matt damon in films van kevin smithquote:
Nee had cute puppy gif ingetypt bij Googlequote:Op maandag 29 februari 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha die stond ernaast he
neem een chihuahua mee in je handtasquote:Op maandag 29 februari 2016 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
in mijn geval klopt dat wel, ik heb gwn niet het verantwoordelijkheidsgevoel om voor zo'n beest te zorgen
nog even los van het feit dat ik bang ben voor de meeste honden die tot boven m'n knie komen
dit, honden geven echt om je en dienen je, katten vinden zichzelf vooral belangrijkquote:Op maandag 29 februari 2016 01:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb katten en honden mijn hele leven gehad en vind ze allebei knakkerfantastisch maar honden zullen altijd beter zijn
geven je veel meer liefde
hahaquote:Op maandag 29 februari 2016 01:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
neem een chihuahua mee in je handtas
Awh dp wil een puppyquote:Op maandag 29 februari 2016 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is echt te schattig voor woorden
quote:
Alleen rode loper geneuzel nuquote:Op maandag 29 februari 2016 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie heeft al wat gewonnen?
ojaquote:Op maandag 29 februari 2016 01:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee had cute puppy gif ingetypt bij Google
zou die puppy iig wel willen knuffelenquote:
zul je het wel naar gemaakt hebbenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:39 schreef SideEffect het volgende:
Kat van de buren is een moord op mij aan het beramen
schiet er met een supersoaker opquote:Op maandag 29 februari 2016 01:39 schreef SideEffect het volgende:
waddanquote:Op maandag 29 februari 2016 01:39 schreef SideEffect het volgende:
dit is een nederlands forum, vriendquote:Op maandag 29 februari 2016 01:40 schreef JimmyDean het volgende:
“Chris Christie’s endorsement of Donald Trump is an astonishing display of political opportunism. Donald Trump is unfit to be President. He is a dishonest demagogue who plays to our worst fears. Trump would take America on a dangerous journey. Christie knows all that and indicated as much many times publicly. The Governor is mistaken if he believes he can now count on my support, and I call on Christie’s donors and supporters to reject the Governor and Donald Trump outright. I believe they will. For some of us, principle and country still matter.” - Meg Whitman
Dit*quote:Op maandag 29 februari 2016 01:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is een nederlands forum, vriend
yeh, behoorlijk sad welquote:Op maandag 29 februari 2016 01:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En een vadsige opportunist zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |