NEEquote:Op zondag 28 februari 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is gewoon een normale vraag kuthomo
HEB JE HET VERVOLG GEZIEN OF NIET
omdat?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is denk ik ook geen film die jij leuk zou vinden
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 23:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat misbruik jij mijn geniale woordencombinatie
Eh okquote:Op zondag 28 februari 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
En de spoiler was al lang bekend: De boot zonkquote:
die jaloerse dude had een blaffer en op het eind worden er ook mensen kapotgeschotenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bedoel als in schieten, vechten
Titanic is één en al drama en romantic
Het is gegroeid naar 6quote:Op zondag 28 februari 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
Ja door titanic ik teleurgesteld in alle mannen. Jack echte gentle men.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bedoel als in schieten, vechten
Titanic is één en al drama en romantic
Het is meer kwantiteit dan kwaliteit, beetje meer van hetzelfde geworden.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
vinden jullie de topics van werkman ook zo matig tegenwoordig
Ja precies, beetje herhaling van zetten steeds.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is meer kwantiteit dan kwaliteit, beetje meer van hetzelfde geworden.
Maar ik spreek hem geregeld in DM, bepaalde situaties neemt hij wel dergelijk mee in zijn topics.
Paint wil hij ook weer gaan oppakken
Ja maar daar voelde je geen spanning bij zoals bij een actiefilmquote:Op zondag 28 februari 2016 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die jaloerse dude had een blaffer en op het eind worden er ook mensen kapotgeschoten
nu met betere verhaallijnen?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is meer kwantiteit dan kwaliteit, beetje meer van hetzelfde geworden.
Maar ik spreek hem geregeld in DM, bepaalde situaties neemt hij wel dergelijk mee in zijn topics.
Paint wil hij ook weer gaan oppakken
nooit wat aan gevonden, kutuser van de dag dat hij kwamquote:Op zondag 28 februari 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
vinden jullie de topics van werkman ook zo matig tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |