vind klassiek toch ook mooi?
Pianomuziek is sws rustgevender dan harde dreunen.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga ook niet slapen, ik ga oscars kijken.
En ja, Bach![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pianomuziek is sws rustgevender dan harde dreunen.
Veel plezier met de oscars, ik geef er geen neuk om
Waarom kijk je er dan naar?quote:
Waarom niet? Ik geef ook geen neuk om FOK! en daar spendeer ik ook tijd aan.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom kijk je er dan naar?
Dan kan je beter Bach luisteren
trekte klachtquote:
je kiest je hobby's goed uitquote:Op maandag 29 februari 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik geef ook geen neuk om FOK! en daar spendeer ik ook tijd aan.
Blijkbaar doet het toch iets met je, geeft niets, we're all in it.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
pastelkrijt allesquote:Op maandag 29 februari 2016 00:34 schreef Remqo het volgende:
Hoe heb je die geit gemaakt?
De achtergrond vloeit wel in de tinten, met de spuitbus gedaan?
best boeiend toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn hobby is stenen verzamelen.
jezus christus Jimmy, ze zijn mineralenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn hobby is stenen verzamelen.
stijfje gekregenquote:
Ik kan de invloed die FOK! op mij heeft maar moeilijk overschatten.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Blijkbaar doet het toch iets met je, geeft niets, we're all in it.
dat blijft zo als je trio's blijft afwijzenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat blijft zo als je trio's blijft afwijzen
Ik heb liever pluserpalingenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jezus christus Jimmy, ze zijn mineralen
Vertel ons eens wat over jouw seksleven?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat blijft zo als je trio's blijft afwijzen
Ik vind het srs knap gemaakt, dat doe ik je niet na.quote:
oh teringquote:
En toch blijf je terug komenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan de invloed die FOK! op mij heeft maar moeilijk overschatten.
quote:
En wie mag de kots weer opdweilen?quote:
lolquote:Op maandag 29 februari 2016 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
Jimmy, ik zie nu op rtl5 dat je TRIO kunt smsen naar 2030 voor een nieuwe kans
ze wilden hem daarvoor amerika uit gooienquote:
Onzin.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ze wilden hem daarvoor amerika uit gooien
goed nummerquote:
oh dat dacht ik ooitquote:
hehehehquote:Op maandag 29 februari 2016 00:57 schreef Remqo het volgende:
Dit was een van Lennon's mindere nummers, om bepaalde redenen
Omdat de inhoud bull is lijkt me.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:57 schreef Remqo het volgende:
Dit was een van Lennon's mindere nummers, om bepaalde redenen
dronken uurtjequote:Op maandag 29 februari 2016 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het srs knap gemaakt, dat doe ik je niet na.
Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
dronken uurtjes willen wel eens uitlopen.quote:
Abertjequote:
Schilder je ook echt dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
dronken uurtjes willen wel eens uitlopen.
voor een knappe portret of schilderij trek ik ook 2 uurtjes vooruit.
Al een paar jaar niet gedaan, wel een hoop gemaakt en weet ook niet wat ik verder met die doeken moet.quote:
equote:Op maandag 29 februari 2016 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Al een paar jaar niet gedaan, wel een hoop gemaakt en weet ook niet wat ik verder met die doeken moet.
Soms van foto's soms fantasie, wel leuk om te doen.
verkopen of weggeven aan familiequote:Op maandag 29 februari 2016 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Al een paar jaar niet gedaan, wel een hoop gemaakt en weet ook niet wat ik verder met die doeken moet.
Ik zou wel een statig portret willenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het voordeel van paint is, dat het geen ruimte in huis beslag neemt en je kan het met iedereen delenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou wel een statig portret willen
Olieverfschilderij van 2 bij 1 meter is net wat meer chique.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het voordeel van paint is, dat het geen ruimte in huis beslag neemt en je kan het met iedereen delen
Dat is waar, maar daar staat geen remqo onderquote:Op maandag 29 februari 2016 01:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Olieverfschilderij van 2 bij 1 meter is net wat meer chique.
oh dat is nog wel vol te houdenquote:
lelijke kat ookquote:Op maandag 29 februari 2016 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het serieus beetje eng als de kat zo naast mij ligt:
[ afbeelding ]
Dat betekend namelijk dat ze kut wil gaan doen.
Zwarte katten brengen eenmaal ongelukquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 01:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zwarte katten brengen eenmaal ongeluk
je mag je poes altijd laten zien hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik zal mijn kat hier wel niet meer laten zien.
Die vond je lelijk dus nee.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mag je poes altijd laten zien hoor
Meh, vind dat bashen wel een beetje zwakquote:
Trump is een enge oplichter die aangepakt moet worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meh, vind dat bashen wel een beetje zwakMaar hij heeft wel gelijk natuurlijk.
Dat wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trump is een enge oplichter die aangepakt moet worden.
ik stalk je een beetje want ik vind je naam cutequote:Op maandag 29 februari 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toevallig. Die staat ook op mijn Tumblr.
Als die roze poes maar geluk brengtquote:
nee ik hou gwn van kattenquote:
Hier op FOK! of daar?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik stalk je een beetje want ik vind je naam cute
quote:Op maandag 29 februari 2016 01:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als die roze poes maar geluk brengt
Wow, je bent weer een stukje omhoog gegaanquote:Op maandag 29 februari 2016 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik hou gwn van katten
alle katten zijn schattig
quote:Op maandag 29 februari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow, je bent weer een stukje omhoog gegaanKattenmens
Ja joh.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar, heb je op fok nog nooit gezien
dit ben jij toch?
[ afbeelding ]
ik word altijd zo ongelukkig als ik tumblr enzo ziequote:
Ik heb echt wel een bazenkat. Ze is 1,5 jaar maar ze is zo stront eigenwijs als het maar kanquote:
mata neukt gewoon anderen naast zijn vriendin, das toch andersquote:Op maandag 29 februari 2016 01:22 schreef deadprez het volgende:
hmm zit in bnw te lezen en ben er nu eigenlijk wel van overtuigd dat lichtkogel niet el_matador is
naziverheerlijking, rare conservatieve denkbeelden over homoseksuelen en dat soort shit, dat is echt beneden het niveau van mata
Haha herkenbaar. Dat laatste dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word altijd zo ongelukkig als ik tumblr enzo zie
ik wil ook mooie lichtjes zien en dat lekkere eten en mn hele leven op een mooi strand wonen met knappe mensen
liefquote:Op maandag 29 februari 2016 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt wel een bazenkat. Ze is 1,5 jaar maar ze is zo stront eigenwijs als het maar kan![]()
Soms ook echt wel een trut maar dat vind ik wel grappig. Aan komen lopen hier toen ze 8 weken was.
ben je ook lelijk?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Dat laatste dan.
awwquote:Op maandag 29 februari 2016 01:24 schreef SideEffect het volgende:
Een cute katje voor de SC
[ afbeelding ]
Wat zijn conservatieve denkbeelden over homoseksuelen?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:22 schreef deadprez het volgende:
hmm zit in bnw te lezen en ben er nu eigenlijk wel van overtuigd dat lichtkogel niet el_matador is
naziverheerlijking, rare conservatieve denkbeelden over homoseksuelen en dat soort shit, dat is echt beneden het niveau van mata
dat denk ik ook over vriendinnen, vrienden, werk, geluk en geldquote:Op maandag 29 februari 2016 01:23 schreef deadprez het volgende:
waarom komt er hier niet eentje aanlopen
Ga naar het asiel dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
lief![]()
ik wil ook een kat, waarom komt er hier niet eentje aanlopen
adam and eve not adam and steve komt het op neerquote:Op maandag 29 februari 2016 01:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat zijn conservatieve denkbeelden over homoseksuelen?
Voelt toch wel goed als je zo'n kitten van 8 weken weet op te laten groeien tot een gezonde volwassen kat. Ze was er best slecht aan toe. Eigenlijk is het mijn vriend zijn kat maar ik doe en koop echt alles dus iedereen (incl. hij) is het er mee eens dat het mijn kat is.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
lief![]()
ik wil ook een kat, waarom komt er hier niet eentje aanlopen
Goed punt wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
adam and eve not adam and steve komt het op neer
dat gifje was dubbelopquote:Op maandag 29 februari 2016 01:24 schreef SideEffect het volgende:
Een cute katje voor de SC
[ afbeelding ]
neh, komt over een tijd nog welquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
Bernie Sanders trying to appeal to young voters:
[ afbeelding ]
katten > hondenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:32 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
verschil katten en honden
ik heb katten en honden mijn hele leven gehad en vind ze allebei knakkerfantastisch maar honden zullen altijd beter zijnquote:
ja maar hebben ook veel meer aandacht nodig, katten chillen gewoon een beetjequote:Op maandag 29 februari 2016 01:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb katten en honden mijn hele leven gehad en vind ze allebei knakkerfantastisch maar honden zullen altijd beter zijn
geven je veel meer liefde
Allebei leuk, op een andere manier.quote:
dus hondenhaters zijn gewoon luiquote:Op maandag 29 februari 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar hebben ook veel meer aandacht nodig, katten chillen gewoon een beetje
Wel een liefquote:Op maandag 29 februari 2016 01:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je van de foto dan?
in mijn geval klopt dat wel, ik heb gwn niet het verantwoordelijkheidsgevoel om voor zo'n beest te zorgenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus hondenhaters zijn gewoon lui
dit is echt te schattig voor woordenquote:
matt damon in films van kevin smithquote:
Nee had cute puppy gif ingetypt bij Googlequote:Op maandag 29 februari 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha die stond ernaast he
neem een chihuahua mee in je handtasquote:Op maandag 29 februari 2016 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
in mijn geval klopt dat wel, ik heb gwn niet het verantwoordelijkheidsgevoel om voor zo'n beest te zorgen
nog even los van het feit dat ik bang ben voor de meeste honden die tot boven m'n knie komen
dit, honden geven echt om je en dienen je, katten vinden zichzelf vooral belangrijkquote:Op maandag 29 februari 2016 01:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb katten en honden mijn hele leven gehad en vind ze allebei knakkerfantastisch maar honden zullen altijd beter zijn
geven je veel meer liefde
hahaquote:Op maandag 29 februari 2016 01:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
neem een chihuahua mee in je handtas
Awh dp wil een puppyquote:Op maandag 29 februari 2016 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is echt te schattig voor woorden
quote:
Alleen rode loper geneuzel nuquote:Op maandag 29 februari 2016 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie heeft al wat gewonnen?
ojaquote:Op maandag 29 februari 2016 01:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee had cute puppy gif ingetypt bij Google
zou die puppy iig wel willen knuffelenquote:
zul je het wel naar gemaakt hebbenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:39 schreef SideEffect het volgende:
Kat van de buren is een moord op mij aan het beramen
schiet er met een supersoaker opquote:Op maandag 29 februari 2016 01:39 schreef SideEffect het volgende:
waddanquote:Op maandag 29 februari 2016 01:39 schreef SideEffect het volgende:
dit is een nederlands forum, vriendquote:Op maandag 29 februari 2016 01:40 schreef JimmyDean het volgende:
“Chris Christie’s endorsement of Donald Trump is an astonishing display of political opportunism. Donald Trump is unfit to be President. He is a dishonest demagogue who plays to our worst fears. Trump would take America on a dangerous journey. Christie knows all that and indicated as much many times publicly. The Governor is mistaken if he believes he can now count on my support, and I call on Christie’s donors and supporters to reject the Governor and Donald Trump outright. I believe they will. For some of us, principle and country still matter.” - Meg Whitman
Dit*quote:Op maandag 29 februari 2016 01:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is een nederlands forum, vriend
yeh, behoorlijk sad welquote:Op maandag 29 februari 2016 01:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En een vadsige opportunist zijn.
Dan vinden ze wel een Lee Harvey Oswald lijkt me. Goed dat de illuminati nog een beetje de boel in de gaten houden.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:42 schreef deadprez het volgende:
ben echt bang dat trump straks aan de macht komtgaat wss echt helemaal mis dan
hmz dan heb ik liever dat het volk gewoon intelligent genoeg is om niet op die randdebiel te stemmenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan vinden ze wel een Lee Harvey Oswald lijkt me. Goed dat de illuminati nog een beetje de boel in de gaten houden.
We zullen zien.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmz dan heb ik liever dat het volk gewoon intelligent genoeg is om niet op die randdebiel te stemmen
ja totdat wo3 uitbreektquote:Op maandag 29 februari 2016 01:44 schreef Der_Mann het volgende:
zou wel willen dat Trump president wordt zodat ik iedereen mad zie worden op forums en dan ga ik weer gamen
misschien heeft ze crush op jequote:Op maandag 29 februari 2016 01:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze kijkt me altijd heel lang in de ogen aan en ze bespied me vanaf het dak van mijn schuur.
Wil geen ruzie met de burenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
schiet er met een supersoaker op
true datquote:
Nee ze blaast al ik langs haar loopquote:
Ach, als je niet op het front staatquote:
Nee.. daar heb je ook wel gelijk in. Maar als hij op een of andere manier te ver gaat en het laat escaleren dan kan de rest van de politiek in de VS er toch ook niet heel veel meer tegen doen?quote:Op maandag 29 februari 2016 01:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net of dat toegestaan wordt. De POTUS doet het echt niet in z'n eentje hoor.
Nee ik zeg gewoon dat het der_mann van het Fok!forum wasquote:Op maandag 29 februari 2016 01:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hoeven niet te weten dat jij het was
creepy welquote:Op maandag 29 februari 2016 01:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze kijkt me altijd heel lang in de ogen aan en ze bespied me vanaf het dak van mijn schuur.
heb liever dat je WCH zegtquote:Op maandag 29 februari 2016 01:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ik zeg gewoon dat het der_mann van het Fok!forum was
Wat is deze Braddie is back???quote:Op maandag 29 februari 2016 00:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Valt bij mij nog wel mee.
Zal eens een filmpje maken van een kennis, die rijd op de snelweg altijd 118-120-118-120-118-120
Ik deed hier gas los, gasgeven, gas los, gasgeven en laat knipperen omdat ik hier normaliter nooit rij en moest zoeken waar ik er af moest
Meestal rij ik gewoon met m`n voet stil en een constante snelheid. Maar als ik ergens niet bekend ben wil ik wel wat onzeker rijden ja. Helemaal gelijk in.
Daarom is het fijn dat er dashcams bestaan, kan je van lerenAl zal het nooit helemaal weg gaan schat ik.
is een illusiequote:Op maandag 29 februari 2016 01:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leven is best oke tot nu toe.
Niet de politiek, maar degenen achter de schermen. Militaire leiders, ambtenaren, rechters etc.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee.. daar heb je ook wel gelijk in. Maar als hij op een of andere manier te ver gaat en het laat escaleren dan kan de rest van de politiek in de VS er toch ook niet heel veel meer tegen doen?
het leven zuigt altijdquote:Op maandag 29 februari 2016 01:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo, jouw leven zuigt helemaal niet
Je leven is leuk, en dan ga je doodquote:Op maandag 29 februari 2016 01:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leven is best oke tot nu toe.
Sandersquote:Op maandag 29 februari 2016 01:47 schreef deadprez het volgende:
Hoe denk jij over wat ik net over Sanders postte, Jimmy?
Nja, ik hoop het maar.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet de politiek, maar degenen achter de schermen. Militaire leiders, ambtenaren, rechters etc.
Nou nouquote:
die man moet gewoon naar europa verhuizenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sanders
Was even grappig maar nu is het wel klaar en na dinsdag al helemaal.
maar dan verlies ik mijn onschuldige imagoquote:Op maandag 29 februari 2016 01:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wil WCH er niet bij betrekken
Jij kwam immers met het idee
laatst was er kat in mijn kamer die hebben we toen naar buiten gedaan was nog baby kat en toen ik dag later naar winkel ging stond die nog bij ons voor de deur echt zielig en aan het miauwen maar ik had honger en ben doorgelopen naar winkel maar misschien was die wel verdwaalt ofzo en is die nu opgepakt door een enge kale meneer ik heb wel beetje spijt want wij dat ik geaaid had en halsbandje had bekeken maar ik deed dat niet dus wel een sukkel ben ikquote:Op maandag 29 februari 2016 01:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ze blaast al ik langs haar loop
quote:Op maandag 29 februari 2016 01:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook #teamilluminati
Lichtkogel werd trouwens helemaal gek toen ik dat zei
oh, rip dan maarquote:Op maandag 29 februari 2016 01:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ze blaast al ik langs haar loop
Europa is ook niet zo als hij wil hoor. Neem Nederland, als er een land is dat vol zit met crony deals met de grote bedrijven is dat ons land wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
die man moet gewoon naar europa verhuizen
godtering wat een lange zinquote:Op maandag 29 februari 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laatst was er kat in mijn kamer die hebben we toen naar buiten gedaan was nog baby kat en toen ik dag later naar winkel ging stond die nog bij ons voor de deur echt zielig en aan het miauwen maar ik had honger en ben doorgelopen naar winkel maar misschien was die wel verdwaalt ofzo en is die nu opgepakt door een enge kale meneer ik heb wel beetje spijt want wij dat ik geaaid had en halsbandje had bekeken maar ik deed dat niet dus wel een sukkel ben ik
Het is nog altijd beter dan de VS.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Europa is ook niet zo als hij wil hoor. Neem Nederland, als er een land is dat vol zit met crony deals met de grote bedrijven is dat ons land wel.
Oke dan zeg ik wel dat het catkiller wasquote:Op maandag 29 februari 2016 01:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dan verlies ik mijn onschuldige imago
eheheheh ;pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |