straight edge, je bent toch geen homo ofwelquote:Op maandag 29 februari 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
racistisch tegenover de straight edge SC'ers dit
Valt bij mij nog wel mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:21 schreef defokkingfoker het volgende:
Die braddie kan nogsteeds niet rijden man.. gas gaslos gas gaslos fucking laat knipperlichten![]()
Hou je fucking voet nou eens stil op het pedaal
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]Heb jij dat srs gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie niet in hoe geen alcohol drinken of roken betekent dat ik gelijk anaal wil worden genomen door een andere manquote:Op maandag 29 februari 2016 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
straight edge, je bent toch geen homo ofwel
TR doenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
racistisch tegenover de straight edge SC'ers dit
waarom wel vette hap eten en schijt hebben aan gezondheid, maar het gele goud laten staanquote:Op maandag 29 februari 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe geen alcohol drinken of roken betekent dat ik gelijk anaal wil worden genomen door een andere man
zo houd ik meer geld over voor gamesquote:Op maandag 29 februari 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom wel vette hap eten en schijt hebben aan gezondheid, maar het gele goud laten staan
respect als t echt van jou isquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]Als je dit gemaakt hebt, is dat fucking knap, bewondering hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
gaat om de gedachte erachterquote:Op maandag 29 februari 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja tieten posten op het internetforum is echt respectwauwomghahanicem8
wat is de bewonderenswaardige gedachte erachter dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gaat om de gedachte erachter
eyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |