ik vond zijn topics in het begin wel leuk, en er was tenminste eindelijk weer eens een user die echt moeite stak in zijn topicsquote:Op maandag 29 februari 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nooit wat aan gevonden, kutuser van de dag dat hij kwam
ik ben gewoon een stuk chagrijnquote:Op maandag 29 februari 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vond zijn topics in het begin wel leuk, en er was tenminste eindelijk weer eens een user die echt moeite stak in zijn topics
Dat moet je aan hem vragen.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nu met betere verhaallijnen?
ja doenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat moet je aan hem vragen.
Al wil ik zelf best wel met hem meewerken.
Die paint van de uitzendkracht Lex, was een klacht van mij, in een Werkman-situatie
Neem de moeite niet meer om het te lezen, was in begin nog wel vermakelijk maar nu echt pure oogaidsquote:Op zondag 28 februari 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
vinden jullie de topics van werkman ook zo matig tegenwoordig
eigenlijk heel KLB welquote:Op maandag 29 februari 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
was in begin nog wel vermakelijk maar nu echt pure oogaids
ik begin er meestal wel nog aan, maar is lang geleden dat ik ook echt de hele op gelezen hebquote:Op maandag 29 februari 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem de moeite niet meer om het te lezen, was in begin nog wel vermakelijk maar nu echt pure oogaids
wow ja dus niet heequote:Op maandag 29 februari 2016 00:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja dus ik dacht dat je alleen actiefilms leuk vond
nee oke, dat klopt, al heb je aan spanning geen gebrek. kan me nog wel heugen dat ik dat moment dat jack gevangen werd gehouden beneden en bijna verzoop wel aardig angstig vond.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja maar daar voelde je geen spanning bij zoals bij een actiefilm
Dat waren gewoon een paar schoten en klaar
Ik vind het soms best vermakelijk, al wisselt het sterk van kwaliteit.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem de moeite niet meer om het te lezen, was in begin nog wel vermakelijk maar nu echt pure oogaids
mijn naam niet gehoordquote:
Intouchables ga ik ook nog herzien, meesterwerkje.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil Intouchables eerst nog een keer zien, kijk daarna wel keertje titanic
hahah heldquote:
Oja net op dat moment zonk het schipquote:Op maandag 29 februari 2016 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee oke, dat klopt, al heb je aan spanning geen gebrek. kan me nog wel heugen dat ik dat moment dat jack gevangen werd gehouden beneden en bijna verzoop wel aardig angstig vond.
Is ook een mooie filmquote:Op maandag 29 februari 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil Intouchables eerst nog een keer zien, kijk daarna wel keertje titanic
Ik upload soms wel wat filmpjes. Maar niks echt serieus met commentaar erbij (Al komt dat vast nog wel)quote:Op maandag 29 februari 2016 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je een reeks maken? Wegmisbruikers te kak zetten, beetje horken enzo
KLB is KLB niet zonder repetittitivitiviteitquote:Op maandag 29 februari 2016 00:10 schreef Remqo het volgende:
En het zijn ook altijd dezelfde die Werkman in z'n topics afkraken
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn naam niet gehoord
[ afbeelding ]
hahah spoiler spoiler spoilerquote:Op maandag 29 februari 2016 00:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oja net op dat moment zonk het schip
hehe tittiquote:Op maandag 29 februari 2016 00:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KLB is KLB niet zonder repetittitivitiviteit
Hermann, je stottertquote:Op maandag 29 februari 2016 00:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KLB is KLB niet zonder repetittitivitiviteit
Je toetsenbord stottertquote:
gewoon doenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik upload soms wel wat filmpjes. Maar niks echt serieus met commentaar erbij (Al komt dat vast nog wel)
vraag me af hoe dat komtquote:Op maandag 29 februari 2016 00:14 schreef deadprez het volgende:
i Top 100 van zondag 28 februari 2016
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 415 deadprez
Laat eens tekeningen zienquote:
ja vind je het gek tot 6:30quote:Op maandag 29 februari 2016 00:14 schreef deadprez het volgende:
i Top 100 van zondag 28 februari 2016
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 415 deadprez
truequote:Op maandag 29 februari 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja vind je het gek tot 6:30
ja ik waardeer je stemquote:Op maandag 29 februari 2016 00:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik een goede stem?!Nog nooit gehoord (Althans dat m`n praat stem *goed* is)
jaquote:
Wat is deze en ik dan? Kut braddie.. mij geen shout-out geven.. wie de fuck denk je wel biet dat je bentquote:
ging ook echt nergens overquote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaecht 6 sc delen ofzo, volgens mij is het 's nachts nog nooit zo actief geweest hier
haha madjellyquote:Op maandag 29 februari 2016 00:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat is deze en ik dan? Kut braddie.. mij geen shout-out geven.. wie de fuck denk je wel biet dat je bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |